Gå til innhold

Candy Crush-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er på level 95 og venter på billetter videre.

Har ikke brukt penger på spillet, og kommer heller ikke til å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker ikke, spille på nettbrettet som nå er ødelagt, :cry3: men har sett at det er kommet egen reklame om candy crush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles på 165 og er i ferd med å gi opp. Kan noen fortelle hvordan de klarte den? Må man bare vente til man tilfeldigvis får nok blå snop? Jeg får rett og slett ikke mange nok til at det skal gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på 181 og vært der i mange uker! Noen tips? Blir tullete snart :(

Står fast der jeg også... Vært nære et par ganger, men stort sett et håpløst prosjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles på 165 og er i ferd med å gi opp. Kan noen fortelle hvordan de klarte den? Må man bare vente til man tilfeldigvis får nok blå snop? Jeg får rett og slett ikke mange nok til at det skal gå!

Er det den med 99 blå snop?

Førsteprioritet er selvfølgelig å knuse de blå, andreprioritet er å lage spesialgodiskombinasjoner.

Tredjeprioritet: Sørg for at alle byttene dine knuser så mange godterier som mulig. F.eks tre gule og tre grønne i ett og samme bytte. Cluet er å ha mye bevegelse på brettet, slik at nye blå får plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den med 99 blå snop?

Førsteprioritet er selvfølgelig å knuse de blå, andreprioritet er å lage spesialgodiskombinasjoner.

Tredjeprioritet: Sørg for at alle byttene dine knuser så mange godterier som mulig. F.eks tre gule og tre grønne i ett og samme bytte. Cluet er å ha mye bevegelse på brettet, slik at nye blå får plass.

Ja, 99 jævler. Det minste jeg har hatt igjen når jeg er tom for trekk er 16, vanligvis ender jeg på noen og 30. Prøver på alt du nevner over, men jeg mistenker at man må ha litt flaks med brettet også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle Gunnes

Jeg er på 147 og synes dette er et forbanna møkkaspill :glare: makan til irriterende dritt. Men jeg klarer ikke å gi meg heller.

Kjenner jeg blir kjempeskuffa når jeg ser venner begynner å spille dette, og ser de blir avhengige. Er jo nesten bedre å bli avhengig av droger jo :rasende:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har "endelig" gått til anskaffelse av dette avhengighetsskapende spillet nå, men blir så irritert over at jeg må vente i timesvis for å få nye liv:(

Sitter fast på 23 enda jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har "endelig" gått til anskaffelse av dette avhengighetsskapende spillet nå, men blir så irritert over at jeg må vente i timesvis for å få nye liv:(

Sitter fast på 23 enda jeg da..

Ellers så kan man også synkronisere spillet med facebook, slette data for spillet gjennom innstillinger på mobil, så synkronisere med facebook igjen. Der har du 5 nye liv på mindre enn 2 minutter :)

Dette funker, bare for all del være synkronisert med facebook før du sletter data! Litt kjedelig om du akkurat har klart et brett du har stått fast på lenge, for så å slette framgangen for noen liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Level 135 her..og der har jeg vært kjempelenge! Har ikke spilt på lenge heller, blir så sinna at jeg har lyst å kaste pc-en ut av vinduet, for jeg kommer ikke videre :fnise: Men takket være denne tråden skal jeg prøve igjen :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RamaLama

Står på "togstasjonen" mellom level 140 og 141, ingen som vil gi meg billetter jo! Synes det er så kleint å spørre FLERE ganger:p

Er alt for avhengig, ødelegger eksamenstiden.. Har stått fast på flere brett i flere uker, og spilt hver dag i disse ukene. Vært på nippet til å dryle telefonen i veggen noen ganger.. Gleden er så stor (men kortvarig) når jeg endelig får til et vanskelig brett :)

Men min erfaring er at kravene er mye lavere på facebook! På level 135 (tror jeg) krevde de at jeg parret godteriene med hverandre (kan jeg kalle det parring?), men på facebook var det nok å bare lage og knuse dem. Det fant jeg ut etter 1 uke.

Elsker det, gleder meg til å spille det gjennom sommeren, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på 147, og kommer meg ikke videre. Er sååå lei av å sitte fast der nå

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...kom til level 136 nå! Men tom for liv :fnise:. Står sikkert fast i flere uker på dette også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at jeg burde engasjere meg i denne tråden, ettersom Candy Crush har blitt mitt nye liv. Er på level 103 nå, og vært her i en ukes tid.

I helga kjeda jeg meg og begynte å utforske noen andre King spill. Herregud. Så nå spiller jeg Papa Pear Saga (som forøvrig er dritfett), Farm Heroes Saga, Pyramid Solitaire Saga og Pet Rescue Saga :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står på "togstasjonen" mellom level 140 og 141, ingen som vil gi meg billetter jo! Synes det er så kleint å spørre FLERE ganger:p

Men min erfaring er at kravene er mye lavere på facebook! På level 135 (tror jeg) krevde de at jeg parret godteriene med hverandre (kan jeg kalle det parring?), men på facebook var det nok å bare lage og knuse dem. Det fant jeg ut etter 1 uke.

Elsker det, gleder meg til å spille det gjennom sommeren, haha.

Er det sant?? hvorfor er det slik egentlig, trodde det var nøyaktig det samme på facebook som på telefon. Og jeg som også stod fast i månedsvis på 135. Klarte det til slutt da men :P

Anonym poster: 8779e7f01872911a62f1cc1249e7ce2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant?? hvorfor er det slik egentlig, trodde det var nøyaktig det samme på facebook som på telefon. Og jeg som også stod fast i månedsvis på 135. Klarte det til slutt da men :P

Anonym poster: 8779e7f01872911a62f1cc1249e7ce2a

Fordelen med å spille på mobil (bortsett fra tipset om å stille klokka, slette data osv) er at der har du faktisk en innboks hvor du kan bestemme selv når du vil motta liv som venner har sendt. Man har litt mer bruk for de livene når man har spilt seg tom enn når man går inn på spillet og har fullt liv fra før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...