Gå til innhold

Hva slags grupper på facebook er de verste du vet om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hundehjelpen er jo notorisk for krangling, da. Ikke minst mantraet "vi har alle forskjellige meninger" når man går tom for motargumenter. Anonymous poster hash: 45e21...e64

Ja, og prøver noen å komme med råd eller tips basert på nyere forskning som man også har erfaring med så er man frekk, bedreviter, og nedlatende. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mødregrupper, herregud for noe drama! Ammepress og alt skal være laget fra bunnen av. Ikke stekt mat, helst bare dampet.

Anonymous poster hash: 4c05f...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt grupper hvor store deler av medlemmene og admin har lite sosial intelligens og selvinnsikt.

 

De verste jeg har vært borti er kanskje Koreansk Kosmetikk, Kjerringråd og Kattefolket.

Spesielt Kattefolket har provosert meg så til de grader tidligere. Jeg har jobbet med dyr i snart 10 år, og vært på kurs med Norges fremste ekspert på kattens atferd (Bjarne O. Braastad) og flere veterinærer, men de folkene der inne, nekter å ta til seg informasjon, uansett åssen form informasjonen kommer i. Alt tas opp i verste mening. 

Kjerringråd var det mest for trolling, fordi mange av medlemmene der er helt koko.

Koreansk Kosmetikk er... vel, hva skal man si, en liten miniatyr av Nord-Koreas diktatur. De har et lite mini-Gestapo av ordinære medlemmer som passer på at alle følger link-regelen, for å slikke admin opp i ræva. Admin på sin side eier ikke selvinnsikt og tåler ikke kritikk eller spørsmål om deres kunnskap om hudpleie. Alle påstander må dokumenteres med forskning, med mindre du er admin selvfølgelig. For alt de sier er helt korrekt (notice the sarcasm). 

Men en ting de alle har til felles, er at det er stor underholdningsverdi i mye av det. Sånn sett er det litt synd jeg ble kasta ut av KK. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en ting de alle har til felles, er at det er stor underholdningsverdi i mye av det. Sånn sett er det litt synd jeg ble kasta ut av KK.

Kan anbefale sminkeforum.com eller Facebookgruppen Hudpleie (koreansk kosmetikk og vestlig). Der har vi som har blitt kastet ut av KK samlet oss :)

Anonymous poster hash: dc516...8a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte bare melde meg ut av en gruppe for miniatyrhunder i dag...
Var innom der for første gang på lenge i dag, og tenkte bare at det der er så lite meg at det var nesten som å komme til en annen planet...

 

Folk irriterte seg over andre som ble plaget av bjeffing fra deres småhunder. De legger ut bilder av hunder med klær på, av typen ballerinaskjørt på sin franske bulldog o.l. Kikket litt på bilder og fant et av en liten hund med et varmedekken med bamsehode og ører på. Og der ble det presisert at der jo ikke for å pynte hunden lizzom, det er jo for å holde varmen daaaa! Ja.. Så hvorfor ikke kjøpe et helt ordinært dekken på Buddy som jeg hadde når min var valp hvis det var poenget?

 

Og så var det alt dette chihuahua, pomeranien, og andre små fluffy hunder med halsbånd med "diamanter", rååsa halsbånd, neglelakk på neglene, og gudene veit.

 

Da har man ikke hund fordi man liker hund tenker jeg...
Hundegrupper generelt er noe herk har jeg merket. Alltid krangel og drama. Eller så skal det være dill og vas.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte bare melde meg ut av en gruppe for miniatyrhunder i dag...

Var innom der for første gang på lenge i dag, og tenkte bare at det der er så lite meg at det var nesten som å komme til en annen planet...

 

Folk irriterte seg over andre som ble plaget av bjeffing fra deres småhunder. De legger ut bilder av hunder med klær på, av typen ballerinaskjørt på sin franske bulldog o.l. Kikket litt på bilder og fant et av en liten hund med et varmedekken med bamsehode og ører på. Og der ble det presisert at der jo ikke for å pynte hunden lizzom, det er jo for å holde varmen daaaa! Ja.. Så hvorfor ikke kjøpe et helt ordinært dekken på Buddy som jeg hadde når min var valp hvis det var poenget?

 

Og så var det alt dette chihuahua, pomeranien, og andre små fluffy hunder med halsbånd med "diamanter", rååsa halsbånd, neglelakk på neglene, og gudene veit.

 

Da har man ikke hund fordi man liker hund tenker jeg...

Hundegrupper generelt er noe herk har jeg merket. Alltid krangel og drama. Eller så skal det være dill og vas.

 

Det der grenser jo til dyremishandling

Anonymous poster hash: c9a36...70f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Det der grenser jo til dyremishandling

Anonymous poster hash: c9a36...70f

 

 

Enig. Å bruke hunden som en pyntedokke i stedet for å ta den med på fjellet eller på skogstur og faktisk også triller den rundt i vogn fordi den er så liiiten atte fyyyy er mer enn hva jeg kan begripe.

