Gå til innhold

Kjære instagrambrukere!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å poste opp til 4-5 bilder på en dag, ok. Men å poste 8-12 bilder på en gang fordi du har vært offline en dag eller to betyr at du mister meg som følger. IKKE SPAM DIN EGEN KONTO MED NONSTOP BILDER FRA TUREN DIN, enten den er til shoppingsenteret, fjellet eller rundtur i hagen din.

Anonymous poster hash: 80bb3...21a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har vel en viss intr av bildene deres, siden du følger de? Hvorfor mister de deg da?

Hvilke bilder vil du ha av de?

Anonymous poster hash: 31130...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel en viss intr av bildene deres, siden du følger de? Hvorfor mister de deg da?

Hvilke bilder vil du ha av de?

Anonymous poster hash: 31130...e00

Noen har enkelte fine bilder, og de vil jeg selvfølgelig se. Men resten er spam. Det er akkurat som om de mangler evne til å begrense seg. Enkelte på det verste, poster 20 bilder pr dag.

Anonymous poster hash: 80bb3...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om en som sluttet å følge meg etter jeg hadde postet to bilder etter hverandre...



Anonymous poster hash: 495f9...293
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Instagram er facebook/twitter i form av bilder. Greit nok at ett bilde sier mer enn 1000 ord, men det er vel på akkurat en slik app/et slikt nettsted man både skal og bør poste en del bilder? 

Hva du synes er fint er ikke nødvendigvis det samme som andre synes er fint. Og ett enkelt bilde som du synes er fint kan vel også være del av en lengre historie fortalt gjennom bilder. 

 

Slapp av, og bla forbi det du ikke er interessert i :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingenting imot at folk poster en haug med bilder i slengen. Det som derimot irriterer meg, er når folk jeg følger, og som også følger meg, går på profilen min og liker ett eller flere tilfeldige bilder jeg har lagt ut, gjerne for flere måneder siden, etter at jeg nettopp har likt et bilde de har lagt ut nettopp. Og det gjør de kun rett etter at jeg har klikket liker på ett av deres bilder, ellers liker de aldri bildene mine.  Da tenker jeg de liker kun for å gjengjelde min like, ikke fordi de nødvendigvis egentlig liker bildet mitt. :roll:

Sånne får jeg lyst til å avfølge.



Anonymous poster hash: e79f2...dbb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har ingenting imot at folk poster en haug med bilder i slengen. Det som derimot irriterer meg, er når folk jeg følger, og som også følger meg, går på profilen min og liker ett eller flere tilfeldige bilder jeg har lagt ut, gjerne for flere måneder siden, etter at jeg nettopp har likt et bilde de har lagt ut nettopp. Og det gjør de kun rett etter at jeg har klikket liker på ett av deres bilder, ellers liker de aldri bildene mine.  Da tenker jeg de liker kun for å gjengjelde min like, ikke fordi de nødvendigvis egentlig liker bildet mitt. :roll:

Sånne får jeg lyst til å avfølge.

Anonymous poster hash: e79f2...dbb

 

 

Eller kanskje de tilfeldigvis går inn på kontoen din fordi de kommer på å gå inn når de ser at du har likt bildet/bildene deres? Hvis de da ser bilder de ikke har sett før, skal de da la være å like bildene fordi de er for gamle og av redsel for at du skal tenke de bare gjengjelder tjenesten?

 

Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så pirkete og fintfølende på sosiale medier. Har man mange venner/følgere så vil man naturlig nok oppleve at folk er forskjellige og deler forskjellige ting, og gjør ting på hver sin måte. Så lenge folk ikke skriver/deler direkte krenkende ting eller oppfører seg helt idiot ser jeg ikke helt problemet. Man må nesten være litt tolerant når man har så mange på lista.

Anonymous poster hash: 9af59...ac0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

De eneste jeg kan "avfølge" er firmabrukere jeg synes overdriver markedsføringen sin. Selv om jeg i utgangspunktet er interessert i det de forhandler så har det en grense.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Piiiip

Å poste opp til 4-5 bilder på en dag, ok. Men å poste 8-12 bilder på en gang fordi du har vært offline en dag eller to betyr at du mister meg som følger. IKKE SPAM DIN EGEN KONTO MED NONSTOP BILDER FRA TUREN DIN, enten den er til shoppingsenteret, fjellet eller rundtur i hagen din.

Anonymous poster hash: 80bb3...21a

 

Så lenge folk tar sine egne bilder og ikke legger ut bilder som andre har tatt synes jeg det er bra. Har vel avfulgt 200 stk. i det siste og ja de blokker meg, men har fått en fin oversiktlig instagram hvor de jeg har tar sine egne bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Eller kanskje de tilfeldigvis går inn på kontoen din fordi de kommer på å gå inn når de ser at du har likt bildet/bildene deres? Hvis de da ser bilder de ikke har sett før, skal de da la være å like bildene fordi de er for gamle og av redsel for at du skal tenke de bare gjengjelder tjenesten?

 

Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så pirkete og fintfølende på sosiale medier. Har man mange venner/følgere så vil man naturlig nok oppleve at folk er forskjellige og deler forskjellige ting, og gjør ting på hver sin måte. Så lenge folk ikke skriver/deler direkte krenkende ting eller oppfører seg helt idiot ser jeg ikke helt problemet. Man må nesten være litt tolerant når man har så mange på lista.

Anonymous poster hash: 9af59...ac0

 

 

Skjønner hva du mener, og i sånne tilfeller synes jeg det er helt ok, men når de for hvert like de får fra meg går tilbake og liker et bilde som er lagt ut for et halvt år siden, liksom, fordi alt som er nyere har de klikekt like på før, så blir det ganske åpenbart for meg at det viktigste ikke er å like bildet, men å gjengjelde min like. Sånt synes jeg bare er tåpelig. Jeg krever da ikke likes for likes.

Anonymous poster hash: e79f2...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...