Gå til innhold

Prøvere 2015


Poets

Anbefalte innlegg

Er så spent jeg :) Vil nesten sette i gang med prøvinga med en gang, men vi ble enige om å vente, så får bare holde ut et par måneder til,hehe. Mange her som skal prøve for første gang?

Samme her. Håper tiden går raskt! Førstegangs her også :) Så utålmodig som jeg er håper jeg det går raskt :ler: Skulle helst ha startet i går ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen av dere andre som har fått noen bivirkninger av å slutte på pilla? Jeg synes jeg er i overkant jormonell fortiden. Men kan jo også bare være innbilning :klo: Spennende uansett å se om det blir noen forandringer, etter nesten 10 år på pilla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere andre som har fått noen bivirkninger av å slutte på pilla? Jeg synes jeg er i overkant jormonell fortiden. Men kan jo også bare være innbilning :klo: Spennende uansett å se om det blir noen forandringer, etter nesten 10 år på pilla!

Kan hende du bare har glemt hvordan det er når hormonene får herje fritt i kroppen uten noe pillepåvirkning? :P

Hvor gammel er du forresten? Var lang tid på pillen...

Anonymous poster hash: b211b...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Noen av dere andre som har fått noen bivirkninger av å slutte på pilla? Jeg synes jeg er i overkant jormonell fortiden. Men kan jo også bare være innbilning :klo: Spennende uansett å se om det blir noen forandringer, etter nesten 10 år på pilla!

Fikk masse kviser, og gikk opp i vekt. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende du bare har glemt hvordan det er når hormonene får herje fritt i kroppen uten noe pillepåvirkning? :P Hvor gammel er du forresten? Var lang tid på pillen... Anonymous poster hash: b211b...a7e

Hehe eventuelt at jeg årsaksforklarer alt av humørsvingninger til pilleslutt. Det er jo typisk at man legger mer merke til ting når man er bevisst det :) jeg er straks 26 år. Uff ja, lenge nok på piller. Godt å få en pause fra hormonene .
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig - etter snart 7 år sammen er mannen klar for å starte prøvingen! Det har vært en lang vei hit for meg, jeg har hatt et sterkt ønske om å få barn de siste 4-5 årene. Vi er begge i midten av 20-årene og er nå i PP2.. Spennende tid syns jeg, veldig greit å kunne lufte tanker her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere andre som har fått noen bivirkninger av å slutte på pilla? Jeg synes jeg er i overkant jormonell fortiden. Men kan jo også bare være innbilning :klo: Spennende uansett å se om det blir noen forandringer, etter nesten 10 år på pilla!

Jeg slutta på p-piller i høst etter å ha brukt dem fast i ti år.. Jeg har alt i alt fått det mye bedre etter at jeg sluttet. Har mindre humørsvingninger, mindre menssmerter og et mye bedre sexliv! Dessverre har jeg også hatt en periode med fett hår (det ble bedre etter 2-3 måneder) og veldig uren hud. Har masse kviser i ansiktet og på ryggen, det har dessverre ikke blitt noe bedre selv om det nå er 5 måneder siden jeg sluttet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) vi prøver på vårt 3.barn. Har en gutt i juni11 og jente fra

I jan14:) er nå på 2.pp:)

Jeg er 24 år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutta på p-piller i høst etter å ha brukt dem fast i ti år.. Jeg har alt i alt fått det mye bedre etter at jeg sluttet. Har mindre humørsvingninger, mindre menssmerter og et mye bedre sexliv! Dessverre har jeg også hatt en periode med fett hår (det ble bedre etter 2-3 måneder) og veldig uren hud. Har masse kviser i ansiktet og på ryggen, det har dessverre ikke blitt noe bedre selv om det nå er 5 måneder siden jeg sluttet..

høres bra ut! Annet enn kvisene da. Hadde du uren hud før du startet på pillen? Har ikke merket noe kviser enda, men har aldri slitt med uren hud. Håper jeg slipper unna :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres bra ut! Annet enn kvisene da. Hadde du uren hud før du startet på pillen? Har ikke merket noe kviser enda, men har aldri slitt med uren hud. Håper jeg slipper unna :)

Jeg hadde uren hud når jeg startet på p-pillen ja, men siden det var midt i tenårene er det vanskelig å vite om problemene var knyttet til hormonforandringer/pubertet.. Har fått kviser mens jeg har gått på pillene også, men da ikke mer enn noen få i tilknytning til mens. Nå har jeg både mange små og flere vonde og dype kviser :-/ Håpet at det skulle gå over etter noen måneder, men ser foreløping ingen bedring.. Tar gjerne imot tips og råd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har ikke vært med her tidligere, men håper jeg kan bli med? :) er ei kvinne på 24. Har en gutt på 3,5 år som jeg ble gravid med da jeg gikk på pillen (regner med det var oppkast/diaré som var årsaken til at jeg fikk denne lille skapningen).

Vil egentlig ha en 2016-baby, så begynner ikke prøvingen skikkelig før april :) men jeg går ikke på prevensjon nå, så dersom jeg skulle bli gravid, så gjør det ikke noe.

Endret av HenLu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å begynne prøvingen i juli-august 2015. Passer best med barnehageopptaket:) Har ei fra før på 19 måneder:)

Anonymous poster hash: 7620a...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Blir visst ingen prøving på meg allikevel. Sluttet på prevensjon i januar, nå er jeg gravid :)

Gratulerer så mye!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her, vi har begynt smått å prøve på nummer 2. Jeg er 27 og mannen er 28. Vi har ei lita (ikke så lita lengre) frøken på 3 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...