Gå til innhold

Hva passer til Alma Oline?


Lillemåltrost

Anbefalte innlegg

Olaf Benedict, Harald Bjørn, Johnny Atle.

Bjørg Torhild, Ann Vanessa, Celine Bettina.

Nei, nei, nei :(

Anonymous poster hash: 00327...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ive Lina

Nei, nei, nei :(

Anonymous poster hash: 00327...fa0

Du må forstå at det innlegget var laget for å hetse TS - og ikke noen seriøse forslag.

Til dere som hetser TS:

Synes det er utidig at man ikke kan svare skikkelig når noen spør om noe. Innlegget ligger under Barn og familie - hvis man er ute etter tulleinnlegg og ikke klarer å svare normalt så bør dere kanskje holde dere på Snikk-snakk?

Ærlig talt - ta dere sammen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hetsing og sjokkerende fordi man foreslår dobbeltnavn man ikke synes passer sammen? Hva er hetsende?

Kommentarene i navnetråden om Appolonia og Hadrian var jo faktisk ille, uten at folk så på det som hetsing.

Merkelig hva folk ser på som "sjokkerende" og "hetsing". :dry: Man ser vel hetsing der man ønsker å se det...

Endret av Noope
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hetsing og sjokkerende fordi man foreslår dobbeltnavn man ikke synes passer sammen? Hva er hetsende?

Eh, må man virkelig forklare det? At det oppfattes som hetsende når folk foreslår navn de helt tydelig IKKE liker, tullenavn som de mener er i samme sjanger som navnet TS skrev? Da rakker de ned på TS sitt navn.

TS, håper du har sluttet å lese denne tråden for lenge siden. Tydeligvis endel folk som har hatt en dårlig dag som henger her inne... :)

Anonymous poster hash: 7e5f8...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Haha Alladin Omar!

For min del trodde jeg det stod Alma Online, så det som slår meg er Sol Dott N-O, Ine Explorer, Alf Offline, Emma Messenger osv

:skratte:

Edit: Må legge til at Olai faktisk er et fint navn. Men de som sier at folk er "historieløse" bare fordi man synes dette er et navn som absolutt ikke passer sammen blir ganske teit. Skulle av og til tro at foreldre faktisk ønsker at barna skal bli mobbet ut i fra navnevalg på dette forumet. Navnene Alma og Oline er selvsagt ikke stygge navn for seg selv (ikke at jeg ville valgt dem akkurat), men de passer absolutt ikke sammen :)

TS: hvorfor ikke kalle opp barna etter besteforeldre i stedet for at alle søsknene skal ha navn som ligner på hverandre?

Endret av avocadoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De navnene jeg tenkte på dagen så Alma Oline var Olav Leander og Thea Emilie

Anonymous poster hash: b203a...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...