Jeg har selv en papillon som knurrer hvis jeg prøver å løfte ham opp på tur. Selv om det er for at han hater å gå i vann og jeg bare skal hjelpe ham over store pytter i dårlig vær :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er med i en del kattegrupper og synes de er helt greie men hjelpe meg så mange nærtagne og vrange damer det er der av og til! Hvis noen skriver at kattunger burde selges for penger for å lettere luke ut folk som ikke har tenkt nøye nok gjennom anskaffelsen av katt, så kommer det alltid noen snurte fruer som må påpeke at de har fått katten sin gratis og vil ha seg frabedt å bli kalt dårlig katteeier. Folk kan ikke en gang dele bilder og historier om den morsomme drikkefontenen de har kjøpt til katta si før en eller annen finner det nødvendig å påpeke at de ikke vil bli sett på som dårlige katteeiere fordi de bare har ei vanlig vannskål.

Alt blir tatt opp i verste mening og noen er helt ute av stand til å diskutere noe som helst uten å bli fly forbanna og kjefte og smelle.

 

Ellers synes jeg alle sånne klage-grupper der folk klumper seg sammen og klager på alt og ingenting, gjerne skrevet med bannskap og masse skrivefeil.

Anonymous poster hash: 342e5...8b6

 

Hehe... Det du beskriver her, minner stygt om den bloggkranglingen som foregikk for en stund tilbake. Der var også disse kattedamene involvert.

Anonymous poster hash: c9a36...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruppen" Gode unge og modne mødre" og "Graviditet, fødsel og tiden etter".

Den siste gruppen eies av ei dame på snart 40 år som har et stort barn, og oppfører seg som om hun er 14. Drama o mama!

Anonymous poster hash: b8a5b...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Var med i en lokal Psychobilly/Rockabilly-gruppe, men da den etterhvert oppfordret folk til delta på ymse veldig høyreekstreme tilstelninger, meldte jeg meg ut. Men ikke før jeg hadde svart allmuen der inne som ropte og skrek "Ut med utlendinger/Utlendinger ut av landet vårt!/Alle utlendinger er sosialklienter/Utlendinger forsøpler våre gener!" om at a) Jeg er utlending, b) Brorparten av medlemmene til gruppa er selv sosialklienter, og c) Min bedre halvdel bidrar til forsøplingen av genene siden han har norsk kjæreste (meg). Muligens et lite sosialt selvmord fra min side, men pyttpytt.

 

- Var også medlem av ei gruppe hvor man kan kunne dele gamle bilder hjemmefra. Bilder av bygninger som ikke lenger står, av mennesker som ikke er blant oss mer, første dag på skolen, høyonn med hest og kjerre osv. Egentlig ganske koselig og interessant helt til noen ramla over et større lager med postkort av fjellene hjemme. Hver dag er det et nytt postkort-bilde med fjell. Bare fjell. "Nei sjå dom fina fjella!" skriver folk i kommentarfeltene. Etter tre måneder med fjell meldte jeg meg ut. De forbannade fjellene står fortsatt ved like og har ikke endret seg nevneverdig de siste 500 årene. 

I følge moder'n som er medlem av samme gruppe, går det fortsatt i fjell-bilder. 

Var denne gruppen fra en vestlandskommune?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte bare melde meg ut av en gruppe for miniatyrhunder i dag...

Var innom der for første gang på lenge i dag, og tenkte bare at det der er så lite meg at det var nesten som å komme til en annen planet...

 

Folk irriterte seg over andre som ble plaget av bjeffing fra deres småhunder. De legger ut bilder av hunder med klær på, av typen ballerinaskjørt på sin franske bulldog o.l. Kikket litt på bilder og fant et av en liten hund med et varmedekken med bamsehode og ører på. Og der ble det presisert at der jo ikke for å pynte hunden lizzom, det er jo for å holde varmen daaaa! Ja.. Så hvorfor ikke kjøpe et helt ordinært dekken på Buddy som jeg hadde når min var valp hvis det var poenget?

 

Og så var det alt dette chihuahua, pomeranien, og andre små fluffy hunder med halsbånd med "diamanter", rååsa halsbånd, neglelakk på neglene, og gudene veit.

 

Da har man ikke hund fordi man liker hund tenker jeg...

Hundegrupper generelt er noe herk har jeg merket. Alltid krangel og drama. Eller så skal det være dill og vas.

 

 

Neglelakk på en hund?!  :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lokale singel-grupper hvor de er kjempekonservative til innvandring, litt jesus, og iiiiiiiingenting annet.

Anonymous poster hash: f0a83...b52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg meldt meg ut av gruppen,så kan godt si hvilke. Det er fibromyalgi gruppen.

Makan til sutreklubb skal man lete lenge etter.

Der legges ut om smerter,helvete de har ned nav, ektemann og fam som ikke forstår de,opplysninger om fam medl sykdom..

Dagen starter sånn når du slår på pc: Har et helvete .

Så et j....mas etter uføretrygd fra du er 22 år.

Et eks....har fibromyalgi, er 25 år. Bruker ikke noen medisiner .prøver å unngå. Nav vil ha meg på arbtrening. Det klarer jeg ikke.

