Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?


Villle

Anbefalte innlegg

Jeg har en på Facebook som teller ned til at hennes to år gamle nevø skal leke med en annen gutt.

20 dager til Nicolai skal leke med Mats. :)

19 dager til Nicolari skal leke med Mats. :)

18 dager til Nicolai skal leke med Mats. :)

:Og sånn går nu dagen.

Altså det er fint og flott at disse ungene skal leke sammen, men jeg kan da ikke være den eneste på vennelisten hennes som ikke er spesielt interessert? :bond:

Måtte innom for å legge til at jeg har anonymisert navnene på barna.

Endret av The Kitten
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en på vennelista, som jeg seriøst har vurdert å blokkere, men har vel hatt vedkommende der litt for underholdningen sin skyld også.
"Ååå, jeg elsker kjæresten min så utrolig høyt, oss to for alltid vet du vennen <3 <3 *smask*"
"Nei guri nå ble jeg glad, kjæresten har ryddet leiligheten til jeg kom hjem fra jobb NUMMER TO PÅ EN DAG, sliiiiiiiiten for å si det mildt."
"Tror ikke dere kjæresten laga middag til meg i kveld, med tente stearinlys og alt!? elsker deg pus!"
"Kryper godt oppi armkroken til min kjære, etter en laaaang dag. elsker deg"
"Natta alle sammen fra meg og kjæresten min!!" (VEDLEGG: kyssebilde)

Også er det de uendelig nedtellings-statusene. De skal til syden om X antall dager. Starter gjerne på 98 dager fremtil "IDAG ER DAGEN KOMMET! <3 GLEDER MEG MYE TIL SOL OG VARM MED KJÆRESTEN!"


Og i virkeligheten... så har de det egentlig ganske dårlig sammen. :klo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ER det med alle disse hjertene på facebook for tiden? Synes alle enten poster ett enkelt hjerte på veggen til andre eller som egen status. Er dette bare tilfelle i min nyhetsfeed, eller? :vetikke:

Vage statuser er forresten noe av det mest irriterende jeg vet om på face. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert til støtte for en kreftsak eller noe (jeg aner ikke, har ikke giddet å google det en gang. Jeg gir penger til kreftforeningen + at jeg har vært der for venner og familie som har hatt kreft. Mye bedre enn sånn der "jeg vet noe du ikke vet, hihi")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ER det med alle disse hjertene på facebook for tiden? Synes alle enten poster ett enkelt hjerte på veggen til andre eller som egen status. Er dette bare tilfelle i min nyhetsfeed, eller? :vetikke:

Vage statuser er forresten noe av det mest irriterende jeg vet om på face. :roll:

Nå dukket det opp hos meg og. Hjerter på innboksen, hjerter på veggen, hjerter på newsfeeden...jeg hater slike ting, så når jeg finner ut hva det er blir det muligens en sarkastisk statusoppdatering fra meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emera

Å, enda en sånn kryptisk kampanje. Hva gagner det kreftsaken at fullt av facebookbrukere sitter og klør seg i hodet over hva i all verden de hjertene skal bety..? Det er kun én på min lille venneliste som har lagt ut det hjertet så langt. Jeg trodde det var fordi hun akkurat har blitt bestemor. Men den gang ei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Tekola

Jeg blir så matt av folk som kommenterer på ulike sider og saker med type "Bah, at folk gidder å handle på Kiwi, er jo bare kjipt utvalg der". Eller "Skjønner ikke at folk handler på Ikea, finner aldri noe jeg liker." Og "Hvem bryr seg om den og den kjendisen?" Vel, tydeligvis bryr dere dere nok til å faktisk skrive noe om det, selv om dere mener dere ikke bryr dere? :bond:

 

(Og ja, jeg irriterer meg nok til å lete frem denne tråden og skrive om det :Knegg: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke trykker liker så elsker du Justin Bieber. 

Hvis du ikke trykker liker så hater du hunder. 

Trykk liker hvis du vil denne jenta med hjernesvulst skal overleve. 

 

Jeg bryr meg ikke stort over hva andre skriver. Om det er graviditet, diskusjon, sykdom, kjærlighet (Jada, jeg er ikke helt imponert over "date med verdens beste kjæreste. hjertehjertedååååååån"), livet er dritt osv. Jeg syns folk er veldig flinke på å klage over andres statusoppdateringer, men syns det er like kjedelig at noen holder helt kjeft uten noe å si. Før var det liv laga om noen la opp til en diskusjon på FB, nå er det nærmest stilt. 

 

Når jeg er lei av andre sine statusoppdateringer om lykkelige og horrible liv så deaktiverer jeg kontoen i noen uker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det fest? Hva skjer i kveld? Hvor skjer det i kveld? Hvor ere fest i kveld? Har noen plass til to søte jenter/gutter? Noen som kan sove hos meg i natt? Noen jeg kan bo hos?

