Gå til innhold

1st world problems. Hva er dine?


altflyter

Anbefalte innlegg

Jeg kommer meg bare ikke i dusjen, utsetter og utsetter.



Anonymous poster hash: e16ae...512
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg (vi) har ingen bil.

Det er mye av interiøret vårt som ikke matcher andre ting. Noe er rett og slett stygt.

Doen vår har ikke en ordentlig "topp". (Vi må "ned" i "overdelen" på doen (heldigvis ikke helt ned til vannet der) om vi skal spyle ned saker.

Vi har alt for lite lys her.

Sjokoladen jeg kjøpte i dag var ekkel. Oppdaget da jeg kom hjem at det er ti dager igjen til den går ut på dato.

:sjokolade::trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virket som en kjempeidé å kjøpe inn grønnsaker og lage en god dip som vi kunne kose oss med i kveld. Istedenfor snop liksom..

Akkurat nå gidder jeg verken å lage dip eller kutte grønnsaker. Og vi har ikke snop! :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetgullet gjør meg fettete på fingrene så jeg må tørke meg før jeg skriver mellom hver munnfull!

:(:fnise:

Da må du få tak i disse!

10301121_1028469313849188_63325307639271

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har altfor mange sko og gidder ikke å komme i gang til å rydde i de.

Pysjbuksene mine krymper alltid i lengden og blir da ubehagelig å ha på seg.

Glemte å ha brusen i kjøleskapet og må drikke varm brus.

Kjøpte sånne ansiktsmasker fra H&M og det er for mye i posen til bare én påføring og når jeg skal spare resten til neste gang så tyter det ut krem når jeg prøver å brette posen for at det ikke skal tørke inn. Kliss :(

Chilinøttene mine har ligget litt for lenge så de er blitt dvaske (sånn pappbeholder fra Den Lille Nøttefabrikken).

iPhone-batteriet mitt varer bare i en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Jeg har "spise-dag" på søndager, men ender alltid opp som stappmett og uvel, med litt dårlig samvittighet..

- Når tv kanalene reklamerer for programmer som kommer snart, går de ikke ann å si når det skal sendes, jeg mener de må vel ha en liten peiling?

- Jeg små-gruer meg alltid til mandag og ny jobb uke, selv om jeg har en fin jobb jeg trives i, hallo hjernen?

- Marsvina trenger å skiftes på, men jeg gidder ikke nå (for mett, se over).

- Noen burde tatt oppvasken... egentlig vasket hele leiligheten når jeg tenker (ser) meg om....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg vil ha godtesnop men orker ikke å kjøre ut for å kjøpe.

- Jeg orker heller ikke å ta på meg noe annet en pysj.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gal av å vente på Winds of Winter, vil ha den nååå!!!!



Anonymous poster hash: 0d5d6...786
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettavisene skriver for mye kjendissladder for tiden

Anonymous poster hash: 97e10...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En slektning vil gi oss hytta, men vi har allerede et stort hus og jeg føler det blir for mye arbeid.

i-landsporblem :sjarmor:

Endret av Ylva Virvla
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Hater å jobbe på lørdager

Jeg liker ikke naboene mine

Jeg må passe på mer hva jeg spiser nå enn jeg gjorde for 10 år siden

Jeg kjøper for mye frukt om gangen og rekker ikke å spise de opp før noen blir dårlige

Seinfeld har ennå ikke kommet på bluray så jeg må se det i 4:3 format

Min samsung galaxy har en jævli dårlig dekning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

Hadde texmex til middag i dag, men de har jo ikke frisk koriander på de søndagsåpne butikkene i nabolaget så jeg måtte lage guacamole uten :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde texmex til middag i dag, men de har jo ikke frisk koriander på de søndagsåpne butikkene i nabolaget så jeg måtte lage guacamole uten :grine:

Haha, den kommentaren passet utrolig bra til det trassige blikket i avataren din!

Anonymous poster hash: 0d5d6...786

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater å pusse tennene! Brekker meg nesten alltid når tannbørsten kommer langt bak i munnen. Æsj, nå er det leggetid og tannpusstid igjen.

Hvorfor finnes det både mini- og micro-USB? Begge ser jo like ut inn til jeg prøver å plugge i ledningen og nesten alltid tar feil.

At exoticen er i fryseren å jeg ikke gidder å hente den..

At jeg ikke har sjokolade.. eller noe godt å tygge på..

At jeg er for lat til å tilbake til butikken..

Håper at jeg ikke er for lat til å gå før den stenger..

Stakkars exoticen din, den må jo fryse fælt?

Endret av Perelandra
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rekker aldri å bruke noe av urteplantene mine før de visner :( Jeg har prøvd alt: Vanne lite, vanne mye, selvvannende urtepotter, kjøpt ekstra mold, sette varmt og sette kaldt. Forbaska, kresne urter :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater å pusse tennene! Brekker meg nesten alltid når tannbørsten kommer langt bak i munnen. Æsj, nå er det leggetid og tannpusstid igjen.

Hvorfor finnes det både mini- og micro-USB? Begge ser jo like ut inn til jeg prøver å plugge i ledningen og nesten alltid tar feil.

Stakkars exoticen din, den må jo fryse fælt?

:hoho:

Fanta exotic :P

---

At jeg bare har en hånd å skrive med siden jeg spiser kyllingvinger med den andre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...