Gå til innhold

Hva pokker feiler det folk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skrev tidligere en tråd om nettdating, løgner, folk som bruker gamle bilder av seg selv, og lyver i nettprofilene sine. Nå er jeg forbanna og frustrert over hvor mange gifte menn som er på disse nettstedene. Noen er riktig nok ærlige og forteller kjapt at de er gift. Da takker jeg for meg med en gang.

Det jeg derimot synes er utrolig dårlig gjort, er menn som skriver med meg lenge og vel, jeg blir småinteressert, og så forteller de etter brev nr 10 at de er gift! Etter å ha blitt kontaktet av mann nr 4 som forteller at han er gift, slettet jeg hele profilen min.

Han siste skrev jeg med i 3-4 dager nå, og han sa første dagen at han var ute etter noe fast, og i dag forteller han at han er gift. Jævla idiotiske utro drittmenn! Ahhh, det var godt å få det ut!

Andre med samme erfaring? Mange gifte menn på nettdating, så jeg skulle tro jeg ikke er den eneste som har opplevd dette?



Anonymous poster hash: 1ad59...1d1
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har disse bilder? Ikke bruke tid på folk uten bilder? Kan jo miste noen folk som ikke kan ha bilder pga jobb, men,men.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har disse bilder? Ikke bruke tid på folk uten bilder? Kan jo miste noen folk som ikke kan ha bilder pga jobb, men,men.

Noen har det, noen har ikke. Jeg baserer meg mest på det folk skriver til meg, legger ikke så stor vekt på bilder. Hvis en aldri skulle svare noen uten bilde, kan man jo gå glipp av noe potensielt bra.

Jeg lurer på hvor mange intetanende kvinner det finnes der ute, som ikke har anelse om at mannen deres driver med nettdating. Haff, det er bare lavmål.

Anonymous poster hash: 1ad59...1d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uakseptabelt, enig med deg ts. Derfor orker ikke jeg nettdating. Synes det høres ut som de fleste er useriøse. Skjønner ikke at så mange gifte holder på sånn. Vet damene dette? Kanskje du skulle sendt mld til damene deres, så de får e hvordan mennene deres holder på...



Anonymous poster hash: 3bfd2...e06
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken nettside er det? Jeg har også opplevd dette, men tror det varierer utifra profil.

Har du presisert i profilen din at du er på jakt etter et langvarig forhold?



Anonymous poster hash: 0e867...025
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt uakseptabelt, enig med deg ts. Derfor orker ikke jeg nettdating. Synes det høres ut som de fleste er useriøse. Skjønner ikke at så mange gifte holder på sånn. Vet damene dette? Kanskje du skulle sendt mld til damene deres, så de får e hvordan mennene deres holder på...

Anonymous poster hash: 3bfd2...e06

Jeg aner jo ikke hvem damene deres er, og ser heller ikke på det som mitt ansvar å opplyse dem. Jeg holder min sti ren ved å holde meg unna gifte menn. Stakkars damer, tenker jeg.

Hvilken nettside er det? Jeg har også opplevd dette, men tror det varierer utifra profil.

Har du presisert i profilen din at du er på jakt etter et langvarig forhold?

Anonymous poster hash: 0e867...025

Jeg har opplevd det på flere plasser. Tinder, Møteplassen, Frodig.no og Sukker. Ja, jeg er alltid tydelig på at jeg er ute etter et seriøst forhold, og jeg avviser alltid sexprat i brevene mine. Likevel skriver disse gifte mannfolkene brev på brev til meg, og sier de vil bli kjent og at de er ute etter noe fast. Så sier de plutselig at de er gift, etter X antall brev.

Anonymous poster hash: 1ad59...1d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må da ikke være så frustrert. Se det fra disse stakkars mennene sin side. De er mest sannsynligvis fanget i et forhold med masse forpliktelser eller gift, det er dødt på soverommet og kona/samboeren føler forakt for disse mennene. Selvfølgelig vil de prøve å møte noen som gir dem gode følelser.

Think about the children... i mean men!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må da ikke være så frustrert. Se det fra disse stakkars mennene sin side. De er mest sannsynligvis fanget i et forhold med masse forpliktelser eller gift, det er dødt på soverommet og kona/samboeren føler forakt for disse mennene. Selvfølgelig vil de prøve å møte noen som gir dem gode følelser.

