Gå til innhold

1st world problems. Hva er dine?


altflyter

Anbefalte innlegg

Akkurat nå:

- Jeg ligger på sofaen og når ikke snusboksen på bordet uten å måtte reise meg opp :grine:

Generelt:

- Jeg har så mange filmer å velge i at jeg bruker mer tid på å henge på netflix enn på å faktisk se en film.

- Bøkene mine veier så mye at jeg mister dem ned i ansiktet om jeg vil ligge på ryggen og lese

- Jeg har bare ett pledd i sofaen fordi det andre er i vask og jeg orker ikke henge det opp til tørk

I hvert fall en begynnelse. Hva er deres "problemer"?

(Dette er et tulleinnlegg så det er ikke meningen at folk skal klage eller kjefte fordi man sutrer over ting som ikke egentlig er et problem. Det skal være morsomt, og ikke handle om folks egentlige problemer :P )

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Vi kommer "bare" til å ha hans lønn, kontantstøtte og barnetrygden å leve av fra den betalte permisjonen er over og til barnet får barnehageplass.

- Trappa i huset vi eier knirker :-(

- Jeg er litt matlei, og sliter med å finne på ting vi kan ha til middag.

Anonymous poster hash: 34fdc...4d4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke gamingheadsettet mitt isolerer lyd utenfra godt nok.

Jeg kan heller ikke stikke på butikken, for jeg synes ikke noen av parene med støvler jeg eier matcher helt den nye regnjakken min. Må nok ha nye støvler.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Ligger i senga og når ikke kontrollen til pc'en så jeg kan ikke skifte epsiode på Netflix

- Er så i tvil om jeg vil studere jus eller medisin

- Mineralpudderet drysser så veldig når jeg tar det på :'(

- Lurer på når jeg har tid til å booke en fotpleietime

Anonymous poster hash: 97e10...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeder meg

Er tomt for smågodt i skåla

Lurer på om vi skal ha lasagne eller indisk til middag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingenting på netflix - jeg har sett alt som er verdt å se

Badet skulle vært vasket

Skulle vært å byttet en strømpebukse jeg ufattelig nok klarte å kjøpe i feil farge, men gidder ikke i dag.

Har en dust til nabo



Anonymous poster hash: 7e18e...235
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke plass til alle de fine pynteboksene mine på kjøkkenbenken uten at det ser rotete ut. The travesty!!!!

Glemte å sette inn pepsi max'en i kjøleskapet, så jeg må bruke masse isbiter...

Potetgullet gjør meg fettete på fingrene så jeg må tørke meg før jeg skriver mellom hver munnfull!

:(:fnise:

Endret av AmandaVI
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg må reise meg opp å gå helt inn på kjøkkenet for å hente meg mer å drikke.

- Kaffen på jobb smaker pyton så jeg må ta med hjemmefra, noe som vil si at jeg må vaske kaffekanna.

- Jeg finner ikke på noe morsomt å poste på facebook.

Ahh all the problems..... XD

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At badet der jeg bor nå, har skikkelig 80-talls look! Hater fargene og alt furutreverket.

(men snart blir det andre boller, hehe...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen vår er så godt som ødelagt, og vi har ikke råd til å kjøpe en splitter ny bil.

Jeg hater innredningen i huset og blir sint hver gang jeg ser gulvet, men vi kan heller ikke pusse opp akkurat nå.

Vi har ikke ordentlig klesskap med plass til alle klærne våre, så jeg har ikke kontroll på hvor alle de nye plaggene mine er.

Herregud.

Endret av Ahava
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes ikke gamingheadsettet mitt isolerer lyd utenfra godt nok.

Jeg kan heller ikke stikke på butikken, for jeg synes ikke noen av parene med støvler jeg eier matcher helt den nye regnjakken min. Må nok ha nye støvler.

Haha! Kjente meg igjen i den siste der. Har kjøpt meg ei flott karitraajakke, men hadde ingen joggesko som passa til. Så jeg løp rundt en hel kveld på kjøpesenteret for å finne noen som matcha i fargene. Selv om jeg har plenty sko fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har lite strøm på iphonen så jeg må sitte på toget uten å spille noe spill i en hel halvtime, å dempe lyset på den så batteriet varer lenger.

At toget stopper på de stasjonene jeg ikke bruker, så unødvendig! :P

At det er overskyet og ikke sol idag, så til og med noen regndråper isted!

Dårlig dekning

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøket på en eksamen to ganger.. Jeg MÅ stå i desember, man har jo bare tre sjanser.. Også er det obligatorisk i graden min. Verste er at det er et tilsynelatende lett fag, er bestått/ikke bestått, og "alle" består.. Føler meg dum. Og ekstremt redd nå..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...