Gå til innhold

8-åring(!) spås stor modellkarriere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere enn meg som blir uvel av dette?

http://www.side2.no/mote/er-det-ok-a-kalle-en-attearing-for-verdens-vakreste/8513284.html

Det er så sjukt at jeg ikke finner ord. At en 8-åring allerede blir kåret til "verdens vakreste" og spås en modellkarriere gjør meg trist og kvalm. Flere av bildene av henne har klare seksuelle undertoner. Vanvittig.



Anonymous poster hash: 8447b...3b4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må si at bildene virker for meg helt vanlige, sett fra en generelt synspunkt, bortsett fra det første bildet hvor hun har på seg den hvite tunikaen og støvletter. Tunikaen var vel litt kort... Men voksne tenker jo også på en annen måte når det gjelder barn og bilder av barn. Jenten er jo vakker da og det kan jo hende at hun blir modell en dag. Det er derimot ikke greit at et barn på 8 år jobber som modell. Med det mener jeg at barn skal være barn og ikke bli sminket opp og ned i mente osv.

Endret av Kittykat
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slående vakker. Ikke overraskende med en slik spådom når hun er russisk. Lenge leve kommunismen!

Synes egentlig synd på henne. Hun vil oppleve et enormt press fra alle kanter allerede som åtteåring

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fantastisk vakker jente. Men siden moren er modell vet hun nok hvor krevende yrke er så passer vel på.

Anonymous poster hash: 1195a...9c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes andre åtteåringer man ser på film osv kan være vel så vakre. Og de fleste gjennomsnittlig utseende barn/unge voksne kan sikkert bli modeller hvis foreldrene vil det hardt nok.



Anonymous poster hash: 62f05...763
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk vakker jente. Men siden moren er modell vet hun nok hvor krevende yrke er så passer vel på.

Anonymous poster hash: 1195a...9c6

Ja, en 8-åring vet garantert hvor krevende modellyrket er :sarkasme:

Stakkars barn, sier nå jeg :haar:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slående vakker. Ikke overraskende med en slik spådom når hun er russisk. Lenge leve kommunismen!

Synes egentlig synd på henne. Hun vil oppleve et enormt press fra alle kanter allerede som åtteåring

Hehe, hva har det med kommunismen å gjøre? :fnise:

Hun var søt, og bildene var fine. Håper hun får en normal barndom.

Anonymous poster hash: 2a68a...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Søt lita jente, men syns dette blir nesten like drøyt som Little Miss perfect TLC, hvor små barn ned til 3års alderen blir kledd ut og dullet til skjønnhetskonkurranser.

En ting er å la barn leke seg fram med sminke og klær med venninner, Barbie og dans, men når foreldrene legger opp til det, så etter min mening ødelegger de barndommen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hva har det med kommunismen å gjøre? :fnise:

Hun var søt, og bildene var fine. Håper hun får en normal barndom.

Anonymous poster hash: 2a68a...11c

Den var litt på siden, men kommunismen bestemmer hva barn skal bli og utdanner dem fra ung alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare la de tullete mødrene holde på å gjøre døtrene sine "vakre" og "voksne" bare for de selv ikke klarte det! Det er dem sitt problem. Det er de som ødelegger ungene sine. Det er de som risikerer at ungene en gang kommer til å bli voldtatt. Det er jo ingen som TØRR å ta ungene i fra de så de kan få en skikkelig oppvekst og barndom. Stakkars jente. Får ikke være unge en gang. Rart at noen har så hastverk med å få ungene sine til voksne damer!

Kvalmende mødre!!

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt hva som er så fantastisk, hun er jo søt som mange andre barn, men verdens vakreste? Hva i..



Anonymous poster hash: 74ebf...c0d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vanlig barndom får hun uansett ikke siden faren hennes er fotballspiller og moren tidligere modell. Så hun er nok rik og allerede preget av rampelyset til foreldrene sine i Russland. Synes derimot det er drøyt at hun får dette presset over seg, spesielt med tanke på når hun kommer i tenårene. Kan se for meg at hun risikerer både anoreksi og det å bli herset rundt med av annen ungdom pga. dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakker jente!

Men sexualiserende bilder?? Da har man litt spesiell tankegang selv....

Anonymous poster hash: 26035...25f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var jo ekstremt pen, ingen tvil om det. De modellbildene (Vogue) var nydelige.



Anonymous poster hash: bf227...b75
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...