Gå til innhold

Andre som hører på hip hop her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klart man gjør :P Går i perioder, og for det meste bare i "gamle" saker (alt var så mye bedre førr i tiaa vetttu) Klistrer med en en "gammel" fav :)

http://www.youtube.com/watch?v=81mymT4yg9U

Ps. Den popcaan låten hadde noe sommer-ish over seg, og kommer til å bli brukt på veranda in season :)

Endret av Beeblebrox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker hip hop! På youtube har jeg funnet mange ukjente talenter gjennom hundrevis av freestyles som er lagt ut. Anbefales og søke rundt etter nye talenter! Har også to spillelister på spotify med over 300 tracks på hver, samt subscriber en god del andre lister.

Dog ikke det eneste jeg hører på.

Kjenner ikke altfor mange jenter som digger det, men vet det er mange jenter der ute. :) Kult uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Min favorittsjanger uten tvil! Jedi mind tricks, Tupac, Kanye west, Notorious big for å nevne noen.

En sang som har gått på repeat idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis noen bor i Oslo bør dere komme til rådhusplassen 7. Juni! Alltid god stemning! Pleier vanligvis å være på kontraskjæret. Musikkens dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Santa Barbara

Ja jeg liker det, men er enig med andre at det har kommet mye dritt de siste årene.

Uheldigvis for meg hører alle vennene mine på metal selv om det ikke ser sånn ut.. Ikke gøy å være meg på fest med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Eminem er en av mine store favoritter. Jeg skal faktisk på Eminemkonsert 11.juli i London. GLEDER, GLEDER, GLEDER, GLEDER MEG!!!

Jeg er litt "kresen" når det gjelder hip hop. Jeg liker ikke "wannabe" hip hop, av den typen som fort blir sommerhit'er, osv. Jeg liker såkalt ekte hip hop som er samfunnskritisk, historisk, osv.

Etter Eminem så liker jeg CunninLynguists best. Har og veldig sansen for Tonedeff.

Av norske artister har jeg hørt en del på Klovner i kamp (men det er en stund siden) og Delario. Anbefaler folk å sjekke ut Delario. Han er kjempeflink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hører for det meste på 2pac,nate dogg,snoop dogg,dr.dre,luniz,dead prez,immortal technique,xzibit,ludacris++

Hører mye annen musikk og,men elsker hiphop<3

Liker best litt old school hiphop,westside 2 we die motherfuckers!!! Hehe...

Folk som mener Lil wayne er hiphop kan stappe en banan langt bak;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...