Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Hehehe, er det bare meg som kjenner igjen The Sims musikken i Gildereklamen som går for tiden?

Husker ikke om det er fra 2, eller 3. Men det er i alle fall byggemusikken ;p

Ser nesten ikke på tv, så har ikke fått det med meg, men husker at det gikk en reklame for et par år siden med sims 3 byggemusikk :P husker ikke hva det var reklame for. Tror det var for bredbånd eller no.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe, er det bare meg som kjenner igjen The Sims musikken i Gildereklamen som går for tiden?

Husker ikke om det er fra 2, eller 3. Men det er i alle fall byggemusikken ;p

Det er ikkje bare Gilde som har hatt Sims-musikk denne hausten :P Har vore fleire. Noko sånn husbyggerfirma? Har iallefall hørt 2-3 reklamer med forskjellig sims-musikk i det siste :P Er så rart. Snur meg alltid og må sjå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer med meg ofte. Spillet sletter random simmer som ikke bor noe sted for å spawne nye simmer :/

Spillet mitt har også slettet simmer jeg har flyttet inn i husstanden min et par ganger. En gang slettet den også en familie jeg selv hadde flyttet in i et hus, men som jeg ikke spilte med.

Huff, det er så irriterende! Umulig å finne seg en ektemann uten å fri til han på rappen før han blir slettet av spillet :(

Håper de kommer med en patch som fikser dette. Burde vært gjort for lengst though.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har sims fungert såpass at jeg har fått prøvd bassengene, nå kan jeg spille ca 1t før spillet klikker og slår seg av, det er vertfall fremgang :P Håper det kommer en oppdatering som fikser det for det ble bedre etter forje oppdatering vertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har så problemer med spillet :( klikker HVER GANG jeg går inn på kjøpskatalogen.. får jo ikke gjort noenting. Skjermen blir svart og må konsentrere meg for å klare å avslutte spillet uten å bare tvangsavslå pc, for skjermen er jo som sagt helt svart..



Anonymous poster hash: 3445a...71b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som har problemer med at spillet kræsjer når dere skal lagre, eller reise et annet sted på kartet? :/

Virker som om det går fint når jeg holder meg i byggemodus, så har jo fått bygd en del, men jeg vil jo spille spillet i live mode også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No hørte eg nettopp to reklamer på rad med sims-musikk. Gilde kjøttpålegg og Sparebank 1 (hamster-reklame) :P Morsomt... Blir framleis litt satt ut!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No hørte eg nettopp to reklamer på rad med sims-musikk. Gilde kjøttpålegg og Sparebank 1 (hamster-reklame) :P Morsomt... Blir framleis litt satt ut!

Herlig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nyeste huset mitt er endelig ferdig! :danse: Det tok ca. 8 timer å bygge og innrede, og koster 500,000. Tror regningene til test sim'en ble litt mer enn 30.000. Tar sin tid før jeg har råd til å flytte inn en ordentlig familie der :fnise:

post-86178-0-14052000-1416261446_thumb.p

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nyeste huset mitt er endelig ferdig! :danse: Det tok ca. 8 timer å bygge og innrede, og koster 500,000. Tror regningene til test sim'en ble litt mer enn 30.000. Tar sin tid før jeg har råd til å flytte inn en ordentlig familie der :fnise:

Det var kjempeflott! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, heilt enig! :P Men blir gøyere og gøyere når eg får det til :)

Det er sant! :Nikke: Jeg synes det er mye lettere å bygge nå, men jeg savner constrain floor elevation og create a style fra sims 3 :sur:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nettopp kjøpt meg sims 4! men eneste problemet jeg har nå.. har mac.. må få den til windows prog, men hvordan hehe :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nettopp kjøpt meg sims 4! men eneste problemet jeg har nå.. har mac.. må få den til windows prog, men hvordan hehe :(

Det kan sikkert googles! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke spilt siden den første uken... Det frister rett og slett ikke :( Jeg håper det hjelper litt når det kommer flere karrierer neste måned, hvis ikke må jeg nesten bare vente til det kommer noen utvidelsespakker...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke spilt siden den første uken... Det frister rett og slett ikke :( Jeg håper det hjelper litt når det kommer flere karrierer neste måned, hvis ikke må jeg nesten bare vente til det kommer noen utvidelsespakker...

Har du prøvd deg på legacy eller rags to riches da? :)

Jeg er små lei av å spille livet til simmene akkurat nå, så jeg jobber med å bygge et "nytt" nabolag. River ned alle tomtene og bygger nye hus :) Så langt har jeg bygd om ett "område", hvor alle husene nå er klassiske hvite gårdshus som er renovert. Har så vidt begynt på ett moderne område, hvor husene blir dyrere :) Etter alle husene, barene, biblioteket osv er renovert/bygget på nytt, skal jeg lage familier og flytte inn i alle husene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd deg på legacy eller rags to riches da? :)

Jeg er små lei av å spille livet til simmene akkurat nå, så jeg jobber med å bygge et "nytt" nabolag. River ned alle tomtene og bygger nye hus :) Så langt har jeg bygd om ett "område", hvor alle husene nå er klassiske hvite gårdshus som er renovert. Har så vidt begynt på ett moderne område, hvor husene blir dyrere :) Etter alle husene, barene, biblioteket osv er renovert/bygget på nytt, skal jeg lage familier og flytte inn i alle husene.

Kan noen forklare meg hvordan man spiller lecacy? :)

Kan man bygge barer, o.l i the sims 4? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg hvordan man spiller lecacy? :)

Kan man bygge barer, o.l i the sims 4? :klo:

Google legacy challenge, så finner du regler :) (har ikke gjort challenge selv, så vet ikke så mye annet enn det)

Og ja, du kan bygge fellestomter. Husker ikke hekt hvor du trykker, men det finns en k apø hvor du kan velge tomtetype.

Jeg lagde en bassengbar, men den er stygg så vil ikke dele den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...