Gå til innhold

8-åring(!) spås stor modellkarriere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere enn meg som blir uvel av dette?

http://www.side2.no/mote/er-det-ok-a-kalle-en-attearing-for-verdens-vakreste/8513284.html

Det er så sjukt at jeg ikke finner ord. At en 8-åring allerede blir kåret til "verdens vakreste" og spås en modellkarriere gjør meg trist og kvalm. Flere av bildene av henne har klare seksuelle undertoner. Vanvittig.



Anonymous poster hash: 8447b...3b4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må si at bildene virker for meg helt vanlige, sett fra en generelt synspunkt, bortsett fra det første bildet hvor hun har på seg den hvite tunikaen og støvletter. Tunikaen var vel litt kort... Men voksne tenker jo også på en annen måte når det gjelder barn og bilder av barn. Jenten er jo vakker da og det kan jo hende at hun blir modell en dag. Det er derimot ikke greit at et barn på 8 år jobber som modell. Med det mener jeg at barn skal være barn og ikke bli sminket opp og ned i mente osv.

Endret av Kittykat
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slående vakker. Ikke overraskende med en slik spådom når hun er russisk. Lenge leve kommunismen!

Synes egentlig synd på henne. Hun vil oppleve et enormt press fra alle kanter allerede som åtteåring

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fantastisk vakker jente. Men siden moren er modell vet hun nok hvor krevende yrke er så passer vel på.

Anonymous poster hash: 1195a...9c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes andre åtteåringer man ser på film osv kan være vel så vakre. Og de fleste gjennomsnittlig utseende barn/unge voksne kan sikkert bli modeller hvis foreldrene vil det hardt nok.



Anonymous poster hash: 62f05...763
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk vakker jente. Men siden moren er modell vet hun nok hvor krevende yrke er så passer vel på.

Anonymous poster hash: 1195a...9c6