Gå til innhold

Prøverør 2014


Bossom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag har vi vært på OUL!

Alt ble målt og sjekket, og alt var bra. En livlig liten krabat, og vi så tydelig kjønnet.

Det blir en GUTT!

Han var litt sjenert og ville bare vise ryggen til å begynne med, men så tok vi en pause og jeg hev i meg en slurk cola og da lå han og smattet så fornøyd inni der :P

Jeg er så glad og lettet nå for at alt er bra med lille bebis. Størrelsen tilsvarte 18+3, men siden det er IVF blir ikke termindato endret. Legen sa i tillegg at de vokser litt i rykk og napp og at det ikke har noe å si akkurat nå.

18+1 i dag, med en mage som har poppet ut (i forrige uke) og plutselig ser man at jeg er gravid, selv om jeg hadde litt mage før jeg ble gravid! Bekkenet er ikke så kranglete som det var, og jeg klarer å bevege meg mer. Kjenner masse bevegelse inni der. Selv om morkaken er foran og det nok tar litt tid før vi kjenner det utenpå, så er det utrolig kjekt å kjenne små dult inni :)

Jeg er så forelsket :hjerte:

gøy!!! Gratulerer så mye! :-D En liten gutt- ååå så stas!

en uke igjen til min oul :-) er kjempespent! Har du hatt noen"følelse" hva gjelder kjønn?

Artig du alt kjenner liv!!! Kjente en liten veldig rar "rykning" da jeg satt meg til rette i bilen istad, men det kjennes ut som det var helt nede.. Så usikker på om det kan ha vært knøttet :-) nå spiser jeg sjokolade og velter meg i alle mulige positurer for å se om jeg kjenner noe mer ala det :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gøy!!! Gratulerer så mye! :-D En liten gutt- ååå så stas!

en uke igjen til min oul :-) er kjempespent! Har du hatt noen"følelse" hva gjelder kjønn?

Artig du alt kjenner liv!!! Kjente en liten veldig rar "rykning" da jeg satt meg til rette i bilen istad, men det kjennes ut som det var helt nede.. Så usikker på om det kan ha vært knøttet :-) nå spiser jeg sjokolade og velter meg i alle mulige positurer for å se om jeg kjenner noe mer ala det :-D

Takk! :D ja kjempestas. Så herlig! Jeg hadde aldri noen følelse av kjønn, men da vi fikk vite at det var gutt så ble jeg overrasket, så kanskje jeg egentlig hadde følelse av at det var jente?

Jeg kjenner bevegelse best når jeg sitter. Så kanskje om du prøver å bøye deg litt i fosterstilling? Gled deg til du kjenner det helt tydelig, det er kjempespesielt <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk Nepenthe! <3 Gratulerer:-)

Vi var på OUL igår,tog fikk også se en liten staselig kar inni der <3 Vi fikk termin 3 dager før det jeg regnet ut, så da er jeg 18+4 idag, termin 1.september!

Vi såg også tydelig en tissefant på nurket, så her var svaret tydelig fra jordmor. Hun brukte lang tid, og vi var inne på UL i 25 magiske minutter <3

Jeg kjente første bevegelsene for to dager siden (inni) :-D

Det er fantastisk å være gravid! Håper det går bra med dere andre! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk Nepenthe! <3 Gratulerer:-)

Vi var på OUL igår,tog fikk også se en liten staselig kar inni der <3 Vi fikk termin 3 dager før det jeg regnet ut, så da er jeg 18+4 idag, termin 1.september!

Vi såg også tydelig en tissefant på nurket, så her var svaret tydelig fra jordmor. Hun brukte lang tid, og vi var inne på UL i 25 magiske minutter <3

Jeg kjente første bevegelsene for to dager siden (inni) :-D

Det er fantastisk å være gravid! Håper det går bra med dere andre! :-)

Takk! Og gratulerer med gutt! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fantastisk Nepenthe! <3 Gratulerer:-)

Vi var på OUL igår,tog fikk også se en liten staselig kar inni der <3 Vi fikk termin 3 dager før det jeg regnet ut, så da er jeg 18+4 idag, termin 1.september!

