Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ikke så imponert
Forbrytelse og straff av Dostojevskij

Anna Karenina av Leo Tolstoy

Gnostiske Skrifter

Den Katolske kirkens katekisme

The Spansih Civil War

Don Qoujote

Snorres Kongesagaer

Svartedauden: Og andre Epedemier

Nils klims reise til den underjordike verden

Alexandra: The last tsarina

og William Meisters vandreår av Goethe

det er de bøkene jeg leser nå

hva jeg har lest...Vel har lest rundt 500 bøker...

Behov for å imponere noen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat oppdaget lydbøker, og har ikke lest så mye som jeg gjør nå på leeenge :hoppe:

Akkurat nå holder jeg på med Da Vinci-koden av Dan Brown.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser David Copperfield av Charles Dickens. Det er en tjukk blekke på 1000 sider, på gammelengelsk, så det var nok litt optimistisk å begynne på den..men føler det er en bok man burde ha litt kjennskap til så jeg vil komme meg igjennom den..snart sommerferie og da blir det mer tid til lesing..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skya

Etter å ha lest endel "tunge" bøker i det siste trengte jeg litt lett underholdning. Så nå leser jeg boka som fulgte med det nest siste Det Nye, tror den heter "Min søster Ellie"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

akkurat lest ei som hette sara av Toril Brekke (?). koslig bok.

Begynnte idag på bokhandleren av kabul. Har ikkje fått meg til å begynne på den før no..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pace
Jeg pleier alltid å ha flere bokprosjekter på gang samtidig.

Det blir vel kanskje som med tv-kanaler. Hvorfor skal man ikke lese flere bøker på en gang? Blir som å bare se på en tv-kanal, eller kanskje bare et tv program, resten av uka.

Nå har jeg begynt på Dostojevskij's Forbrytelse og Straff. Selv om det går sakte, syntes jeg den er overaskende engasjerende egentlig. Også leser jeg litt samfunnsgeografi, og russel's: why im not a christian. Og den nye Memo boka av Øystein.. duden. Den er morsom :) Jo også Civilizations av Armesto. Han starter med triste is-land, og det virker litt kjedelig. Også er han litt tørr. Men håper han sier mye forskjellig om kulturer?

Endret av pace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Det blir vel kanskje som med tv-kanaler. Hvorfor skal man ikke lese flere bøker på en gang? Blir som å bare se på en tv-kanal, eller kanskje bare et tv program, resten av uka.

:Nikke: Jeg synes det er fint å ha flere bøker liggende samtidig. Det er ikke alltid jeg er i humør til f.eks Kierkegaard og da er det greit å ha en litt lettere, skjønnlitterær roman å lese på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pace
:Nikke: Jeg synes det er fint å ha flere bøker liggende samtidig. Det er ikke alltid jeg er i humør til f.eks Kierkegaard og da er det greit å ha en litt lettere, skjønnlitterær roman å lese på.

Jepp.

Jeg har begynt på Hobitten for n'te gang, men denne gangen skal jeg lese den ut

Sett deg med litt te om kvelden eller når det regner, dypt nedi godstolen. Gjerne med litt god naturutsikt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Pensumbøker i logistikk, organisasjonspsykologi og ledelse, strategi, osv...

Og så leser jeg litt i "jakt og fiskeguiden for jenter" som et avbrekk i fra de kjedelige teoribøkene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

For øyeblikket er det ingen. Det er sjelden til å være meg, men den siste jeg lese var Maskeblomstfamilien(jeg tror den het det), og den var så depressiv at jeg tenkte at min neste bok skal være det helt motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...