Gå til innhold

Venner, bli kjent treff?


nøtta

Anbefalte innlegg

Heihei!:)
Etter å ha lest utallige tråder hvor mange klager på at de ikke har venner, og lurer på hvordan de kan få flere, eller iallfall ha en, både til trening, turgåing, vindrikking osv. tenkte jeg at å opprette en tråd angående dette kanskje ikke er så dumt.
De fleste lurer på hvordan de kan få nye venner, og rådene er de samme: søk og finn fritidsaktiviteter dere har felles. derfor tenkte jeg at siden det er så mange her inne som søker nye venner, at det går jo faktisk heller an å ha en tråd her i stede for å søke. Så kan vi heller snakkes på pm eller lage et treff?

Jeg er en jente på 24 år som bor i Bergen. jeg trener, går på skole og jobber. har venner jeg henger med, og snakker med, men alltid kjekt med flere da jeg er singel og mine nærmeste kjære bor et stykke unna..

Jeg regner med det er flere i samme båt?:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leter etter nye venner, men jeg vil ikke avsløre hvem jeg er her på kg. Jeg er sikkert ikke den eneste, og det er kanskje derfor slike tråder ikke blir en stor suksess.



Anonymous poster hash: 71a00...03a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leter etter nye venner, men jeg vil ikke avsløre hvem jeg er her på kg. Jeg er sikkert ikke den eneste, og det er kanskje derfor slike tråder ikke blir en stor suksess.

Anonymous poster hash: 71a00...03a

VI LAGER ET AB-TREFF!!!!!

Anonymous poster hash: 70eb6...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI LAGER ET AB-TREFF!!!!!

Anonymous poster hash: 70eb6...ccd

God ide! Maskeradeball? Kjennetegn, button: FRIENDS!

Anonymous poster hash: 71a00...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne tråder hører hjemme i Personlige meldinger, ikke under samliv og relasjoner.



Anonymous poster hash: c8490...d51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne tråder hører hjemme i Personlige meldinger, ikke under samliv og relasjoner.

Anonymous poster hash: c8490...d51

Nei, der kan ikke brukere svare som anonym. vær så snill og ikke pirk på det her. Er det ikke nok at vi ikke har venner?

Anonymous poster hash: 71a00...03a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 21 år og bor i Bergen, også jente. Jeg også trener. Sjelevenner TS? Hahah. Har noen få venner som bor litt for langt unna til at det er lett å få til noe, så er alltid kjekt å treffe nye mennesker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og litt av poenget er at det er ikke noe skam i at en leter etter nye venner, en plass må alle begynne... så det å være ab ødelegger hele konseptet...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og litt av poenget er at det er ikke noe skam i at en leter etter nye venner, en plass må alle begynne... så det å være ab ødelegger hele konseptet...

Skjønner den, men jeg vil ikke ha det spredd på hele forumet at jeg ikke har venner. Det er klikker her som slarver om mange brukere.

Anonymous poster hash: 71a00...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes gøy ut, bor selv i Bergen og er 24 år :) alltid gøy med nye mennesker man kan bli kjent med!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk også opp error på link. Kan uansett ikke da men jeg blir gjerne med snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble/blir det noe Bergenstreff?

Tviler på at det ble/blir noe treff, alt for useriøst hvis det er AB ere som vil ha treff, men ikke tør å møte noen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner den, men jeg vil ikke ha det spredd på hele forumet at jeg ikke har venner. Det er klikker her som slarver om mange brukere.

Anonymous poster hash: 71a00...03a

I dagens sammfunn så flytter vi oftere og da er det ikke uvanlig at mange ikke har nære venner. Man kan nettopp ha kommet til en helt ny plass pga. jobb /studier / Forhold osv.. Og det er jo ikke noe skam å møte nye, skaffe seg flere bekjente og kanskje noen av de vil kunne bli nære venner, eller føre til det i fremtida. Uansett er det alltid kjekt, spennende og litt skummelt å møte nye, men som oftes er det kjekt på sånne treff. De som slarver har ikke noe liv og "næringen" deres blir borte om man sier at man ikke gidder å høre på sladder fordi det er for umodne mennesker.

Endret av Álvarez
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heei!

Jeg er en jente på 21 år. Kjenner ikke mange her i Bergen, så kunne vært kjekkt med nye venner.

Bodd i Bergen et halvt år. Jobber og planen er å begynne på skole til høsten.

Liker shopping, henge med venner og trene på fritid. Tar gjerne en tur på byen ihelgen.

Vi noen er interessert hadde det var hyggelig å ta en tur på en cafe nu på søndag, bare og hive seg på! :D Send meld, så kan vi avtale et sted :)

Endret av blæ
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...