Gå til innhold

Kuleste instagram navn og konto du vet om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det kuleste navnet på instagram og den kuleste kontoen, og hvorfor?

Anonymous poster hash: a1954...db6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker å følge vanlige mennesker jeg. En av de jeg stalker mest for tia er vel denne;

 

https://instagram.com/renathii4/

 

Men jeg, som de fleste jenter(??), liker å følge med på hva andre jenter gjør, få inspirasjon osv. Så mange lignende kontoer, men også kjendiser og de med fine naturbilder.



Anonymous poster hash: d8da9...64b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg liker å følge vanlige mennesker jeg. En av de jeg stalker mest for tia er vel denne;

 

https://instagram.com/renathii4/

 

Men jeg, som de fleste jenter(??), liker å følge med på hva andre jenter gjør, få inspirasjon osv. Så mange lignende kontoer, men også kjendiser og de med fine naturbilder.

Anonymous poster hash: d8da9...64b

 

 

Fint med selvpromotering. 

Anonymous poster hash: 80ca4...3ab

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg liker å følge vanlige mennesker jeg. En av de jeg stalker mest for tia er vel denne;

 

https://instagram.com/renathii4/

 

Men jeg, som de fleste jenter(??), liker å følge med på hva andre jenter gjør, få inspirasjon osv. Så mange lignende kontoer, men også kjendiser og de med fine naturbilder.

Anonymous poster hash: d8da9...64b

 

 

Haha, så gøy! Jeg kjenner vedkommende, og nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på om jeg kanskje kjenner deg også, AB?  :fnise:

 

Jeg følger gjerne modeller jeg, typ Cara Delevingne, Doutzen Kroes osv. Men også typ 9GAG ol  :laugh: Følger også den som er nevnt av AB over, delvis fordi jeg kjenner henne og delvis fordi hun er kanongøy. Så her i gården er det godt og blandet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fint med selvpromotering. 

Anonymous poster hash: 80ca4...3ab

 

 

Jeg tenkte det samme først, men aldri i livet om vedkommende som ble linket til hadde linket til seg selv på et nettforum  :ler2:  

 

Det er som å be om masse rare meldinger det, men er det lov å linke til privatpersoner egentlig?? Jeg tror nok min kjære bekjent hadde fått fnatt om hun ante at det lå her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte det samme først, men aldri i livet om vedkommende som ble linket til hadde linket til seg selv på et nettforum  :ler2:

 

Det er som å be om masse rare meldinger det, men er det lov å linke til privatpersoner egentlig?? Jeg tror nok min kjære bekjent hadde fått fnatt om hun ante at det lå her.

Så lenge hun har åpen profil og attpå til legger ut snapchat-brukeren sin på samme åpne profil så vil jeg tro hun ikke har noe imot det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge hun har åpen profil og attpå til legger ut snapchat-brukeren sin på samme åpne profil så vil jeg tro hun ikke har noe imot det.

 

Mulig det, men jeg tror nok jeg informerer henne om det uansett, så får hun bestemme sjæl om hun enda vil ha den åpen  :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det, men jeg tror nok jeg informerer henne om det uansett, så får hun bestemme sjæl om hun enda vil ha den åpen  :jepp:

Ja, lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Profilen hennes er jo lukket? Tror ikke den bør linkes til her inne hvor det er så mange kåte galninger.

Anonymous poster hash: a1954...db6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Profilen hennes er jo lukket? Tror ikke den bør linkes til her inne hvor det er så mange kåte galninger.

Anonymous poster hash: a1954...db6

Den var åpen i stad. Så da har noen fortalt det til henne og hun tatt valget om å lukke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er bare tragisk.

Anonymous poster hash: a1954...db6

I bildet kommer det frem at du og den ene som liker kommentaren din er uenig med ca 20 000 andre.

Anonymous poster hash: abddb...d12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I bildet kommer det frem at du og den ene som liker kommentaren din er uenig med ca 20 000 andre.

Anonymous poster hash: abddb...d12

Du og 20 000 andre er tragiske. For en verden.

Anonymous poster hash: a1954...db6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg liker å følge vanlige mennesker jeg. En av de jeg stalker mest for tia er vel denne;

 

https://instagram.com/renathii4/

 

Men jeg, som de fleste jenter(??), liker å følge med på hva andre jenter gjør, få inspirasjon osv.

 

Nei, faktisk ikke. Interesserer meg virkelig midt på ryggen. De eneste "vanlige" folka jeg følger med på er vennene mine. Hva andre driver med bryr jeg meg ikke om. Det promoterer alt for mye saueflokk-mentalitet og overfladiskhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...