Gå til innhold

DESPERATE TILTAK


Wonders

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Muttern vaska håret mitt med eddik i frykt av en invasjon av lus etter den første invasjonen var borte. Gjett hvem som stinka eddik i 2-3 dager etterpå?!

Endret av Freckles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:legrine: Her var det mye morsomt!!

Kommer i farta ikke på noe teit jeg har gjort selv. Men jeg husker da vi gikk på skolen og venninna mi hadde vært på do i timen, og før hun gikk inn i klasserommet igjen så skulle hun fort kline på litt leppestift. Det var bare det at det ikke var leppestiften hun hadde i lomma, men dekkstift! Gjett om alle lo da hun kom inn med light beige lepper! :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jo da,  jeg fant frem en sprittusj å begynne forsiktig å påføre litt much needed farge, grøss i det jeg så på meg selv i speilet. Hadde lite valg egentlig...

Kunne du ikke ha stukket innom en butikk og kjøpt maskara?

Høyfjellssol, forbrenning...

:hakeslepp: Nå fikk jeg helt hakeslepp. Jeg kunne sikkert gjort det samme, for jeg er desperat etter fin brun farge. Huffameg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marthe 14

i Internatet sa guttene til jentene at most banan gjør håret fint.. Jeg har ikke mye greie på skjønnhetstips, men selv jeg skjønner at man ikke bør putte most banan i håret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Jeg har ikke gjort de helt store tabbene på denne fronten, men jeg husker jeg ble så lei av at "alle" kommenterte mine lange øyenvipper da jeg var 11-12 år gammel. Jeg var ikke sikker på om det var bra eller dårlig å ha lange vipper, så jeg klippet dem like greit til halv lengde :sjenert: Mamma ble ikke spesielt glad da hun oppdaget det, så det ble med den ene gangen ;)

Endret pga skrivefeil.

Endret av KATTAstrofe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tuppelure

Mye morsomt her, ja!

Selv fikk jeg det for meg en gang at tynne (VELDIG tynne) øyenbryn er superfint, så jeg grep til pinsetten og nappet i vei. Problemet var bare at det ble veldig skjevt på det ene brynet, og dermed måtte det andre brynet "tilpasses" det andre. Bryn skal jo være like, må vite!!! Jadda... Enden på visa ble at jeg knapt nok hadde øyenbryn igjen, og så ut som en fjott i lange tider.

Hadde også en skrekk-opplevelse med billig selvbruner på gymnaset. Dette var før jeg fant ut at det er lurt å bruke peeling før man tar på selvbruner, og som sagt var selvbruneren av skikkelig billig og trashy type. Ble ulekkert lysegul og usannsynlig skjoldete. Venninnene mine mobber meg ENNÅ for den fadesen der! :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Da jeg gikk på barneskolen var det ei jente som sa at det var noe rart med håret mitt. "Det er fordi du ikke har klipt underhåret" sa hun...

Javel, underhåret? Frem med Barberhøvel og barbere bort det underste håret i panneluggen, ca 1cm stripe...

Utrolig lekkert da vinden blåste og mini- piggen under luggen syntes..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker godt da jeg gikk i 7. eller 8. og det var så poppis å farge håret. Jeg og ei veninne syntes det var så nydelig med brunt hår med litt rødskjær i, så vi kjøpte en sånn pakke med den perfekte fargen og vi gikk hjem for å farge håret mitt.

Jeg VAR så fornøyd med resultatet. Mellombrunt hår, med en anelse rødt. :-D

Dagen etter på skolen var det nydelig vært ute, og storefri ble naturlig nok tilbragt i skolegården. Etterhvert begynte jeg å legge merke til at folk tittet så rart på meg. :klø: Jeg fatta ingenting, før ei anna veninne kom fnisende bort til meg og fortalte at det så ut som om jeg hadde tatt fyr! :overrasket:

Hele manken min ble knallende rød i solen og jeg så ut som et St. Hans bål!

Etter den dagen har ikke brun farge med litt rødsjkær vært så pop hos meg. :ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye morsomt her, ja!

Selv fikk jeg det for meg en gang at tynne (VELDIG tynne) øyenbryn er superfint, så jeg grep til pinsetten og nappet i vei. Problemet var bare at det ble veldig skjevt på det ene brynet, og dermed måtte det andre brynet "tilpasses" det andre. Bryn skal jo være like, må vite!!! Jadda... Enden på visa ble at jeg knapt nok hadde øyenbryn igjen, og så ut som en fjott i lange tider.

been there, done that :ler:

for en stund siden hadde jeg dårlig tid fikk det for meg at jeg måtte barbere leggene mine før jeg gikk.

jeg satte meg på toalettet og begynte og barbere leggene mine uten noenting på med barberhøvel. etterpå tok jeg og smørte vaseline intesive care cooling system på de. etter jeg var gått merket jeg at leggene mine begynte og svi mer og mer og følte jeg brant på leggene til slutt, de var illrøde begge 2 og jeg hadde skjørt på meg!!jeg stakk innom jobb og påførte enda mer av den samme kremen i håp om at det ville bli bedre, det ble enda verre!!

jeg fant tilslutt aloe vera og fikk smurt på det, det hjalp på sekundet!da var jeg lykkelig for det var vondt!!!

Endret av ^me^
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Denne har ikke skjedd meg personlig, men ganske morsomt likevel

Ei venninde av ei venninde var på vei kjørende i bil til jobb, og merker at hun er så sår på leppene. Mens hun styrer som best hun kan, greier hun å fiske det hun tror er lypsyl ut av vesken, og smører ett tykt og romslig lag på leppene, dere vet slik som man ofte gjør med lypsyl, gnir godt utover, også et stykke utenfor munnen.

