Gå til innhold

Har du levd før?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du minner fra et tidligere liv?

Jeg vet at jeg ble drept under andre verdenskrig, ble mishandlet til døde. Jeg lider av en angst for uniformer, selv om jeg aldri har vært i klammeri med noen i uniform.



Anonymous poster hash: 8e68c...304
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har minner fra overdekket på et handelskip, rundt 1600-1750 eller noe i den duren. Sola skimter, land er nær (2-300 meter unna bestående av klipper). Tror det kan være i middelhavet et sted. Har hat dette minnet siden jeg kan huske.

Har faktisk lyst til å "utforske" middelhavet litt, for å se om jeg faktisk finner stedet jeg har i minnet. Det virker liksom så reelt. Hvor mye har du egentlig? Jeg har bare små bilder av to instanser, hvorav handelskipet er det ene. (Grunnen til at jeg sier handelskip er fordi jeg ikke legger merke til noe opprustning av kanoner/våpen).

Anonymous poster hash: de534...ce8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og selv om jeg er imot alt av religion, ikke tror på noe overnaturlig etc, så har jeg bare den følelsen av at når jeg dør, vil jeg få en ny bevissthet. I ett nytt liv.

aner ikke hvorfor, men det føles som om jeg "vet" at det er slik. På samme måte som folk er 100% sikker på at gud finnes etc, som jeg fnyser av. Rare greier i grunn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har levd før, men kan ikke si for sikkert. Jeg har ikke akkurat utforsket det enda. Jeg tror på reinkarnasjon, det overnaturlige, skytsengler, høyere makter osv, så hvem vet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har minner fra overdekket på et handelskip, rundt 1600-1750 eller noe i den duren. Sola skimter, land er nær (2-300 meter unna bestående av klipper). Tror det kan være i middelhavet et sted. Har hat dette minnet siden jeg kan huske.

Har faktisk lyst til å "utforske" middelhavet litt, for å se om jeg faktisk finner stedet jeg har i minnet. Det virker liksom så reelt. Hvor mye har du egentlig? Jeg har bare små bilder av to instanser, hvorav handelskipet er det ene. (Grunnen til at jeg sier handelskip er fordi jeg ikke legger merke til noe opprustning av kanoner/våpen).

Anonymous poster hash: de534...ce8

Så spennende! Det må du prøve å finne ut av!

Jeg har minner av mishandling, og har alltid vært redd tyskere.Minnene er som bilder og jeg vet at jeg var blond. Jeg har en liten film i minnet om at soldater kommer inn i huset jeg er i.Jeg ser at det er tyskerhjelmer, men kjenner ikke igjen uniformen. Den har en blågrå farge.

Anonymous poster hash: 8e68c...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og selv om jeg er imot alt av religion, ikke tror på noe overnaturlig etc, så har jeg bare den følelsen av at når jeg dør, vil jeg få en ny bevissthet. I ett nytt liv.

aner ikke hvorfor, men det føles som om jeg "vet" at det er slik. På samme måte som folk er 100% sikker på at gud finnes etc, som jeg fnyser av. Rare greier i grunn.

Da er vi to, jeg er veldig redd for religioner på grunn av manipuleringen av menneskene. Men det finnes et system, et matematisk system som er formelen på det meste, og den er mye større en menneskeskapte religioner.

Anonymous poster hash: 8e68c...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen problemer med at folk tror på reinkarnasjon, helt greit, men det jeg finner rart at ingen av de jeg har snakket med som tror på det har levd såkalte "normale" liv. Har alltid vært noe spektakulært.

Aldri noen som bare jobbet ut ett kjedelig liv på en bondegård eller som fattig eller middelklasse... rart det der.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen problemer med at folk tror på reinkarnasjon, helt greit, men det jeg finner rart at ingen av de jeg har snakket med som tror på det har levd såkalte "normale" liv. Har alltid vært noe spektakulært.

Aldri noen som bare jobbet ut ett kjedelig liv på en bondegård eller som fattig eller middelklasse... rart det der.

