Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Hvil i fred onkel Bjarne. Rip <3" sto det på facebook. Viste seg at det var min onkel Bjarne.. Oversharing er å legge ut dødsfall/fødsel før familien vet det.

Anonymous poster hash: 00840...e9f

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ei som hver morgen skriver om hva slags vær det var i natt, nå og hva som er meldt utover dagen der hun bor

Når det er gjort så skal hun fortelle om hvordan hun hadde det i går kveld, i natt, nå og hvordan hun tror dagen kommer til å bli

Når hun f.eks er ute og går tur med hunden så skal det dokumenteres. Tydeligvis i fart utifra kvaliteten på bildene

Endret av Hello Kitte
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvil i fred onkel Bjarne. Rip <3" sto det på facebook. Viste seg at det var min onkel Bjarne.. Oversharing er å legge ut dødsfall/fødsel før familien vet det.

Anonymous poster hash: 00840...e9f

Det burde vært mulig å politianmelde slike folk.

Anonymous poster hash: 193cd...194

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine:  En venn av en venn har tagget seg på olafiaklinikken.  Kjenner ikke vedkommende engang, men har tydeligvis åpen profil, samt at dette sendes til venners venner.... Vil virkelig ikke vite at folk skal sjekke seg for klamydia!!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: En venn av en venn har tagget seg på olafiaklinikken. Kjenner ikke vedkommende engang, men har tydeligvis åpen profil, samt at dette sendes til venners venner.... Vil virkelig ikke vite at folk skal sjekke seg for klamydia!!!

Har en som jevnlig tester seg for HIV, og dokumenterer det på facebook!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nevne at dette er skrevet av en mann i 40-årene, det gjør det mer tragisk.

Status skrevet i natt;

Lurer på hva dette med komplisert forhold er for noe ???

I min verden er man enten i forhold eller så er man ikke i forhold,så enkelt....

Og er man ikke i et forhold, så kan man heller ikke regne med å bli prioritert som om man er i et :) Da trenger man ikke stille opp på samme måte :)

Status skrevet for en liten stund siden;

Og de som har noe mer å si om dette problemet, og ja, det har virkelig vært et problem, må mer enn gjerne spørre, så skal jeg svare helt åpent og ærlig på det de spør om!!!!

Når folk spør hva det er, så skal det selvfølgelig tas på pm.

Sånn har han holdt på i flere uker nå. Vage statuser om forhold og prioriteringer, der han fremhever hvor snill/flink han selv er, og hvor dårlig dama er. I tillegg poster han minst 3 minion-memes med samme tema per dag....

Anonymous poster hash: b6f2c...5cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Morello

IGNORER hvis du driter i meg

LIK hvis du liker meg

KOMMENTER hvis du bryr deg om meg

DEL hvis du tør å se hvem dine ekte venner er!

 

Baaaah, har en venninne som poster sånne daglig, både bilder og statuser og videoer og alt mulig.. og såvidt jeg vet er vi ikke mindre venner fordi jjeg ikke har kommentert på en eneste av dem. Hva er vitsen?!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IGNORER hvis du driter i meg

LIK hvis du liker meg

KOMMENTER hvis du bryr deg om meg

DEL hvis du tør å se hvem dine ekte venner er!

 

Baaaah, har en venninne som poster sånne daglig, både bilder og statuser og videoer og alt mulig.. og såvidt jeg vet er vi ikke mindre venner fordi jjeg ikke har kommentert på en eneste av dem. Hva er vitsen?!

Haha, jeg har også ei sånn ei. Hun poster enten det, noe om hesten sin eller sånne bilder av minions...

Anonymous poster hash: 00840...e9f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morello

Haha, jeg har også ei sånn ei. Hun poster enten det, noe om hesten sin eller sånne bilder av minions...

Anonymous poster hash: 00840...e9f

 

ARgh ja minions!! Hun jeg har poster drøssevis med sånne også. Faen jeg hater minions!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en kommentar på det ene profilbildet til profilbildebytteren:

"Her har vi en ung vakker kvinne som har et nydelig smil og et par øyne som lyser opp som to stjerner på en mørk kveldshimmel og et hår som dufter som ny plokene roser og noen lepper som er en drøm og kline med og to vanvittig flne pupper iverfall på dette bilde"

:bond:

Er det ikke sånn cirka den type respons notoriske profilbildebyttere er ute etter da?:fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble utsatt for en status som inneholdt både mammatårer, mammahjerte og pappahjerte her en dag... Nåde!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker like gjerne denne tråden til å poste litt morsomme meldinger fra Facebook:

 

Jeg syns att noen som mener noen noen kan taste.. Dere flotte er dere hær bare får å blåtte derre???? Kan ikke skjønne att dere finner noen. Visst jeg hadde vært så pen så hadde jeg ikke vært på en nettside Jeg vet jeg er stygg men sto ikke først da alt ble delt ut. Men du verden hva jeg har klart. Har hus og 2 biler... Mc. Ikke gleld. God øko..... Er vel ikke der å skrive mmmmmmmmmmmmmmmmmmm meldiner.

 



Anonymous poster hash: 51dcc...ab4
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bruker like gjerne denne tråden til å poste litt morsomme meldinger fra Facebook:

Jeg syns att noen som mener noen noen kan taste.. Dere flotte er dere hær bare får å blåtte derre???? Kan ikke skjønne att dere finner noen. Visst jeg hadde vært så pen så hadde jeg ikke vært på en nettside Jeg vet jeg er stygg men sto ikke først da alt ble delt ut. Men du verden hva jeg har klart. Har hus og 2 biler... Mc. Ikke gleld. God øko..... Er vel ikke der å skrive mmmmmmmmmmmmmmmmmmm meldiner.

Anonymous poster hash: 51dcc...ab4

Jeg har lest dette 3-4 ganger nå, og jeg er fortsatt ikke helt sikker på hva vedkommende prøver å si.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er, sammens med 32800 andre, med på en gruppe på facebook som diskuterer kjøp på ebay. Et medlem har kjøpt seg en gedigen butplugg, og av de mest utleverende kommentarene er denne:

 

Det er ikke ok, hvis man tilslutt får "tarmslyng" og ender opp med tarmen "hengende"ut med de svæære hemoroider tongue emoticon for ikke å snakke om stomi. Næi, dette er prøvd og ikke flere etsende utposende hemoroider for min del.

 

Under fullt navn! I don't need to know... Dette er også noen som bor ikke så langt unna meg.



Anonymous poster hash: f0323...117
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom det et bilde av en minion(grrrr)med teksten "99% of all teenagers would cry if they saw Justin Bieber standing on the top of a skyscraper about to jump. Like this if you're the 1% sitting there with popcorn and 3D glasses yelling "do a back-flip".

 

.... 1. Tvilsom statistikk 2. Du er ikke tenåring. Ikke i nærheten engang.



Anonymous poster hash: 00840...e9f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom det et bilde av en minion(grrrr)med teksten "99% of all teenagers would cry if they saw Justin Bieber standing on the top of a skyscraper about to jump. Like this if you're the 1% sitting there with popcorn and 3D glasses yelling "do a back-flip".

.... 1. Tvilsom statistikk 2. Du er ikke tenåring. Ikke i nærheten engang.

Anonymous poster hash: 00840...e9f

Hvorfor skal man ha 3D-briller?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...