Gå til innhold

Rydde pc'n?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min slitne PC jobber for harde livet kun for småting. Så jeg må få rydda disken.

Noen som har tips for et ok ryddeprogram jeg kan bruke?

Anonymous poster hash: eebe6...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk. Det aller beste ville vært å kjøpe en ny. Denne er 7 år gammel eller noe sånt. Men det får bli en annen dag.

Anonymous poster hash: 9f031...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den er syv år gammel og ikke vedlikeholdt, er det nok på tide å tenke på en ny.

 

Men, som sagt over; du vil nok merke litt forskjell hvis du foretar deg en formatering av hele maskinen.

 

Edit:

Vil også anbefale å kun installere operativsystem, da mange "ferdige" maskiner kommer med en drøss programmer du ikke trenger. De er bare med på å gjøre den tregere.

Endret av Jarlson
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den er syv år gammel og ikke vedlikeholdt, er det nok på tide å tenke på en ny.

Men, som sagt over; du vil nok merke litt forskjell hvis du foretar deg en formatering av hele maskinen.

Edit:

Vil også anbefale å kun installere operativsystem, da mange "ferdige" maskiner kommer med en drøss programmer du ikke trenger. De er bare med på å gjøre den tregere.

Har sletta mange skrotprogram allerede. Men må ha iTunes og PS. Har nok litt for mange bilder på maskinen så skal få lagt de over på en ekstern hard-disk. Men for en jobb :P

Anonymous poster hash: 9f031...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! iTunes og PS forstår jeg du vil ha, men det er tunge programmer spesielt hvis de råder over mange filer.

 

Vil nok kanskje hjelpe litt å få de på en ekstern harddisk, men dataen din vil nok fortsatt jobbe mye for å hente filene. Aldri morro å begynne backup hvis en ikke har gjort det på en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huhei nå har ikke maskinen kronisk hikke lengre. Fortsatt treg, men nå kan man i det minste bruke denne.

 

CCleaner hjalp mye.



Anonymous poster hash: 9f031...8f0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...