Jeg tror jeg har levd et normalt liv som et vanlig menneske, men det døde 72 millioner mennesker under 2.verdenskrig....

Må være tilfeldig at du omgir deg med 'kjendiser', de fleste jeg har snakket med om tidligere liv har bare vært vanlige kjedelige hverdagsmennesker :)

Anonymous poster hash: 8e68c...304

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror jeg både har vært en dyrket farao/cleopatra i ett liv, en voldsmann i et liv, og et voldtekstoffer i et liv. Har masse drømmer om det. Også drømmer om at jeg er en organisme som lever under vann.



Anonymous poster hash: 7c0f9...b44
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok jeg har levd før, og skulle gjerna hatt bekreftelse på dette... får ofte sånn.. føler jeg har hatt minner, men det er så ofte at jeg lurer på om jeg bare har så lyst på minner, at de blir litt tvunget frem.. skulle gjerne levd i vikingtiden.. visst navn, hvordan livet mitt var.

synes slik er kjempe spennende..!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen problemer med at folk tror på reinkarnasjon, helt greit, men det jeg finner rart at ingen av de jeg har snakket med som tror på det har levd såkalte "normale" liv. Har alltid vært noe spektakulært.

Aldri noen som bare jobbet ut ett kjedelig liv på en bondegård eller som fattig eller middelklasse... rart det der.

Minner som sitter igjen, er jo som regel de som har gjort stort utrykk. Jeg husker foreksempel bedre når jeg gikk meg vill på et kjøpesenter som liten, enn når jeg lekte på lekeplassen. er vel litt slik med sånne minner også? Kjedelig liv, husker man ikke

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caress

En gang jeg trippa litt for heftig dukket det opp masse minner fra fordums tider. Super detaljert og greier, ting jeg selv ikke kan huske at jeg visste men som jeg i ettertid fant ut at var historisk korrekt. Kan ha vært rein bullshit og bare underbevisstheten min som har fått med seg mer fra historietimene enn jeg husker, men likevel. Var ganske fett. Hadde skikkelig klare erindringer blant annet fra at jeg seilte på en båt, snakka med folk og utførte arbeid og greier.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker jeg en gang gikk til regresjonsterapi(tror det het det), og skulle visstnok få igjen minner fra mitt tidligere liv. Eneste hokuspokus var at jeg skulle lukke øynene og slappe av og tenke tanker, minner meg om noe jeg gjør når jeg skal sove.. Fikk ingen minner fra såkalt tidligere liv, heldigvis erfarte jeg at dette var bortkasta penger og totalt idioti. I tillegg var det kleint når dette kvinnemennesket skrudde på musikk som skulle være egnet til å få minnene tilbake. Løgn og bedrag alt sammen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt har jeg ikke levd før. Jeg har også opplevd at jeg føler at jeg "husker" noe fra en helt annen tid og i en helt annen situasjon enn en jeg har vært i, men det har selvsagt ingenting med et tidligere liv å gjøre.



Anonymous poster hash: fb32a...49b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg husker jeg en gang gikk til regresjonsterapi(tror det het det), og skulle visstnok få igjen minner fra mitt tidligere liv. Eneste hokuspokus var at jeg skulle lukke øynene og slappe av og tenke tanker, minner meg om noe jeg gjør når jeg skal sove.. Fikk ingen minner fra såkalt tidligere liv, heldigvis erfarte jeg at dette var bortkasta penger og totalt idioti. I tillegg var det kleint når dette kvinnemennesket skrudde på musikk som skulle være egnet til å få minnene tilbake. Løgn og bedrag alt sammen.

Mange som tjener penger på folks fortvilelse, mange er i en vanskelig livssituasjon når de oppsøker slike 'terapeuter'. Virkelig kynisk!

Har ei venninne som har opplevd det samme som deg, penger rett ut av vinduet!

Anonymous poster hash: 8e68c...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd regresjon en gang. Fikk der minner fra et tidligere liv, som ga mange svar på dette livet.

