Gå til innhold

iPhone som ikke tåler frisk luft...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir gal. Har en iPhone som skrur seg av så fort den får litt luft under 10 plussgrader på seg uavhengig om batteriet er fulladet eller ikke.

Butikken jeg har kjøpt den i påstår at det ikke er mulig og vil ikke være med utenfor døra for å se at det skjer engang.

Hva gjør jeg og hvorfor skjer det?

Har innstallert alle oppdateringer.

Anonymous poster hash: dccee...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min gjorde det samme. Jeg måtte stappe den i buksa for å varme den og få skrudd den på igjen. Fikk nytt batteri på garantien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gjorde det samme. Jeg måtte stappe den i buksa for å varme den og få skrudd den på igjen. Fikk nytt batteri på garantien.

rawr i bet you did XD

Endret av Haru
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som funker er vel strengt tatt å kjøpe skikkelig kvalitet, og ikke et oppskrytt merke som kun er ment for bruk og kast?



Anonymous poster hash: 21660...44a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er kvalitet da? Doro?

Er det bare Doro og råtne epler på markedet altså?

Jeg har hatt samme Samsung smarttelefon i 2 år nå og det har aldri vært noe problem med den. Kommer heller ikke til å bytte den ut på lang tid. Og av de jeg kjenner som har iPhone så har de alltid klaget på noe.

Kan også være verd å merke seg at Apple alltid lanserer funksjoner flere år etter andre, og til sammenlikning med de fleste andre aktører er utdatert. For å ikke snakke om at ladere og alt mulig tilbehør endres hele tiden. Så må folk legge ut haugevis av penger for å erstatte billadere o.l. fordi det passer ikke til den nye.

Som sagt: Oppskrytt bruk og kast produkt ;)

Anonymous poster hash: 21660...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en kompis har vært på service med sin Samsung 3 ganger siden han kjøpte den i februar.

Jeg fatter ikke hvorfor android-brukere ELSKER å rakke ned på iPhone, jeg driver ikke og rakker ned på deres valg av mobil. Misunnelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...