Gå til innhold

HJELP MEG!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

HEI! jeg trenger svar!
har en barnefar som har skada meg med psykisk vold i godt over ett år og ruset seg masse.
i juli i fjor rusa han seg og ødela tvn min pga dop og at han ikke fikk låne bilen min. jeg visste at han rusa seg før men ikke når jeg ble sammen med han i mai. men i juni tok jeg han for det og fant ut at han har vært sprøytenarkoman i da 16 år og to behandlinger som han har sprukket i. dum som jeg var tiltross for at jeg har en sønn fra før hørte jeg på han når han skulle slutte... begynte også å drikke noe jeg sa jeg ikke tillot i mitt hus men d brydde han seg ikke om. jeg var gla i han og turte ikke si for mye om d.. endte med at jeg ble mye hjemme for hver gang jeg var ute kom meld, hvor er du, hvem med jeg kjeder meg og kjenner ingen her kom hjem. spilte på min samv for jeg hørte alltid på han og syntes synd i han som ikke engang prøvde bli kjent med folk. han hata sønnen min dette viste seg etter ett par måneder sammen. gutten min har adhd krafti pluss andre ting som gjør hansint, spydi og gjør masse dumt han ikke mener. i aug når gutten var til faren sin på ferie fant jeg ut at jeg var gravid. han ville ikke ha d men jeg klarte ikke ta bort. han kom rusa hjem nok engang og jeg kasta han ut og han klikka og nabon ringte politi.. de henta han og de spurte om han bodde der som han ikke gjorde men likevel sendte de bekymring om at jeg hadde en sterk kjent rusmisbruker i hus som bodde der min sønn bodde. dette førte til at sønnen min ble flytta til far i fjor og vi bytta omsorg til annanhver helg. men etter ett par måneder klarte jeg å tilgi xn min og ble sammen med han men han fikk ikke være til meg under mamma helg da han ikke likte sønnen min.. jeg følte hele tiden at jeg var i ett forhold jeg ikke kom meg ut fra men ville d. vennen mine så jeg hadde d vondt men fikk meg ikke vekk. han viste nav rene dop prøver fra nov til feb så han sku få dagpenger. d var vi sammen. jeg gjorde d endeli slutt i jan å i feb når nav slutta kreve dop prøver sprakk han. endte med besøksforbud pga at han plaga meg døgnet rundt. åpnet besøksforbudet rett før termin pga foreldra han å min samv.. tilga han når babyen var tre uker og ga han en ny sjans der han lovte gjøre alt for oss. dette holdt få uker før alkohol kom i hus og jeg følte uro og sjekka fb og tlf der jeg oppdaga at han hadde rusa seg hele tiden til og med hjemme hadde han kommet rusa hvor babyen sov og jeg ikke visste no. nok en gang sa jeg at jeg har tro på at du klarer slutte og han lovte søke behandling men d skjedde ikke... i aug hadde han ansvaret for babyen i en halvtime pga dåpsordninger og en uke etter dåpen fikk jeg vite at han hadde rusa seg med babyen som sitt ansvar! jeg kasta han ut og nå har han vært i avrusning i seks uker og krever å se henne???????? kan han d etter all rusinga han har gjort uten at jeg visste d og han kom hjem rusa til oss? og rusa seg mens han passa henne??? og når han ikke har hatt beh engang??? må også tilføye at han har ødelagt mor, stefar og to søsken psykisk. og mor får hjelp nå og ene søstra har fått d..


Anonymous poster hash: 1ece7...6ff



Anonymous poster hash: 3c6bb...374
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søk hjelp og råd hos et krisesenter og skaff deg advokat.

Spørsmålet er hvor lenge naboer og familie vil være vitner til dette før de sender bekymringsmelding til barnevernet. Barn skal ikke leve og bo under slike forhold så her må du som mor ta grep.

Anonymous poster hash: 68a2a...faf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Du trenger nok hjelp av barnevernet her. Du må helst tak i dette nå. Få veiledning og hjelp.

Det skal mye til for å nekte samvær,men det kan bli under tilsyn. En tenker på barnets beste,og tar hensyn deretter. Nå har både du og han tatt alvorlige feil valg,så vil råde deg til å få proff hjelp.

Husk,vi gjør alle feil. Det beste da er å få råd og hjelp fra noen som kan få overblikk over situasjonen.

Nå må du holde deg unna eksen,og tenke på barna og deg. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avsnitt er no' dritt..

Men ja, skaff deg en advokat. Høres ut som om dere begge trenger litt hjelp og veiledning. Skjønner at du ikke vil ha han rusa rundt barna dine, men du er jo temmelig naiv du også.
Eneste jeg leste ut fra innlegget ditt, var at du hadde gitt han en sjanse til og en sjanse til og en sjanse til, og ENDA en sjanse til.. Tydelig at du trenger profesjonell veiledning ang. rett til samvær også, så du ikke gir han EEEENDA en sjanse til..



Anonymous poster hash: e17ff...0ae
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Send meg pm. Jeg kan hjelpe deg fordi om du gjør feil nå kommer du miste babyen til fremmende og trenger hjelp og rett advokat. Barnevernet er ikke første steg, krisesenteret er første steg. Håper for guds skyld at far ikke har delt ansvar om babyen på papir. ALDRIA gi han det! Nå må du klare dette alene og du må være sterk. Hvis du vil dit barn godt, hvis ikke overleverer du babyen til barnevernet og glemmer at du vært mor. Et barn ska aldri ha det slik du latt det ha det. Du har gjort slik fordi du har blitt presset, pga den psykiske misshandeln men det finnes hjelp at få.

Nå må du velge, babyen eller en rusmisbrukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et vennlig tips til deg, se gjennom det du skrev en gang til, sett punktum og lag avsnitt, da blir det ikke så heseblesende å lese og du kommer til å få flere svar :-) .

Anonymous poster hash: 7ff5f...790

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnevernet bør koples inn pga de kan foreta en undersøkelse som innebærer blod og urinprøver og at han ikke får ha så mye å gjøre med barnet før han er rusfri.

Det problemet du kan få er at du har gitt han mange sjanser og latt han passe barnet uten tilsyn. De vil stusse på deg som en omsorgsperson rett og slett!

Advokat er noe du bør skaffe deg først!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...