Gå til innhold

Fittelukt


Cognizance

Anbefalte innlegg

Jeg har fingra ei dame en gang, og lukta satt igjen i fingrene mine i 3-4 dager etterpå.

Selv om jeg vaska hendene på vanlig måte. Tror ikke ho hadde noe problemer med underlivshygienen heller, det lukta i alle fall greit?

jupp jupp nubi, kthnx...

Noen med (flere) erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

... og så lurer kjæresten min på hvorfor han ikke får lov til å slikke meg :overrasket:

Ikke så rart, dette må være den tiende tråden jeg har lest om jenters underlivs odør. Og det er sjelden noe hyggelig å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og så lurer kjæresten min på hvorfor han ikke får lov til å slikke meg :overrasket:

Ikke så rart, dette må være den tiende tråden jeg har lest om jenters underlivs odør. Og det er sjelden noe hyggelig å lese.

Gutta har jo si lukt dem og,, så det er vel likt tror jeg.

Men har aldri hørt at lukta kan sitte igjen i flere dager?!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Gutta har jo si lukt dem og,, så det er vel likt tror jeg.

Men har aldri hørt at lukta kan sitte igjen i flere dager?!

Har vært bort i det jeg og...men ingen vond lukt det heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

Jeg har aldri opplevd at lukta ikke har gått vekk etter én vask. Og så lukter det jo ikke vondt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lumina

jeg har hørt at dersom man håndterer fisk (!!) og vasker hendene i varmt vann kan det resultere i at lukten setter seg! Kanskje dette gjelder enkelte fitter også...?

Ellers, dersom jeg skreller løk så merker jeg løklukt på fingrene når de kommer i kontakt med varmt vann i dusjen..

Merket du det hele tiden eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Ellers, dersom jeg skreller løk så merker jeg løklukt på fingrene når de kommer i kontakt med varmt vann i dusjen..

Pokker, enda en løktråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest

Jo, har opplevd dette selv!!! Det kunne ta flere dager før det gikk bort.

Dette var med min store kjærlighet. Vi hadde så mye sex at jeg gikk nesten konstant i mange mnd med den lukta hendene. Jeg synes det var bare gøy jeg... Men så etter ett år forsvant fenomenet plutselig... Merkelige greier. Synes ikke det var ekkelt. Ikke vond lukt, bare naturlig. Og dama har aldri hatt prob med hygienen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Lukta sitter igjen på fingrene mine også, noen ganger i dagesvis. Kjæresten min er frisk og har ingen som helst problemer med hygienen.

Kan ikke akkurat si at jeg synes det er noe problem -det lukter jo ikke vondt! Synes egentlig det er litt erotisk, jeg, så jeg går og snuser litt i smug :ler:

Når jeg tenker meg om så setter alltid lukta seg bedre når hun har ejakulert, i tillegg til at det varierer litt med menssyklusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 12 år senere...
Gjest Skribent

Jeg koser med fitta mi flere ganger daglig når jeg har fri og opplever at lukta sitter godt på fingrene også etter min daglige runde i badekaret. Jo sterkere orgasmer til våtere blir jo ``rugga``, men jeg syns at lukten er fantastisk og koser meg lenge med lukten både på fingrene, dildoen og under dyna. Vet at jeg har veldig sterk kjønnslukt i følge de få, men deilige fyrene som har sleika meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fingrene mine lukter også kjønn hele tiden☺️da jeg onanerer hver dag😁bryr meg ikke nevneverdig om det da jeg syns det lukter godt.

Jeg har også mye utflod og skifter jeg ikke truse i løpet av dagen så kan det kjennes lukt av kjønn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...