Når man kjenner personer som har sykdommen som omtrent er invadilusert av smerter og bruker en haug av piller for å holde seg på bena. Personer som vet at det ikke blir bedre av å legge seg ned, og som ikke har råd til uføre. Skrev til en der inne at trening og holde kroppen i gang er det beste . Oi....der fikk jeg. Jeg hadde nada peiling.

Anonymous poster hash: 51249...1ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg meldt meg ut av gruppen,så kan godt si hvilke. Det er fibromyalgi gruppen.

Makan til sutreklubb skal man lete lenge etter.

Der legges ut om smerter,helvete de har ned nav, ektemann og fam som ikke forstår de,opplysninger om fam medl sykdom..

Dagen starter sånn når du slår på pc: Har et helvete .

Så et j....mas etter uføretrygd fra du er 22 år.

Et eks....har fibromyalgi, er 25 år. Bruker ikke noen medisiner .prøver å unngå. Nav vil ha meg på arbtrening. Det klarer jeg ikke.

Når man kjenner personer som har sykdommen som omtrent er invadilusert av smerter og bruker en haug av piller for å holde seg på bena. Personer som vet at det ikke blir bedre av å legge seg ned, og som ikke har råd til uføre. Skrev til en der inne at trening og holde kroppen i gang er det beste . Oi....der fikk jeg. Jeg hadde nada peiling.

Anonymous poster hash: 51249...1ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Nå har jeg meldt meg ut av gruppen,så kan godt si hvilke. Det er fibromyalgi gruppen.

Makan til sutreklubb skal man lete lenge etter.

Der legges ut om smerter,helvete de har ned nav, ektemann og fam som ikke forstår de,opplysninger om fam medl sykdom..

Dagen starter sånn når du slår på pc: Har et helvete .

Så et j....mas etter uføretrygd fra du er 22 år.

Et eks....har fibromyalgi, er 25 år. Bruker ikke noen medisiner .prøver å unngå. Nav vil ha meg på arbtrening. Det klarer jeg ikke.

Når man kjenner personer som har sykdommen som omtrent er invadilusert av smerter og bruker en haug av piller for å holde seg på bena. Personer som vet at det ikke blir bedre av å legge seg ned, og som ikke har råd til uføre. Skrev til en der inne at trening og holde kroppen i gang er det beste . Oi....der fikk jeg. Jeg hadde nada peiling.

Anonymous poster hash: 51249...1ca

Meldte meg ut av den gruppa jeg også

Jeg ble jo mer deprimert og følte meg 10 ganger sykere etter å ha lest gjennom innleggene der

Man har de som er så innmari negativ til alt, nav, systemet, folk som bare ikke forstår dem osv. De graver seg ned i sin egen gjørme og nekter å komme seg opp

Også har man dem som er så syke. Det finnes ingen som er sykere enn dem, men samtidig så klarer de å gjøre alt (les: de ofrer seg selv for andres skyld)

De blir oppgitt over at andre ikke klarer å f.eks gå turer, fordi de er jo sååååå syke, men likevel klarer å løpe maraton liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje ikke værste, kanskje heller noen av de morsomste:

 

BLÅ HIMMEL NÅ! -Stopp værmodifiseringen!

 

Absolutt alt av skyer blir tolket som chemtrails. :Hehe:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke værste, kanskje heller noen av de morsomste:

 

BLÅ HIMMEL NÅ! -Stopp værmodifiseringen!

 

Absolutt alt av skyer blir tolket som chemtrails. :Hehe:

 

Ååååh, den fikk jeg lyst til å melde meg inn i :D 

Er det noe liknende de seriøse artiklene til Nyhetsspeilet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er de man spammes ned av selv om man ikke er innmeldt eller liker noe som helst der. Verstingen akkurat nå: NAMETESTS :sjokkert:

 

Halvparten av vennene mine tar alt som er av sånne tester, legger ut alt og ler seg fillete hver gang. Seee her Jens, du er hemmelig forelska i meg. Hahahahaaaahh! Det tar aldri slutt, de blir aldri lei. Og det kommer nye idiotiske tester hele tiden. Uten at det er mulig på noen måte å sperre fandenskapen.

 

Takk og lov begynner folk nå å gå lei av Instaweather. Får håpe det går samme veien med de testene. Nei, navnet ditt sier ingenting, absolutt ingenting som helst hverken om din personlighet eller hvem du er hemmelig forelsket i på lista eller noe som helst annet. Det var ikke morsomt de første fire gangene, og det blir ikke morsommere når det er treogåttiende gangen. Like fullt, hver gang noen poster en ny "morsomhet" så vet jeg utmerket godt at 40 andre kommer til å ta den samme "morsomme" testen. Og ja, dette er GODT voksne folk, tro det eller ei!



Anonymous poster hash: 0a262...44c
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, den fikk jeg lyst til å melde meg inn i :D

Er det noe liknende de seriøse artiklene til Nyhetsspeilet?

Jepp 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...