Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Red Faction ( Den orginale fra 2001 )

Det spillet er konge, du kan ødelegge alle veggene og ha det kjempe morro i spillet, har du prøvd red faction 2 og guerilla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhaegar Targaryen

Det spillet er konge, du kan ødelegge alle veggene og ha det kjempe morro i spillet, har du prøvd red faction 2 og guerilla?

Nei den eneste Red Faction jeg har spilt er den orginale. Et av mine favoritt spill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare opplevd to bugs i Dragon Age 3 så landt, og de har heldigvis hatt mindre betydning, selv om den ene var kjip. Den første var at den hopper ut av internettconnection en del, særlig etter større hendelser hvor det liksom er "filmet"story, og den andre er at den ikke alltid lar meg skifte chracter jnder kamp. Akkurat den er litt kjip, og har ført til massedød noen ganger.

De jeg møtte på bare kræsjet spillet. Fikk en uklikkelig DirectX-relatert feilmelding, uten noen annen løsningen enn å fyre opp task manager og kverke prosessen. Googlet litt, og virker som det er et ganske utbredt problem. Jaja, da har jeg lært å styre unna nye titler, spesielt fra EA. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpt Dragon Age: Inquisition igår.Jeg er så glad for at det fungerer mye bedre enn hva Far Cry 4 gjorde.

Skal bli kjekt å spille mer av det i helgen :)

Endret av -Leon-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde meg ferdig med ennå en gjennomspilling av Dark Souls II. Tror jeg lar DAI ligge til det kommer oppdaterte drivere, mulig det bare blir Civ 5 så lenge. Skjønt, kunne godt tatt en runde til med Ethan Carter, eller prøvd meg på et annet kortere spill. Lurer litt på The Cat Lady og Brothers: A Tale of Two Sons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde meg ferdig med ennå en gjennomspilling av Dark Souls II

Holder på med det nå på PC. Japanske pc porteringer er en fryd for hardwares, de er så lette å kjøre.

Men når man klarer å fullføre Dark Souls, betyr det at man er en flink gamer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter du fast i fortiden? ;) hahahaha xD jeg bare spøker med deg det var ikke fornærmende ment

sitter du fast i fortiden? ;) hahahaha xD jeg bare spøker med deg det var ikke fornærmende ment

hehe, det var gratis på origin i oktober, så måtte jo prøve det ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Dark Souls 2 og jeg kan allerede si at det er et ultra tidsfordriv. Det er alt for lite fokus på story og lead i disse spillene. Du oppnår ikke noe annet en å bare utvikle karakteren din. Alt for mye repetisjon, sinnsykt lite variasjon. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg fortsetter å spille spillet. Men jeg er såfall glad for at jeg ikke later som at spillet ikke har skavanker, slik som sikkert de fleste andre DS-spillerne gjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Nå spiller jeg Wolf among us. Skal begynne på siste episoden.

Vet ikke om jeg gidder å spille ferdig Assassins creed 3. Får se. Synes det var litt for kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...