Vi såg også tydelig en tissefant på nurket, så her var svaret tydelig fra jordmor. Hun brukte lang tid, og vi var inne på UL i 25 magiske minutter <3

Jeg kjente første bevegelsene for to dager siden (inni) :-D

Det er fantastisk å være gravid! Håper det går bra med dere andre! :-)

Gratulerer! Så utrolig gøy 😊 Nå er det bare å finne finne frem guttenavnboka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk Nepenthe! <3 Gratulerer:-)

Vi var på OUL igår,tog fikk også se en liten staselig kar inni der <3 Vi fikk termin 3 dager før det jeg regnet ut, så da er jeg 18+4 idag, termin 1.september!

Vi såg også tydelig en tissefant på nurket, så her var svaret tydelig fra jordmor. Hun brukte lang tid, og vi var inne på UL i 25 magiske minutter <3

Jeg kjente første bevegelsene for to dager siden (inni) :-D

Det er fantastisk å være gravid! Håper det går bra med dere andre! :-)

Så gøy:) gratulerer så mye!! Vi skal på oul neste uke:) har tidligere vært på privat ul, men da var det for tidlig å se kjønn..så heldig du er som har kjent bevegelse! Jeg tror kaaaansje jeg også har kjent noe, men det er så vagt:) håper på litt mer action snart da!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer nepenthe! er nå her inne så smått og følger med på dere :) lykke til alle sammen, både med fødsler og videre forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk vi se en sprellende, skjønn og frisk jente på OUL! 😍 Vi er overlykkelige 😇 Spent på deg nå, Monet! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også ha en jente!! 💕💕Så gøy😄! Gratulerer kluski!! Tenk at for noen måneder siden, så diskuterte vi lutinus og testdatoer!!:D lykke lykke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Vi skal også ha en jente!! 💕💕Så gøy😄! Gratulerer kluski!! Tenk at for noen måneder siden, så diskuterte vi lutinus og testdatoer!!:D lykke lykke

Gratulerer!!! Åååå det er gøy! 😊

Herligfred så vittig, hatt omtrent samme dato for alt hele veien og så får vi begge jente 😊 Men har vi lik termin? 4september?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Kluski og Monet :laugh:

Jeg hadde opprinnelig termin 4. september, men fikk den fremskyndet til 1. september.
Slutten av forrige uke kjente jeg bevegelse for første gang - ble helt paff! :sjokkert:
Den lille kulen på magen begynner å gå utover bukseknappene mine, og jeg er heldig som har eget kontor her jeg jobber, for buksesmekken åpnes flere ganger for dag, da det føles traangt! :fnise:
Må vel snart kjøpe meg mammabukser! Vittig tanke.. Må innrømme at det faktisk ENDA ikke har gått helt opp for meg .. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!! Åååå det er gøy! 😊

Herligfred så vittig, hatt omtrent samme dato for alt hele veien og så får vi begge jente 😊 Men har vi lik termin? 4september?

Ja tror nesten hver eneste dato har stemt med oss to 😂 husker hvertfall uttak og innsett og testdato!! Å nå skal vi begge ha jenter 😍 må fortsatt klype meg i armen innimellom! Samme termindato har vi også😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Kluski og Monet :laugh:

Jeg hadde opprinnelig termin 4. september, men fikk den fremskyndet til 1. september.

Slutten av forrige uke kjente jeg bevegelse for første gang - ble helt paff! :sjokkert:

Den lille kulen på magen begynner å gå utover bukseknappene mine, og jeg er heldig som har eget kontor her jeg jobber, for buksesmekken åpnes flere ganger for dag, da det føles traangt! :fnise:

Må vel snart kjøpe meg mammabukser! Vittig tanke.. Må innrømme at det faktisk ENDA ikke har gått helt opp for meg .. !

Tusen takk 😊

Det er noen uker siden jeg måtte investere i mammabukser haha 😊

De vanlige buksene var både stramme og ubehagelige..isj.,

Så herlig at du har kjent liv da 😍

Jeg troooor jeg har kjent liv noen ganger nå, men er litt usikker..det er så flyktig😊 hvordan kjentes det ut for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...