Gå til innhold

telepati?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

eksen min har gjennom mange år vært støtten i livet mitt.

han er den jeg alltid tenker på når jeg har det vanskelig.

i går hadde jeg det hardt og jeg hadde ikke snakket med han på 8 måneder. plutselig tikker det inn en sms hvor det står: har du det bra?

rett før denne smsen så tenkte jeg på han. at jeg hadde trengt støtten hans.

jeg satte igang og hylgråt. for akuratt den dagen hadde jeg det ikke bra. syns det var så merkelig. vi har jo ikke snakket sammen på lenge.

nå høres jeg veldig "paranoid" ut, men allikevel spør jeg. tror dere på telepati?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har opplevd dette jeg også....

Hver gang jeg trengte trøst, sto han på døra mi. :)

Men ALLDRIG ellers. hm....

(Vi møttes ofte, men aldrig hjemme hos meg.)

Men hver gang jeg var langt nede, og tenkte på han så sto han på døra mi efter en time eller to..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja jeg tror at det er mulig å ha denne formen for connetion. Jeg vet det alltid dersom ungene skader seg eller er i trøbbel på noen måte. Noen ganger vet jeg det faktisk dager i forveien uten at jeg vet hva det dreier seg om helt konkret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chrizzy

Jeg har opplevd det flere ganger. For meg er det en selvfølge at det finnes. Men ikke mellom alle, noen er mer åpne enn andre. Noen skjer det med uten at de reflekterer over det selv. Jeg tror at man med tiden vil få større forståelse for dette og at man vil forske og finne ut mer om telepati. Jeg tror det er et naturlig fenomen som kan forklares vitenskaplig, vi har bare ikke kommet så lang enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg tror det er mulig - for jeg har vært borti noe selv som må ha vært en variant av telepati. Ganske merkelig, for det skjedde i jobbsammenheng - vis à vis et menneske jeg aldri hadde møtt før. Vi kommuniserte omtrent uten ord - eller med et absolutt minimum av ord.

To år senere møttes vi igjen, og kontakten var der fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. dette er jo egentlig teoretisk veldig plausibelt. Husker jeg så et program om dette på discovery en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ja, jeg avviser det i allefall ikke! Tror hjernen har uendelig mye mer kapasitet og bruksområder i fht det vi vanligvis bruker den til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Om jeg tror på det? Ja. Jeg har testet det sammen med to andre. De valgte ut et kort fra stokken og sendte telepati til meg. Jeg brukte to minutter på å "plukke" riktig kort av 52 stk...

Jeg har også kjøpt ting som ikke stod på handlelista. Da jeg kom hjem, hadde eksen min skrevet opp de tingene på en lapp han viste meg, og telepatert meg.

Det er flere episoder, men jeg orker ikke skrive et langt innlegg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg tror at på det finnes mer mellom himmel og jord enn vi kan "se" og jeg har opplevd små "ekle" episoder mange ganger. Så ja, jeg tror på det.

Som fex visste jeg at jordbær var gravid bare ved å se på henne, bare spør henne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...