Gå til innhold

Har du kjent igjen noen på FB herifra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke sikker,men det som slo meg.

Det er en side som dekker mye.

Ser ei som siterer ordrett hva som er skrevet i to tråder her inne. Kan jo være en kopi,men sjekket profilen på FB og skrivemåten der og her på kg er lik.

Bor i nabo byen min.

Anonymous poster hash: 75089...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såg eksen til sambuaren min i ein bildetråd.

Anonymous poster hash: b8675...cc2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har kjent igjen et par :) 

snille folk, så KG er heldige som har de her.



Anonymous poster hash: 1b3d6...f5a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt pinlig når du ser hva vedk har skrevet på div tråder

Anonymous poster hash: 75089...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er årsaken til at jeg konsekvent skriver som AB. Jeg avslører mye om meg selv ved å skrive innlegg her. Det kan være små, banale ting som får folk til å gjenkjenne deg. Det kan være at du har fortalt vennene dine at du har helt dilla på pærer og druer fortiden, du kan også ha nevnt at du leser Harry Potter-bøkene på nytt og at du skal lage hjemmelaget sushi til middag på fredag - og nevner du det samme her, vel, da er det fort gjort å bli oppdaget.



Anonymous poster hash: 9baed...1a5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke tråder ts?

Anonymous poster hash: 8d4d4...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Dette er årsaken til at jeg konsekvent skriver som AB. Jeg avslører mye om meg selv ved å skrive innlegg her. Det kan være små, banale ting som får folk til å gjenkjenne deg. Det kan være at du har fortalt vennene dine at du har helt dilla på pærer og druer fortiden, du kan også ha nevnt at du leser Harry Potter-bøkene på nytt og at du skal lage hjemmelaget sushi til middag på fredag - og nevner du det samme her, vel, da er det fort gjort å bli oppdaget.

Anonymous poster hash: 9baed...1a5

 

har gjort dem samme feilen selv  :fnise:  men problemet er at jeg ikke husker om jeg bruke AB eller ikke! 

panikk!!!! 

Vurderer å lage meg ny bruker, for så å kun skrive upersonlige ting under bruker, og ta personlige ting under AB. 

Anonymous poster hash: 0f8ad...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke tråder ts?

Anonymous poster hash: 8d4d4...cac

Jeg vil ikke si det. De har brukernavn. Pinlig nok for de

Anonymous poster hash: 75089...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke si det. De har brukernavn. Pinlig nok for de

Anonymous poster hash: 75089...459

sier du i fra til de i det minste?

 

Synes det er ekkelt, er redd for at noen kjenner meg igjen også sier de ingenting. Best å få vite det! 

Anonymous poster hash: 0f8ad...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke i dag jeg så dette.

Bare bruk ab når dere skriver på samliv, fan barn osv.

Som jeg skrev i hi så Var jeg ikke helt sikker,men detcvar kopi av svar.

Den ene er 31 år, 2 barn, samboer. Jobber i enxxxxxbutikk.

Her inne skriver hunden annen jobb.

Den andre er 24.....skriver mye rart her inne i grunnen.

Anonymous poster hash: 75089...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert litt pussig å kjenne igjen folk her, men jeg har aldri skjønt greia med at det er så ille? Hva så om du kjenner igjen noen, uansett hva de skriver  (tenker jeg da) :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert litt pussig å kjenne igjen folk her, men jeg har aldri skjønt greia med at det er så ille? Hva så om du kjenner igjen noen, uansett hva de skriver  (tenker jeg da) :)

hos meg så er det flaut hvis noen kjenner meg igjen. For jeg "lyver" på KG for å unngå å bli kjent igjen. 

For eksempel.. jeg kan si jeg er enebarn, har 2 brødre, 2 søstre, en bror og tre søstre, eller si at jeg har to hunder, eller en katt, eller to hunder, en katt og to marsvin..

Jeg kan si jeg er 26 år, eller 28 år, eller 32 år... 

Noen ganger skriver jeg at jeg har samboer, er singel, er gift... ja "lyver" om ting som ikke er så viktig for den tråden jeg skriver i. 