 

 

Nei, kjære vene...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være på min venneliste, har jeg minner fra stunder som vi har opplevd sammen. Og jeg er veldig glad over å ha alle blandt mine venner. Nå vil jeg se hvem som kommer til å ta seg tid til å lese hele denne statusen. Jeg kommer til å holde øye med min vegg for å se, hvem som tar hånd om vennskapet presis som jeg. Så om du leser dette, tar jeg deg for å være en del av mitt liv. Så skriv et ord -ET ORD- om hvordan vi møttes. IKKE del statusen. Når du har skrevet vil jeg sende denne til deg i private meldinger så når du har lagt det ut som status, kan jeg skrive et ord til deg.

 

 

:klaske:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinn en bil, utemøbler, mat osv.

Noen evner ikke å tenke at detter tull

Anonymous poster hash: be1af...bc8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bamseklemmer, hjerter.

Selfies med botox, filler osv....

Anonymous poster hash: be1af...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

 

For å være på min venneliste, har jeg minner fra stunder som vi har opplevd sammen. Og jeg er veldig glad over å ha alle blandt mine venner. Nå vil jeg se hvem som kommer til å ta seg tid til å lese hele denne statusen. Jeg kommer til å holde øye med min vegg for å se, hvem som tar hånd om vennskapet presis som jeg. Så om du leser dette, tar jeg deg for å være en del av mitt liv. Så skriv et ord -ET ORD- om hvordan vi møttes. IKKE del statusen. Når du har skrevet vil jeg sende denne til deg i private meldinger så når du har lagt det ut som status, kan jeg skrive et ord til deg.

 

 

:klaske:

 

 

Den der irriterer meg grønn også! Det verste er at et par på vennelista mi som har lagt ut den der, er oppegående voksne mennesker som jeg virkelig trodde holdt seg for god til å poste noe sånn. 

 

Ellers så har jeg så mange irriterende mennesker på vennelista mi, at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne angående irriterende statuser. Nå for tiden må det være de som legger ut 17 bilder av ungen sin hver dag, i alle slags oppstylta posisjoner, sånn *ta på deg den hatten, så skal mamma ta bilde av deg*. Eller ungen på trampoline, sittende på en stol, spiser is, eller aller verst, mens den sover! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Kanskje noen her som egentlig burde vurdere å slette FB-kontoen sin. Istedenfor å bare sitte på gjerdet for å dømme folk som faktisk deler og byr på seg sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Statuser som sier du skal dele det og det hvis du hater kreft

 

F.eks. Vis at du bryr deg om de som har kreft etc. Fader heller har hatt kreft og jeg bryr meg masse, men ikke søren om jeg deler på FB. Jeg bryr meg ved å delta i samtalegrupper og i kreftforeningen. Det er pinadø nok. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Endelig sofakos og en flaske vin med fantastisk kjæreste her hjemme, etter en lang uke på jobben, og en slitsom, men fantastisk fjelltur nå i dag. :) " o.l.



Anonymous poster hash: 1f440...f70
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bebissen er 1 uke gammel

- åh, gratulerer så mye til gullegullet

- gratulerer med 1 ukersdag

- etc x 1000

Bebissen er 2 uker i dag. Hei så fort tiden går!

- gratulerer så mye!

- hurra for skjønne Frida som er 2 uker i dag! 🌹🌹

Etc i det uendelige? Jeg skjulte henne, så det slipper jeg å finne ut...

Anonymous poster hash: 95e6b...d52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For alle mine venner, enten seg være nære eller bekjente, bare for att. En av de lengste innlegget jeg noen gang vil gjøre, og den mest ekte også. Alle vil gå gjennom vanskelige tider noen ganger. Livet er ikke lett. Bare noe å tenke på, visste du at folk som er den sterkeste er vanligvis de mest følsomme?

Visste du at de folk som viser mest godhet er de første til å bli dårligst behandlet? Visste du at de som tar vare på andre hele tiden er ofte de som trenger mest omsorg?

Visste du at de tre vanskeligste ting å si er at jeg elsker deg, jeg er trist, og hjelp MEG? Noen ganger bare fordi en person ser lykkelig ut, må du se forbi deres smil og se hvor mye smerte de kan ha i seg.

Til alle mine venner som går gjennom noen problemer akkurat nå - la oss begynne å dele dette mellom oss. Vi trenger alle positive intensjoner akkurat nå. Hvis jeg ikke ser navnet ditt, vil jeg forstå.

Kan jeg spørre mine venner, uansett hvor du er, vær vennlig å kopiere og lim denne statusen en time for å gi et øyeblikk av støtte til alle dem som har familieproblemer, sykdomsbekymringer, jobbspørsmål, problemer av noe slag og trenger bare å vite at noen bryr seg.

Gjør det for oss alle, for ingen er immune. Jeg håper å se dette på veggene i min venns logg, akkurat som moralsk støtte. Jeg har en følelse av at noen vil like nettopp dette!

Kopier og lim inn, INGEN deling !! Kopierer teksten bare!

Denne her er det mange som deler nå for tiden.

Elendig norsk, og totalt meningsløst innhold. Får de som sliter det bedre av at oppmerksomhetssyke bruker copy/paste?

På en av mine venners deling av denne er det noen som har skrevet "Så godt sagt! Du er så snill og omtenksom du :hjerte: "

Denne og alle andre kjedestatuser av denne type får meg lyst til å slette folk med en gang... gah!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...