Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

 

Noe av det krever level 10 i ulike ferdigheter, for å komme seg inn. Man finner veldig fine steder :)

Anonymous poster hash: 4d0bf...e24

 

 

Ja jeg veit, derfor jeg ikke har funnet noen, jeg har ikke giddi å spills sims 4 nok til å få folk opp i level 10 XD jeg kjeder meg for fort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det flere hemmelige steder? Jeg visste bare om det magiske treet fra før. (Og nå har jeg funnet den hemmelige skogen.) Hvilke andre er det?

 

En grotte du får tilgang til i parken i Oasis Springs. Du må ha level 10 i handiness (kommer ikke på hva det heter på norsk) og drar innerst i parken til du kommer til en igjenspikret hule i fjellveggen. Der må man hakke i stykker plankene og ta noen valg. Velger man riktig kommer man til "The forgotten grotto".

 

I tillegg kan man dra til eremitten ved å finne en liten hule i fjellveggen i skogen ved campingen i Granite Falls.

Anonymous poster hash: 844e8...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endelig klart å fullføre en samling. Jeg har alle postkortene.

 

Hadde alle påskeeggene frem til jeg klarte å ødelegge save-filen og måtte starte på nytt. Nå har jeg ingen, men de står der fortsatt som mulig samling, men uten at jeg har mulighet til å finne noen av dem. Irriterende.

 

Noen som har klart å finne alle plantene? Jeg vet at noen kommer frem ved å pode to planter, blant annet bonsaiknopper. Men jeg har glemt hvilke planter jeg må pode, og det forsvant selvfølgelig også sammen med save-filen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endelig klart å fullføre en samling. Jeg har alle postkortene.

Hadde alle påskeeggene frem til jeg klarte å ødelegge save-filen og måtte starte på nytt. Nå har jeg ingen, men de står der fortsatt som mulig samling, men uten at jeg har mulighet til å finne noen av dem. Irriterende.

Noen som har klart å finne alle plantene? Jeg vet at noen kommer frem ved å pode to planter, blant annet bonsaiknopper. Men jeg har glemt hvilke planter jeg må pode, og det forsvant selvfølgelig også sammen med save-filen.

Jeg mangler kun 1 plante også har jeg alle sammen. Den jeg mangler skal man visst nok finne i verdensrommet men hos meg har den latt seg vente på...

her er en oversikt over hva du kan pode ihvertfall:

http://www.carls-sims-4-guide.com/skills/gardening/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endelig klart å fullføre en samling. Jeg har alle postkortene.

Hadde alle påskeeggene frem til jeg klarte å ødelegge save-filen og måtte starte på nytt. Nå har jeg ingen, men de står der fortsatt som mulig samling, men uten at jeg har mulighet til å finne noen av dem. Irriterende.

Noen som har klart å finne alle plantene? Jeg vet at noen kommer frem ved å pode to planter, blant annet bonsaiknopper. Men jeg har glemt hvilke planter jeg må pode, og det forsvant selvfølgelig også sammen med save-filen.

Jeg mangler kun 1 plante også har jeg alle sammen. Den jeg mangler skal man visst nok finne i verdensrommet men hos meg har den latt seg vente på...

her er en oversikt over hva du kan pode ihvertfall:

http://www.carls-sims-4-guide.com/skills/gardening/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Åhhh jeg har akkurat lastet ned The sims 4 og nå kommer jeg ikke inn på familien min! Jeg velger spill med denne husstanden, også laster den lenge men så kommer jeg bare tilbake til der hvor jeg kan velge hvilken by jeg skal spille i.. Har prøvd masse rare kombinasjoner for å prøve å komme inn, det går ikke! Hva har skjedd? :(

 

Anonymous poster hash: 32f6c...d24

 

Det skjer med meg også :sjokk: hjelp!

Anonymous poster hash: f5262...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I 2 forskjellige familier har mødre som jeg har gjort gravid fått baby uten at jeg har spilt på familien i øyeblikket, og ungen er ikke "ungen" til foreldrene på familietreet eller i vennelista.. Ungen ser heller ikke ut som foreldrene i det hele tatt, hva skjer?? 