Anonymous poster hash: 0f8ad...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hos meg så er det flaut hvis noen kjenner meg igjen. For jeg "lyver" på KG for å unngå å bli kjent igjen. 

For eksempel.. jeg kan si jeg er enebarn, har 2 brødre, 2 søstre, en bror og tre søstre, eller si at jeg har to hunder, eller en katt, eller to hunder, en katt og to marsvin..

Jeg kan si jeg er 26 år, eller 28 år, eller 32 år... 

Noen ganger skriver jeg at jeg har samboer, er singel, er gift... ja "lyver" om ting som ikke er så viktig for den tråden jeg skriver i. 

Anonymous poster hash: 0f8ad...d63

 

 

Jeg syns ikke det er så ille, da? Alle lyver om identitet her inne, fordi vel... alle er jo redde for å bli gjenkjent. 

 

Jeg kan jo forstå det om man skriver veldig intime ting, eller ting som man helst ikke vil at familie og venner skal vite om. Men om man skriver generelt her inne, så er det vel ingenting å være redd for :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjent igjen flere fra bildetråden, selv de som bare har hatt det der en liten stund. Jeg har ikke sagt ifra til dem (hvorfor skulle jeg?). 



Anonymous poster hash: 73416...aa9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er så ille, da? Alle lyver om identitet her inne, fordi vel... alle er jo redde for å bli gjenkjent. 

 

Jeg kan jo forstå det om man skriver veldig intime ting, eller ting som man helst ikke vil at familie og venner skal vite om. Men om man skriver generelt her inne, så er det vel ingenting å være redd for :)

Største problemet er at så mye informasjon ligger under et nick. Noen ganger er det flaut å skrive under bruker også, for hva om noen skriver "du skrev i den og den tråden at du har 3 brødre, nå har du ingen, hva skjer?". Eller "du sa du var 24 år, nå er du plutselig 18år". 

Noen ganger driter jeg meg ut, fordi jeg glemmer hva slags løgn jeg har kommet med tidligere i tråden. Da tar jeg det som ofte under AB for å være på den sikre siden. Slitsomt å må gå igjennom en tråd på 20-30 sider for å finne ut hva jeg har sagt tidligere  :fnise:

 

Men nå så har liksom alt gått i surr! Hva har jeg sagt under bruker, hva har jeg sagt som AB! 

Neste gang så får jeg skrive ned og "lage" en person, altså bestemme meg om bosted, alder, jobb, søsken, kjæledyr etc på forhånd  :skratte:

Anonymous poster hash: 0f8ad...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har ikke filter for noe her inne.

Noen bruker ab, flott.

Man kan være ærlig i sine svar, selv om man har et fiktivt liv her inne.

Eks hun jeg har kjent igjen. Ikke viste jeg at hun eks har følelser for en annen. Det er en på jobben, så ikke vanskelig å finne ut dt eks.

Du er aldri anonym på nett, er det jeg trir

Anonymous poster hash: 75089...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har kjent igjen flere av de som har lagt ut bilder her, på Facebook, ja. Ingen jeg kjenner personlig da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert litt pussig å kjenne igjen folk her, men jeg har aldri skjønt greia med at det er så ille? Hva så om du kjenner igjen noen, uansett hva de skriver  (tenker jeg da) :)

Enig i dette. Jeg står for det jeg har skrevet, og jeg har ingenting å skjule. Kunne ikke brydd meg katta om noen visste hvem jeg er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

venninnen til eksen til eksen min er her inne, og dama til kjærestens kamerat. men jeg poster alltid på AB så de vet det nok ikke hvem jeg er. 



Anonymous poster hash: aa595...db4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kolega er her inne.

Hun svarte i tråden om sjefen fra helvete. Jeg kjente igjen historien, selv om hun skrev at arbplasser var en annen enn den er.

Den historien er så kjenne og kjent, at det er ikke å ta feil. Så skrev hun at sjefen var en kvinne, men gan er mann.

Det hun ikke nevnte,var at Hun ikke bidro til å dempe konflikten

Anonymous poster hash: 75089...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...