Gå til innhold

Er dette en dårlig data?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Den vil fungere helt bra til Sims-spilling, ingenting å bekymre seg for der. All innmaten ligger et stykke over minstekravene til Sims.

Denne maskinen er ganske dyr til å være en stasjonær maskin med de spesifikasjonene der, det bør du være klar over. Du betaler ekstra for å få monitor og maskin i ett, fremfor den vanlige kassen under bordet, og for å få en stor touch-skjerm. Samtidig skjønner jeg at den sikkert ser bra ut og at det er fristende å slippe å ha dette kabinettet under bordet. Hvis touch-skjerm og alt-i-ett er ting du ønsker deg og er villig til å betale ekstra for virker det som et fint kjøp når du ikke skal ha en bærbar maskin. Hvis du kun bryr deg om ytelse nok til Sims og vanlig nettbruk kan du få det en god del billigere ved å droppe touch-skjerm og gå for en tradisjonell stasjonær maskin.

Jeg ville neppe angret på at jeg ikke gikk for en større skjerm enn 23 tommer. Det er stort. Den aller vanligste laptopstørrelsen er til sammenligning på 15-tallet, mens "vanlige" bærbare totalt sett varierer fra 13 og opp til 17-18. Jeg personlig hadde nok blitt mer sliten og lei av 27 tommer enn glad for det, sånn med mindre jeg ofte skulle bruke den til film :)



Anonymous poster hash: 46666...24a
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje jeg ville valgt en separat skjerm og et lite kabinett fremfor denne løsningen. Oppgraderingsmulighetene er få, og om én del ryker må hele byttes, stort sett. Det er iallefall ganske umulig å fikse ting selv, eller får kyndige venner til å gjøre det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for er langt, fyldig og flott svar! Jeg er absolutt ingen gamer, og laptop er jeg heller ikke ute etter, men en stasjonær PC. Forstår at jeg ikke får det samme i en alt-i-ett som i en stasjonær PC med ekstern harddisk, men er i grunnen villig til å ofre ganske mye hvis jeg slipper boksen (liten eller ei). Med mindre noen har tips til en som er liten (dvs. på størrelse med en iPad, maks) og som ikke koster skjorta?

TS

Anonymous poster hash: bdf1d...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det koster litt å krympe det såpass. Den du linker til er sikkert et helt kurant valg, om du har bestemt deg for den formfaktoren. Andre alternativer er jo Mac Mini og iMac, om du ikke har noe imot OS X.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg regnet med. jeg foretrekker vanlig datamaskin, har aldri klart å bli fortrolig med Apple-produkter, så det er utelukket. Du skal uansett ha takk for tips!

Anonymous poster hash: bdf1d...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...