Så fin ut da hun kom på jobb, folk lo noe helt utrolig, hun så ut som en klovn, hadde i farten tatt den knallrøde leppestiften i stedet for lypsyl... :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, kom på at jeg også kan bidra med en som ikke er selvopplevd. En venninne skulle vaske og style håret før en fest. Dette var i hårskummets glansdager og det må ha gått litt fort i svingene, for da hun var ferdig og kastet et nytt blikk på flaska så var det ikke hårskum, men hårfjerningsskum hun hadde brukt.

Det ble en rask retur til dusjen, gitt.

PS. Hun var kjapp nok, så håret satt fast etterpå også.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hm, kom på at jeg også kan bidra med en som ikke er selvopplevd. En venninne skulle vaske og style håret før en fest. Dette var i hårskummets glansdager og det må ha gått litt fort i svingene, for da hun var ferdig og kastet et nytt blikk på flaska så var det ikke hårskum, men hårfjerningsskum hun hadde brukt.

Det ble en rask retur til dusjen, gitt.

PS. Hun var kjapp nok, så håret satt fast etterpå også.

:overrasket::ler:

Gjorde noe litt teit selv nå.. Jeg har vanligvis aldri kviser, men idag våknet jeg til en megakvise på haken. Idiot som jeg er, så prøvde jeg å klemme på den. Nå ser det ut som om jeg har kusma eller noe. Har aldri sett maken..ansiktet er skjevt og skummel :hår:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

jeg var så lei av å nappe brynene mine hele tiden så jeg fant på no "smart", nemlig å bruke hårfjerningskrem under brynene istedet! håper min dumhet kan unnskyldes med at jeg bare var 14 år... det var selvsagt ikke særlig suksessfult, jeg fikk store sår under brynene med skorper og når jeg prøvde skjule dem med dekkstift ble det jo enda styggere....

omtrent på samme tid var jeg veldig plaget av kviser men jeg fant aldri en dekkrem som var lys nok til min hud. men jeg hadde derimot funnet en dekkstift som var lys! så jeg klinte den i hele fjeset for å skjule alle kvisene mine.... jeg ble veldig blek... så ut som jeg var syk på klassebildet... :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket:  :ler:

Gjorde noe litt teit selv nå.. Jeg har vanligvis aldri kviser, men idag våknet jeg til en megakvise på haken. Idiot som jeg er, så prøvde jeg å klemme på den. Nå ser det ut som om jeg har kusma eller noe. Har aldri sett maken..ansiktet er skjevt og skummel  :hår:

Den har jeg faktisk tatt selv. Hvis det ikke krymper når du lar den være i fred, så kan det være at det er lurt med en tur til legen. Det der skjedde meg for noen år siden. Haken vokste i supertempo. Det viste seg å være streptokokkinfeksjon i en hårsekk. Det ble 2 dager på antibiotika.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Solstråle

Var 14, og skulle rense nyklemt kvise i ansiktet med pyrisept... Men pyriseptflaska var tom, og etter å ha streifet badehyllene med øynene fant jeg ut at ren salmiakk sikkert ville gjøre samme nytten...

AUUUUUUU :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_tirill_*

Fikk høre denne historien fra min mor:

Det var en venninne av henne engang som skulle til gynekologen. Hun kom opp med den geniale ideen å spraye litt godlukt der nede...trodde hun. Da hun lå på benken og gynekologen skulle sette i gang, fikk han til sin overraskelse se at underlivet hennes var fullt av glitter. Hun hadde altså brukt en glitterspray istedenfor parfyme....

Tror hun ble ganske flau :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Chantal
Me too! 

Jeg hadde attpåtil kjøpt piercingen i Estland, så den passa ikke helt til den plastikkrøret på sprøyten jeg brukte. Så piercingen datt av inni navelen.

Hehe, men jeg brukte nemlig ikke piercing i hullet. Jeg putte inn en øredobb jeg.

Du tok jo i det minste litt til fornuft ved å ta inn en ordentlig piercing. :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chantal

Og jo, jeg kom på en ting. Ei venninne av meg på barneskolen klippet av seg panneluggen. Helt ned til hodebunnen. :hoho:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som husker moten med å ha et par rastafletter i håret, og gjerne et par tuster dekorert med perler og tråder vevet inn i fine mønstre? Mmm. Jeg likte den moten. Jeg var tolv år gammel, og tenkte ikke over at det kom til å sitte en stund. Hadde langt, fint hår og fem-seks sånne dekorasjoner. Etterhvert ble de ganske bustete, og jeg gadd jo ikke å sitte og træle med å få dem ut, så jeg klippet like godt av hele driten. Fiiiine centimeterslange hårtuster på toppen av hodet i laaaaang tid etterpå!

Den evige tabben med å gå utifra at hvis håret er rent men tørt og tuggete, kan man bare bruke balsam har jeg faktisk prøvd mange ganger. Har gullfiskhukommelse.

Ellers... noen som har prøvd hårfjerningskrem i underlivet? Nei? Hva med barbering med påfølgende etterbarberingsvann? Aaaauuu...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

* La øyenbrynsfarge sitte på for lenge, så det er ut som om du har to svarte larver over øynene. Ikke pent på blondt menneske (venninne)

* Hjemmevokset underlivet før kjereste skulle komme på besøk. Resultat: så ut som om hadde fått et gigantisk blåmerke på tissen. Og var selvsagt kjempe-au! (venninne)

* Hvitt pudder (hva tenkte jeg på)

* Hvit lebestift (det var 80-tallet og jeg så helt død ut)

* kreppet hår (antifint, fortsatt pga 80tallet)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...