Gå til innhold

Har du levd før?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg slet mye med samme mareritt når jeg var liten...
Når jeg så store St.hans bål ble jeg helt fra meg også nå i voksen alder, er jeg veldig skeptisk til store bål...Er akkurat som om jeg går inn i en transe og bare stirrer rett inn i bålet..Og føler ting og ser minner av ting som jeg aldri har opplevd.. Noe av dette vet eg at jeg drømte om da jeg var liten, samme følelsen.

Møtte ei dame i USA som visst nok så fortiden til folk, så hva folk har opplevd i sitt tidligere liv og hun kom bort til meg og bare sa "oh dear child" og forklarte meg at i mitt tidligere liv så ble jeg brent på bål..

Noen år etterpå møtte jeg ei venninne som også sier hun kan se slike ting og hun sa også at jeg hadde blitt brent på bål, blitt dømt for å være en heks, etter å ha brukt naturmedisiner, sår som gror fortere, eller slik at det ikke går infeksjoner i det, brukt planter som smertestillende.....Så kanskje det er noe i det? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg slet mye med samme mareritt når jeg var liten...

Når jeg så store St.hans bål ble jeg helt fra meg også nå i voksen alder, er jeg veldig skeptisk til store bål...Er akkurat som om jeg går inn i en transe og bare stirrer rett inn i bålet..Og føler ting og ser minner av ting som jeg aldri har opplevd.. Noe av dette vet eg at jeg drømte om da jeg var liten, samme følelsen.

Møtte ei dame i USA som visst nok så fortiden til folk, så hva folk har opplevd i sitt tidligere liv og hun kom bort til meg og bare sa "oh dear child" og forklarte meg at i mitt tidligere liv så ble jeg brent på bål..

Noen år etterpå møtte jeg ei venninne som også sier hun kan se slike ting og hun sa også at jeg hadde blitt brent på bål, blitt dømt for å være en heks, etter å ha brukt naturmedisiner, sår som gror fortere, eller slik at det ikke går infeksjoner i det, brukt planter som smertestillende.....Så kanskje det er noe i det? :klo:

Fett. Det er ikke alle som kan skryte av å he deltatt i inkvisisjonens herjinger!

Anonymous poster hash: 3abf3...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett meg selv som en liten munk, en ung vakker jente som ikke ville gifte seg og meg selv som en mulatt med grønne øyne som var gift med en sjøkaptein. Det siste tegnet jeg som liten. Så ja jeg har levd før, men vet ikke alle liv. Har også drømt om soverommet mitt i new York så tror jeg har levd der også.

Anonymous poster hash: dd39a...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg var en frosk i et tidligere liv, har også vært en reke. Derfor jeg er så glad i havet! Gleder meg nå til sommeren hvor jeg kan bade masse! :jepp:



Anonymous poster hash: e4e52...24b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt redd for å bli reinkarnert som hund eller katt i mitt neste liv, på grunn av synder i dette livet. Eller kanskje jeg blir et vileløst spøkelse. Det er ihvertfall slutt med dårlig oppførsel. Amerikas svar på Snåsamannen, Edgar Cayce, mente at karma og reinkarnasjon var en realitet, selv om han var dypt kristen. Jeg husker ingenting fra tidligere liv nei.

Anonymous poster hash: de642...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har fått bekreftet at jeg var jomfru Maria. Har følt det hele livet.

Anonymous poster hash: f2618...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ja! Jeg var en frosk i et tidligere liv, har også vært en reke. Derfor jeg er så glad i havet! Gleder meg nå til sommeren hvor jeg kan bade masse!  :jepp:

Anonymous poster hash: e4e52...24b

 

 

Mmmmills majones og reker! :danse:

Anonymous poster hash: 373a2...fea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har levd før. Jeg føler at jeg døde på Titanic.. noe som er blitt bekreftet også. I tillegg har jeg en sterk følese av at jeg ble skutt under den andre verdenskrigen. Har også blitt brent på bålet for hekseri. Føler også at jeg har vært en baron engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i dette livet blitt veldig mye såret av menn. Fått hjertet knust mange ganger, har vært godtroende og blitt lurt av playere/ useriøse mange ganger.

 

Møtte en synsk dame for et par år siden, og hun fortalte meg (uten å vite noe om livet mitt i det hele tatt) at jeg hadde vært mann i mitt forrige liv, der jeg la ned masse kvinner, jeg både brukte og misbrukte kvinner.

 

Da skjønte jeg hvorfor jeg har fått karma i fjeset i dette livet ja..



Anonymous poster hash: d032a...8bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet jo aldri, men slik ting er jo litt morro å tenke på da.

Når jeg var liten jente så fortalte jeg vist min mor at jeg hadde død i en snøstorm, men det var ikke så ille altså, fordi at rett før jeg døde så hadde jeg blitt så god og varm at jeg kunne sove godt, slik som når man sov ved siden av et bål. 
 



Anonymous poster hash: 972df...b7d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen problemer med at folk tror på reinkarnasjon, helt greit, men det jeg finner rart at ingen av de jeg har snakket med som tror på det har levd såkalte "normale" liv. Har alltid vært noe spektakulært.

Aldri noen som bare jobbet ut ett kjedelig liv på en bondegård eller som fattig eller middelklasse... rart det der.

 

Vel, jeg har vært jordmor for noen hundre år siden.

Anonymous poster hash: be474...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det har jeg ikke, og ingen andre her på jorda heller for den saks skyld.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg en gang gikk til regresjonsterapi(tror det het det), og skulle visstnok få igjen minner fra mitt tidligere liv. Eneste hokuspokus var at jeg skulle lukke øynene og slappe av og tenke tanker, minner meg om noe jeg gjør når jeg skal sove.. Fikk ingen minner fra såkalt tidligere liv, heldigvis erfarte jeg at dette var bortkasta penger og totalt idioti. I tillegg var det kleint når dette kvinnemennesket skrudde på musikk som skulle være egnet til å få minnene tilbake. Løgn og bedrag alt sammen.

Enig. Synd du kasta bort penger for å finne ut av det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...