Gå til innhold

Sønnen min på snart 3 år sier "pappa farlig"og "pappa sint" etter samvær


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor fikk du barn med denne galningen da?? Typisk kvinner å hoppe til sengs og få unge med den første og den beste. Stakkars unge. Hold han borte fra idioten.

Han var vel ikke sånn i starten da? Herregud.

Anonymous poster hash: 3c0f7...ec3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han var vel ikke sånn i starten da? Herregud.

Anonymous poster hash: 3c0f7...ec3

Litt rart at de skal endre seg så fort de får barn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fikk du barn med denne galningen da?? Typisk kvinner å hoppe til sengs og få unge med den første og den beste. Stakkars unge. Hold han borte fra idioten.

Synes ikke du, jeg eller noen andre har noe med det spørsmålet du stiller TS der..

Anonymous poster hash: 75e46...c90

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fikk du barn med denne galningen da?? Typisk kvinner å hoppe til sengs og få unge med den første og den beste. Stakkars unge. Hold han borte fra idioten.

Ikke alle som viser de siden før det har gått så langt att man er "fanget" i forholdet. Aner ikke hvordan ts sin historie er men jeg levde med psykisk vold i flere år før jeg klarte å komme meg ut. Hadde aldri trodd jeg skulle ende i ett slikt forhold da jeg trodde det bare var svake kvinner som ble værende. Men jeg ble så psyket ned og ødelagt av han att jeg mistet all selvrespekt.

Anonymous poster hash: a52fe...a16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fikk du barn med denne galningen da?? Typisk kvinner å hoppe til sengs og få unge med den første og den beste. Stakkars unge. Hold han borte fra idioten.

Ja, da er det typisk menn å være alkoholiserte drittsekker da eller? Jeg mener, hvis det er slik vi skal generalisere.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk med barnehagen, de kan sende bekymringsmelding til barnevernet. Syns nå barnehagen har grunn til å reagere her når far leverer sykt barn i barnehagen og ikke er til å få tak i hele dagen. Har barnehagen i tillegg merket at far lukter alkohol i hente/leverings-situasjoner, så har de all grunn til å melde fra.

Du kan også snakke med noen du stoler på, som også ser at gutten ikke har det bra hos far. Jo fler bekymringsmeldinger barnevernet får, jo mer alvorlig ser de på saken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han begynte å utføre vold mot meg ig barnet etter et sykehus opphold på mange måneder med barnet vårt og han taklet dette med alkohol og alkoholen tok overhånd og ble til fysisk og psykisk vold. Han var da selvfølgelig ikke sånn de årene vi var sammen før vi fikk barn, maken! Nå har dere fått svar på det og håper vi kan holde oss til temaet fremover!

Han stiller ikke opp på noe Familievernkontor eller noe som helst. Vi har en rettslig kontrakt som skal følges til punkt ig prikke og han mener at han aldri gjør noen feil og skyver alt på meg alltid!

Vi skal ikke ha kontakt på telefon selv om det hender vi må og vi skal skrive dagbok som følger sønnen vår.

Er ingen lett tvist dette imot jeg har selvfølgelig koplet inn barnevernet men de forstår ikke hva som kan skje i en rettssal og hvordan ting foreløper der dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er det typisk menn å være alkoholiserte drittsekker da eller? Jeg mener, hvis det er slik vi skal generalisere.

Nei men kan vente med å få barn til de har vert sammen en stund og finne ut hvordan han egentlig er, eller hun. Finnes mange kvinner også som er idioter. Det er alltid barna det går utover!

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, 5-åringen til broren min sa nettopp på et middagsselskap at jeg slikker broren min i øret (???), så jeg vet ikke helt... Barn sier mye rart. Du får spørre sønnen nærmere og be ham forklare hvis han klarer.



Anonymous poster hash: b7d99...434
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men kan vente med å få barn til de har vert sammen en stund og finne ut hvordan han egentlig er, eller hun. Finnes mange kvinner også som er idioter.

Dette smalt fra rett kjeft, eller?

Anonymous poster hash: 47ae6...cd7

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men kan vente med å få barn til de har vert sammen en stund og finne ut hvordan han egentlig er, eller hun. Finnes mange kvinner også som er idioter.

Ja, det finnes mange mennesker som er idioter, menn og kvinner. Da må vi andre prøve å ikke være "idioter" og støtte dem som blir utsatt for dem. Kommentaren min siktet til generaliseringen din "typisk" kvinner å...". Den faller på sin egen urimelighet. At hun ikke kunne spå framtiden, er ikke hennes feil. Råd om hva hun burde gjort i forkant har ingen verdi i dag.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette smalt fra rett kjeft, eller?

Anonymous poster hash: 47ae6...cd7

Nei rette fingrer

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor fikk du barn med denne galningen da?? Typisk kvinner å hoppe til sengs og få unge med den første og den beste. Stakkars unge. Hold han borte fra idioten.

Det er sjelden smart å kaste stein når du selv sitter i glasshus :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Han begynte å utføre vold mot meg ig barnet etter et sykehus opphold på mange måneder med barnet vårt og han taklet dette med alkohol og alkoholen tok overhånd og ble til fysisk og psykisk vold. Han var da selvfølgelig ikke sånn de årene vi var sammen før vi fikk barn, maken! Nå har dere fått svar på det og håper vi kan holde oss til temaet fremover!

Han stiller ikke opp på noe Familievernkontor eller noe som helst. Vi har en rettslig kontrakt som skal følges til punkt ig prikke og han mener at han aldri gjør noen feil og skyver alt på meg alltid!

Vi skal ikke ha kontakt på telefon selv om det hender vi må og vi skal skrive dagbok som følger sønnen vår.

Er ingen lett tvist dette imot jeg har selvfølgelig koplet inn barnevernet men de forstår ikke hva som kan skje i en rettssal og hvordan ting foreløper der dessverre

Men DU kan gå til familievernkontoret og få råd. Og det at han ikke møter opp der taler vel ikke akkurat til hans fordel, gjør det vel?

Du er nødt til å tenke langsiktig også her, så alt som kan være med på å dokumentere at det er problemer er av det gode.

Målet er barnets beste. Og hvordan bidrar han til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det finnes mange mennesker som er idioter, menn og kvinner. Da må vi andre prøve å ikke være "idioter" og støtte dem som blir utsatt for dem. Kommentaren min siktet til generaliseringen din "typisk" kvinner å...". Den faller på sin egen urimelighet. At hun ikke kunne spå framtiden, er ikke hennes feil. Råd om hva hun burde gjort i forkant har ingen verdi i dag.

Jeg har bare hørt så alt for mange ganger før at mennene går amok etter paret har fått barn. De må da ha en anelse før de lager barn at mannen er gal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har bare hørt så alt for mange ganger før at mennene går amok etter paret har fått barn. De må da ha en anelse før de lager barn at mannen er gal.

Åja, du har "hørt" det, ja. Anekdoter er alltid empiri av ypperste kvalitet, forstår jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Dokumenter, dokumenter, dokumenter. Legg også opp til at barnets far trenger hjelp og må få den hjelpen fort. Dog, ikke på bekostning av deres felles barn sin mentale helse. Få frem at du ikke er ute etter å ta barnefaren, men at du er ute etter å ta vare på deres felles barn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men kan vente med å få barn til de har vert sammen en stund og finne ut hvordan han egentlig er, eller hun. Finnes mange kvinner også som er idioter. Det er alltid barna det går utover!

For alt vi veit var ikke dette et planlagt barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...