Gå til innhold

Giftering "falt" av...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg våknet i går uten gifteringen min på fingeren. Jeg tar den aldri av, mest på grunn av at jeg faktisk ikke får den av da den sitter meget stramt. Når den skal renses så må jeg bruke Zalo for å få den av...

 

Så helt tilfeldig at den lå på puten ved siden av meg i sengen når jeg våknet. Hvordan har dette skjedd? Jeg har brukt ringen i seks år nå og dette har aldri skjedd før. Jeg forstår absolutt ingenting.



Anonymous poster hash: 36d83...69b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ha tatt den av i søvne? 

 

Nei jeg tror virkelig ikke det.. Da må jeg ha stått opp, gått i søvne to etasjer ned til kjøkkenet, funnet frem Zalo og skrubbet og dratt den av. Fingeren ender som regel opp rød og hoven etter jeg gjør det også, men fingeren var helt normal når jeg våknet. Det hele er bare totalt uforståelig...

Anonymous poster hash: b9490...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg tror virkelig ikke det.. Da må jeg ha stått opp, gått i søvne to etasjer ned til kjøkkenet, funnet frem Zalo og skrubbet og dratt den av. Fingeren ender som regel opp rød og hoven etter jeg gjør det også, men fingeren var helt normal når jeg våknet. Det hele er bare totalt uforståelig...

Anonymous poster hash: b9490...891

Kanskje du til vanlig har vann i fingrene, og at du endelig er blitt kvitt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et tegn på at du må skilles.

 

smakløst!!!! 

Anonymous poster hash: 1e7ec...c76

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noen temperaturendringer i rommet den natta det skjedde? Kaldere/varmere enn ellers? (Da tenker jeg ikke koffert, altså.)



Anonymous poster hash: a87e9...d87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Det er tydelig at Odin har sent deg et klart tegn på at du burde skille deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Var det noen temperaturendringer i rommet den natta det skjedde? Kaldere/varmere enn ellers? (Da tenker jeg ikke koffert, altså.)

Anonymous poster hash: a87e9...d87

 

 

Ikke så vidt jeg vet nei.. Vinduene var lukket og jeg merket ingenting.

Anonymous poster hash: b9490...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du gått ned i vekt?

 

Kanskje du til vanlig har vann i fingrene, og at du endelig er blitt kvitt det?

 

Har ikke gått ned i vekt, og bærer forlovelsesringen min på motsatt finger. Den er i samme størrelse og sitter like godt på, og den hadde altså ikke kommet av i løpet av natten. Ringene har alltid vært så stramme, jeg liker det helst slik da jeg naturligvis er redd for å miste de. :/ Har dratt og prøvd å få av begge i hele dag, men de rikker seg ikke av flekken uten Zalo!

Anonymous poster hash: b9490...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spøkelser ;)

 

Ikke alt som kan forklares.



Anonymous poster hash: 4f936...1e0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...