Gå til innhold

Trenger man tenner da?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En veldig god venn av meg, nærmer seg midten av 30 årene, har vært litt uheldig når det kommer til tenner og gener. Tidlig i 20 årene begynte dem bare å brekke. Han fikk til slutt ordnet seg nye tenner med litt broer osv... Nå begynner det å skrante litt igjen. Det vil si at den ene broen har løsnet og tannlegen får ikke gjort så meget annet enn å måtte lage nytt, noe han ikke har råd til for tiden. Akkurat nå er han litt trist og lei seg for inntil videre ser det ut som at han nå må få seg del protese... Altså les: Delgebiss. Han har lite lyst til det og sitter å sier ting som at nå kommer han aldri til å få seg kjæreste og sånne ting. Det jeg lurer på er. Hva tenker jenter om det? Hadde det vært no go som kjærestemateriale, eller er det akseptabelt?

Anonymous poster hash: e790f...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en tidligere bekjent som var sammen med verdens flotteste dame. Tennene hans så ikke ut, og han manglet ganske mange tenner.



Anonymous poster hash: 25595...4eb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en sykdom i hannes tilfelle da, og han har fikset det nå i ettertid, men han fikk seg ihvertfall en utrolig pen dame.



Anonymous poster hash: 25595...4eb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye snakk om diverse overfladiske greier her på KG, men ut av høyde, penis, pupper, rumpe, hår +++ Så er pene tenner det viktigste, det er faktisk så viktig at det ikke kommer opp som tema en gang. Selvsagt skal man ha fine tenner!
Jeg har selv stygge tenner og har ikke råd til å fikse de da det vil koste titalls tusen. Hvis du trodde det å være feit, lav, skallet osv. ødela sjansene for å få seg en kjæreste. Prøv å ha stygge tenner, det er bare å gi opp.



Anonymous poster hash: 17073...620
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye snakk om diverse overfladiske greier her på KG, men ut av høyde, penis, pupper, rumpe, hår +++ Så er pene tenner det viktigste, det er faktisk så viktig at det ikke kommer opp som tema en gang. Selvsagt skal man ha fine tenner!

Jeg har selv stygge tenner og har ikke råd til å fikse de da det vil koste titalls tusen. Hvis du trodde det å være feit, lav, skallet osv. ødela sjansene for å få seg en kjæreste. Prøv å ha stygge tenner, det er bare å gi opp.

Anonymous poster hash: 17073...620

Toothcel?

Er det noe som heter det?

Anonymous poster hash: ab40d...6b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye snakk om diverse overfladiske greier her på KG, men ut av høyde, penis, pupper, rumpe, hår +++ Så er pene tenner det viktigste, det er faktisk så viktig at det ikke kommer opp som tema en gang. Selvsagt skal man ha fine tenner!

Jeg har selv stygge tenner og har ikke råd til å fikse de da det vil koste titalls tusen. Hvis du trodde det å være feit, lav, skallet osv. ødela sjansene for å få seg en kjæreste. Prøv å ha stygge tenner, det er bare å gi opp.

Anonymous poster hash: 17073...620

Trenger ikke ha Colgatesmil, men dårlige/manglende tenner er ikke veldig pent. Beklager å si det, men det er lite jeg finner så avtennende som det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ganske ødeleggende for utseendet med stygge tenner. Men hvis han får seg et pent delgebiss, så vil det jo i hvert fall på overflaten se ganske bra ut. Så får han heller etter hvert fortelle en ny dame om problemet sitt. I utgangspunktet vil jeg ikke ha en mann som mangler tenner. Men om jeg allerede hadde falt for han, så kunne jeg vurdert det. Men da måtte han jo selvfølgelig stelle pent med det der gebisset. Det blir litt som han i en annen tråd som hadde litt urinlekkasje om natten. I utgangspunktet vil man ikke ha en slik mann, men har man allerede falt for han, så kan man kanskje leve med det.



Anonymous poster hash: a98f7...b67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det det samme om det er protese, så lenge munnen er, og ser ren og pen ut.



Anonymous poster hash: b61b9...066
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke ha Colgatesmil, men dårlige/manglende tenner er ikke veldig pent. Beklager å si det, men det er lite jeg finner så avtennende som det.

Det er jo ikke noe å beklage for, samtlige mener det samme. For å si det sånn, jeg behøver ikke tenke på om en jente er interessert eller ikke, gjør ting så mye enklere. :fnise:

Anonymous poster hash: 17073...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at det er noen som nevner at dårlige eller manglende tenner er avtennende. Det kan jeg egentlig forstå. Men om han her skaffer seg delprotese (noe jeg mener han bør inntil han får råd til å fikse opp i det) så vil man jo ikke kunne se at det mangler noen tenner. Fyren i seg selv er det så vidt jeg vet ikke noe galt med. Hører av flere felles bekjente at han er en kjekk fyr. Når det kommer til munnhygiene så har jeg forstått at han har vært flink sånn, men at grunnen til dette er at fundamentet til broa hadde brekt opp.

Anonymous poster hash: e790f...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis tennene ser ok ut så ville jeg ikke hatt et problem. Jeg ville heller ikke hatt et problem med det når jeg vet årsaken som ligger bak.

Derimot hvis tennene ser ut slik at det ser ut som at personen har dårlig munnhygiene så ville jeg styrt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...