Anonymous poster hash: 7f9f6...e36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg kræsjer spillet veldig ofte i CAS mode :vetikke: rekker stort sett lage en sim,men når jeg starter å lage en til låser alt seg og jeg må bare slå av pcen :sjokkert:  flere med det problemet ?

 

skikkelig irriterende for hender stort sett når jeg er i en god "drive" og vet nøyaktig åssen familie jeg skal lage :sinnatagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simmene mine ble stuck i boblebadet etter de hadde årnings.. De ble værende under vannet lenge etter årningsen var ferdig. Trykkte på kryss og prøvde å få de til å gjøre andre ting men ingenting skjedde. Men ble i orden igjen når simmen dro på jobb heldigivs :fnise:  Noen som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som det er mye bugs rundtomkring nå... Hos meg fryser spillet hele tiden, så jeg må bare avslutte det uten å kunne lagre. Det er dritt. Håper de jobber med en bra patch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan finner man postkort?

 

I går fikk jeg trillinger for første gang! Moro! Skal bli gøy å følge de framover. Jeg spiller en legacy challenge, og trillingene ble ikke født av arvingen, dessverre, men jeg beholder de i huset så lenge som mulig. Får håpe gamlingene dør snart så det åpner opp mer plass :/

 

Jeg lærte også om livets bok, som man kan skrive i slutten av bestseller ambisjonen. Finner ut at det er masse ved spillet jeg ikke har utforsket enda.



Anonymous poster hash: 4d0bf...e24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si, for første gang har jeg opplevd en sim som ikke kan fordra svigerdattra si. Haha. De kommer ikke overens, og bare krangler. Nå er det så ille at de blir forbanna bare de ser hverandre.  :fnise: Dette har skjedd uten innblanding fra meg overhode.



Anonymous poster hash: 4d0bf...e24
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg kræsjer spillet veldig ofte i CAS mode :vetikke: rekker stort sett lage en sim,men når jeg starter å lage en til låser alt seg og jeg må bare slå av pcen :sjokkert:  flere med det problemet ?

 

skikkelig irriterende for hender stort sett når jeg er i en god "drive" og vet nøyaktig åssen familie jeg skal lage :sinnatagg:

 

Jeg har sett noe på tumblr om folk som har opplevd det pga custom content som har bugs, prøv å fjerne alt du har av custom content og se om det fortsatt skjer? Hvis spillet fungerer fint da, så er det 50/50 metoden for å finne ut hvilken fil som kræsjer spillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm tror ikke jeg har noe custom content, satser på det kommer en oppdatering som løser problemet. Tør ikke begynne og trikse og mikse sjøl.

 

spilte i dag og da fungerte det helt fint, virker som det fungerer så lenge jeg ikke bruker CAS :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm tror ikke jeg har noe custom content, satser på det kommer en oppdatering som løser problemet. Tør ikke begynne og trikse og mikse sjøl.

spilte i dag og da fungerte det helt fint, virker som det fungerer så lenge jeg ikke bruker CAS :vetikke:

Du kan også prøve å høyreklikke på sims 4 i biblioteket ditt i origin. Da får du opp et alternativ om å reparere spillet som du kan klikke på. Det har hjulpet meg et par ganger når spillet ikke fungerer som det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer på om dere har noen erfaring med spøkelser? Jeg har laget en underjordisk "crypt", til å ha urnene i, og tenkte at spøkelsene ville komme derfra og inn i huset av seg selv. Jeg har hatt to urner der. Jeg har sett hver av spøkelsene kun en gang, og den ene kunne ikke komme inn på tomten, men sirkulerte utenfor. 

 

Så når nestemann skulle dø, så beholdt jeg urnen inne i huset. Spøkelset har kommet ut kun en gang. Når jeg skulle sjekke de to andre urnene, så inneholder de ikke lenger noen døde. Når man klikker på dem, så får man ikke valget "sørg over xxx". Man kan enten ødelegge de, eller legge de i utstyrslista. 

 

Jeg trodde spøkelsene kom til å haunte huset mitt til stadighet, og hadde gledet meg til det. Hva skjer?



Anonymous poster hash: 4d0bf...e24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...