Gå til innhold

forsikring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har til nå gjensidige, men føler den er litt dyr. Det jeg forsikrer er: to barn, bil (24000 km i år m.delkasko), reise og meg selv. Mannen har for hus og seg da i frende (har særeie). Ved min bank har frende.

Så jeg lurer på om noen her har et forsikringsselskap å anbefale til meg? Har leita rundt, men blir ikke klok.

Anonymous poster hash: 55360...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har selv gjensidige, de er bittelitt dyrere enn f.eks IF, men mye greier når du har saker som skal løses synes jeg hvertfall. Synes også at gjensidige har bedre vilkår på en del forsikringer.



Anonymous poster hash: a5326...f91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjensidige heter på folkemunne blant dem som har hatt skade gjenstridige.

Undersøk om du kan få gunstige forsikringer gjennom medlemskap i boligbyggelag, fagforening ol.

Har bilene i IF, veldig greit selskap å forholde seg til både ved skader og ved bytte av biler.

Har hus og innbo i Tryg fordi vi får gunstige betingelser der gjennom medlemskap.

Anonymous poster hash: 760e6...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Gjensidige, If og DNB i forbindelse med skadeoppgjør (småskader og personskade) og må si jeg er fornøyd med alle sammen.Gjensidige ringte meg en gang i uken i en måned i forbindelse med en personskade for å høre om det var noe de kunne hjelpe meg med. Noe som ga pluss i margen fra min side.

DNB som jeg bruker i dag, kan man si at har étt forsikringsvilkår og det er at de matcher ethvert forsikringsselskap sine vilkår. Dersom jeg finner en forsikringsselskap med bedre dekning enn DNB, får jeg denne dekningen av DNB.

Sjekk ut finansportalen.no. Der kan du sammenligne flere selskaper enkelt og greit.



Anonymous poster hash: 390ad...35a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Gjensidige, og det var ingen som var i nærheten på pris da jeg sjekket for noen mnd siden.

Har hatt skade på hus (Husforsikring + innbo ble benyttet), sykdom med sykehusinnleggelse på reise (reiseforsikring) og skade på utstyr på reise (reiseforsikring). Har fått fantastisk service ved alle skadesakene.

Anonymous poster hash: 8d07a...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også alltid fått veldig bra service hos gjensidige, både ved skadeoppgjør og endringer av forsikring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har til nå gjensidige, men føler den er litt dyr. Det jeg forsikrer er: to barn, bil (24000 km i år m.delkasko), reise og meg selv. Mannen har for hus og seg da i frende (har særeie). Ved min bank har frende.

Så jeg lurer på om noen her har et forsikringsselskap å anbefale til meg? Har leita rundt, men blir ikke klok.

Anonymous poster hash: 55360...4b6

https://tjenestetorget.no/forsikring/?ca_source=gaw&ca_ace=&ca_nw=g&ca_dev=c&ca_pl=&ca_pos=1t1&ca_cid=582983012&ca_agid=196496720&ca_caid=3661070&ca_adid=18807376700&ca_mt=b&ca_kwt=forsikringer%20tilbud&ca_chid=2001894&gclid=Cj0KEQjwlK2iBRDk0Jnjso6AgM0BEiQAdX-iY__GP8wBCzhAonduoo20NMGPZ2hL30FHTvVqpPGGtsUaAs4d8P8HAQ

Her kan du sjekke flere tilbud

Anonymous poster hash: 533fe...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Gjensidige tidligere, og de var utrolig vanskelige å forholde seg til, så er enig i Gjenstridig benevnelsen. Har nå If, og har bare gode erfaringer med dem, også i forbindelse med skadeoppgjør etter trafikkulykke.



Anonymous poster hash: 17d90...b6d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk med fagforeninger/medlemsorganisasjoner. Vi har gjennom medlemsorganisasjon, og har da en veldig gunstig totalavtale. Så bør man samle alt i ett, også du og mannen selv om dere har særeie. Totalkunde/familieforsikring lønner seg nesten alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...