Jeg bodde i Frankrike på landsbygda, slutten av 1800 tallet. Vi var fattige, og var 5 barn, en familie med mye kjærlighet. Jeg var eldste barnet, og utrolig glad i mine søsken. Jeg var 17 år der minnet startet, var utrolig vakker. Så en mye eldre forretningsmann ville gifte seg med meg. Og gikk jeg med på det, så ville han sørge for at familien min ville ha det økonomisk bra. Så jeg gjorde det.

Men jeg var sta og likte ikke mannen, så han fikk lite sex og kjærlighet av meg. Jeg lagde mat, vasket hus og gjorde alt det som var forventet av meg. Vi kranglet mye, og jeg sa at meg fikk han aldri kjøpt. En dag var krangelen utrolig stygg, og jeg knivstakk han. Han døde. Jeg flyktet, gikk i flere dager. Kom til en gård, og fikk jobb der med å hjelpe til i huset. Etter 1 år fant de meg, og som straff ble jeg halshugget.

Jeg har i dette livet alltid sagt, at det er bra ikke jeg levde i gamledager. For det hadde aldri gått bra, da jeg er for sta, en mann skal aldri eie meg, og jeg vil være fri som sommerfuglen. Fikk jo en bekreftelse på at det stemmer veldig bra.

Så er den mannen jeg giftet meg med, han som i dette livet var min far. Han voldtok og misbrukte meg fra jeg var veldig liten. Var nok hans måte og få hevn, ta tilbake det han ikke fikk.

Og hele mitt liv, så har jeg gått og tenkt, hvorfor drepte jeg han ikke, så hadde jeg sluppet unna.



Anonymous poster hash: 31b2a...85c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som tjener penger på folks fortvilelse, mange er i en vanskelig livssituasjon når de oppsøker slike 'terapeuter'. Virkelig kynisk!

Har ei venninne som har opplevd det samme som deg, penger rett ut av vinduet!

Anonymous poster hash: 8e68c...304

Det har du absolutt rett i! Og jammen skal disse "terapeutene" ha mye penger for det også.

Takk Gud for at hun ikke lot seg lure mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd regresjon en gang. Fikk der minner fra et tidligere liv, som ga mange svar på dette livet.

Jeg bodde i Frankrike på landsbygda, slutten av 1800 tallet. Vi var fattige, og var 5 barn, en familie med mye kjærlighet. Jeg var eldste barnet, og utrolig glad i mine søsken. Jeg var 17 år der minnet startet, var utrolig vakker. Så en mye eldre forretningsmann ville gifte seg med meg. Og gikk jeg med på det, så ville han sørge for at familien min ville ha det økonomisk bra. Så jeg gjorde det.

Men jeg var sta og likte ikke mannen, så han fikk lite sex og kjærlighet av meg. Jeg lagde mat, vasket hus og gjorde alt det som var forventet av meg. Vi kranglet mye, og jeg sa at meg fikk han aldri kjøpt. En dag var krangelen utrolig stygg, og jeg knivstakk han. Han døde. Jeg flyktet, gikk i flere dager. Kom til en gård, og fikk jobb der med å hjelpe til i huset. Etter 1 år fant de meg, og som straff ble jeg halshugget.

Jeg har i dette livet alltid sagt, at det er bra ikke jeg levde i gamledager. For det hadde aldri gått bra, da jeg er for sta, en mann skal aldri eie meg, og jeg vil være fri som sommerfuglen. Fikk jo en bekreftelse på at det stemmer veldig bra.

Så er den mannen jeg giftet meg med, han som i dette livet var min far. Han voldtok og misbrukte meg fra jeg var veldig liten. Var nok hans måte og få hevn, ta tilbake det han ikke fikk.

Og hele mitt liv, så har jeg gått og tenkt, hvorfor drepte jeg han ikke, så hadde jeg sluppet unna.

Anonymous poster hash: 31b2a...85c

okei what

Anonymous poster hash: b4ae4...82c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...