Gå til innhold

Skal jeg spørre om vi skal finne på noe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må bare spørre dere. Jeg har holdt på litt med en gutt den siste tiden, men vi begge har vel egentlig funnet ut at vi ikke passer som kjærester, men at vi passer som venner. Men vi har snakket om at vi fremdeles kan finne på ting sammen som venner, og det var han som foreslo dette. Han jobbet mye forrige uke, så det ble ikke til at vi fant på noe da, men i går så var vi litt sammen, men ingen av oss hadde så god tid. Han kommenterte at det var lenge siden og sa "endelig" ol. I kveld har jeg ikke en dritt å gjøre, så jeg tenkte å spørre han om han ble med å finne på noe. Er dette ok?

Jeg vet jo at mange sier at det ikke er lurt å gå fra å holde på til å være venner. Men siden det virker på han som han faktisk vil det, skal jeg spørre han da? Og vil han ikke eller ikke virker interessert så er det jo ok. Da får vi bare la være.

Og jeg må bare understreke at jeg ikke er interessert i han som kjæreste. Jeg vet vi er for ulike til å kunne passe sammen i et forhold. Men som venn er han perfekt.



Anonymous poster hash: 416bc...03f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det vel bare å spørre da... :) Når du ikke ser på ham som noe kjæreste materiell så hadde jeg iallfall ikke vært redd for å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel bare å spørre da... :) Når du ikke ser på ham som noe kjæreste materiell så hadde jeg iallfall ikke vært redd for å spørre.

Ja, det er jo bare å spørre :) men jeg er liksom litt redd for at han tror jeg vil noe mer om jeg spør. Jeg tenker alltid på "tenk om", "hvis" osv :fnise:

Anonymous poster hash: 416bc...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...