Gå til innhold

Gravid med p ring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei alle sammen :) og god påske!!

Jeg har gått på p ring (nuvaring) i ca 1 år.

Nå den siste tiden føler jeg meg veldig "merkelig" mye ubehag/stikkinger i både rygg og mage, noe halsbrann, veldig mye magesmerter og luftsmerter, hard mage, litt endret søvnmønster, hodepine, uggen, slapp i hele kroppen, ømme bryster( ikke så intenst men merker det godt!) og tydelige blodårer på brystene. Og en del utflod.. Det jeg da lurer på da om det er flere der ute som har blitt gravide med p ring? Og hvordan opplevde dere det, evt symptomer? Jeg har ikke stort peiling på noe syklus eller stort fordi jeg pleier å hoppe over mens med p ring.. Men jeg pleier å få smerter ved eggløsning.. Er vel ca 2(?) uker siden, er faktisk ikke helt sikker.. Uff føler meg så dum her men håper noen av dere har noe erfaringer eller noen ord og komme med:) ønsker dere alle en fin dag og lykke til , til dere prøvere der ute. :)

Anonymous poster hash: 97fe4...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye mulig gravid ja☺ Har ei venninne som ble gravid med p-ring, så det går ann... Men viss du hadde el for 2 uker siden, vil nok en test slå ut positiv nå... så ta en test du☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På p-ring skal man ikke ha eggløsning, det er hele poenget. Så hvis du mener at du hadde EL for to uker siden har ringen sviktet eller blitt brukt feil, og du må ta en graviditetstest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På p-ring skal man ikke ha eggløsning, det er hele poenget. Så hvis du mener at du hadde EL for to uker siden har ringen sviktet eller blitt brukt feil, og du må ta en graviditetstest.

Hei. Det er rart, for jeg har brukt ringen akuratt som jeg skal. Og jeg er absolutt ikke sikker på om jeg følte jeg hadde EL for to ukers tid siden, men jeg tror det... pleier å merke når jeg har det. Får også sterke mens smerter, hvis jeg velger å ha en ringfri uke.

TS

Anonymous poster hash: 77e2b...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Det er rart, for jeg har brukt ringen akuratt som jeg skal. Og jeg er absolutt ikke sikker på om jeg følte jeg hadde EL for to ukers tid siden, men jeg tror det... pleier å merke når jeg har det. Får også sterke mens smerter, hvis jeg velger å ha en ringfri uke.

TS

Anonymous poster hash: 77e2b...c00

Vel, hvis du tror du kan være gravid må du bare ta en test, all prevensjon kan dessverre svikte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mulig gravid ja☺ Har ei venninne som ble gravid med p-ring, så det går ann... Men viss du hadde el for 2 uker siden, vil nok en test slå ut positiv nå... så ta en test du☺

Hei, ja det er tydeligvis mulig det da :smilorange: Skal ta en test så snart som mulig, blir spennende!

Alle de *symptomene" jeg har kan jo såklart være bivirkninger på p ringen også. Men skader ikke å ta en test! :) tusen takk for svar.

Anonymous poster hash: 77e2b...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, hvis du tror du kan være gravid må du bare ta en test, all prevensjon kan dessverre svikte. :)

Ja, skal få tatt en test :) Blir spennende!

Anonymous poster hash: 77e2b...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Det er rart, for jeg har brukt ringen akuratt som jeg skal. Og jeg er absolutt ikke sikker på om jeg følte jeg hadde EL for to ukers tid siden, men jeg tror det... pleier å merke når jeg har det. Får også sterke mens smerter, hvis jeg velger å ha en ringfri uke.

TS

Anonymous poster hash: 77e2b...c00

Altså alle prevensjon kan svikte. Er en grunn til at vi har utrykk som spiral-barn, pille-barn, kondom-barn osv.

Anonymous poster hash: 3b313...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså alle prevensjon kan svikte. Er en grunn til at vi har utrykk som spiral-barn, pille-barn, kondom-barn osv.

Anonymous poster hash: 3b313...2af

Ja, du sier jo noe der. Jeg hadde hormonspiral før, men den måtte jeg rett og slett ta ut, for den gled ned, (måtte til gyn og sette den på rett plass fler ganger) og det orket jeg ikke. Både jeg, og partner kjente tråden så den måtte ut. Veldig fornøyd med p ring i dag, men såklart, alt kan svikte... tusen takk for gode svar foresten :)

Anonymous poster hash: 77e2b...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...