Think about the children... i mean men!

:fnise:

Vet ikke om du skrev det med seriøsitet eller et hint av spøk, men det ligger likevel mye sannhet i det.

Det er alltid en grunn til at man vil ha en liten flørt på si. Bare litt ekkelt å være den som blir til overs :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Vet ikke om du skrev det med seriøsitet eller et hint av spøk, men det ligger likevel mye sannhet i det.

Det er alltid en grunn til at man vil ha en liten flørt på si. Bare litt ekkelt å være den som blir til overs :P

Jeg prøvde selvfølgelig å vinkle det litt humoristisk. Men prøv å se det fra en annen side; han er villig til å oppgradere til nettopp DEG! Føler du deg ikke æret? :--)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder heller ikke ringe til kona til idioter, rett og slett fordi jeg tjener ingenting på det men kan få en fiende for livet og man vet aldri hvor syke disse folka er. Jeg svarer ikke folk uten bilde på sukker, og unngår slik de fleste gifte menn. Men bruker også mye byen til å finne gutter. Så kommer i kontakt med gutter som ikke ønsker bilde på sukker der.

Du må være ganske stor idiot hvis du er gift og har bilde på sukker. Kona må jo ha single venninner som ser mannen der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er utro svin. Bare å holde seg unna.



Anonymous poster hash: 07f70...19a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er du på nettet? Og har du max uflaks. Jeg har aldri opplevd å bli lurt av en gift mann. Er noen veldig få gifte menn som har tatt kontakt, men de har vært helt ærlige om det og, så det har bare vært å avise de.

Og ellers så er det ikke mange menn som har lurt meg, feil bilder, gamle bilder eller lignende.

Har møtt en del hyggelige menn jeg. Ikke det, nå har jeg likt de som ikke likte meg, og motsatt. Så leter fortsatt.

En god del av de useriøse, luker man jo ut veldig lett da. Så de trenger man jo ikke å ha mer kontakt med da, og man går jo ikke på date med de.



Anonymous poster hash: 1a8fa...b39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte veldig lite hva ts ville komme fram.

Du skriver som 12 åring.



Anonymous poster hash: 0d11f...05a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må da ikke være så frustrert. Se det fra disse stakkars mennene sin side. De er mest sannsynligvis fanget i et forhold med masse forpliktelser eller gift, det er dødt på soverommet og kona/samboeren føler forakt for disse mennene. Selvfølgelig vil de prøve å møte noen som gir dem gode følelser.

Think about the children... i mean men!

Fanget? Som om noen holder dem gissel på livstid. Tro`kke det, gitt.

Anonymous poster hash: 1ad59...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønte veldig lite hva ts ville komme fram.

Du skriver som 12 åring.

Anonymous poster hash: 0d11f...05a

Du skjønte ikke at jeg er frustrert og irritert over gifte menn som utgir seg for å være single, og som etter en del korrespondanse finner det for godt å endelig fortelle at de er gift?

Jai skrive som 12 åring? Den var god, du. Jeg har nok et mye bedre språk enn du noen gang kan drømme om å opparbeide deg.

Anonymous poster hash: 1ad59...1d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er du på nettet? Og har du max uflaks. Jeg har aldri opplevd å bli lurt av en gift mann. Er noen veldig få gifte menn som har tatt kontakt, men de har vært helt ærlige om det og, så det har bare vært å avise de.

Og ellers så er det ikke mange menn som har lurt meg, feil bilder, gamle bilder eller lignende.

Har møtt en del hyggelige menn jeg. Ikke det, nå har jeg likt de som ikke likte meg, og motsatt. Så leter fortsatt.

En god del av de useriøse, luker man jo ut veldig lett da. Så de trenger man jo ikke å ha mer kontakt med da, og man går jo ikke på date med de.

Anonymous poster hash: 1a8fa...b39

Jeg kutter selvfølgelig kontakten så fort jeg skjønner at de lyver, er gift, eller på annen måte er useriøse.

Mulig jeg har uflaks, ikke vet jeg. Finner det både merkelig og foruroligende at såpass mange gifte menn er på nettdatingsider. Og ikke minst irriterende for oss som er ute etter en seriøs partner.

Anonymous poster hash: 1ad59...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drevet med nettdating en stund nå men aldri opplevd dette.

Folk uten bilde styrer jeg alltid unna.Det samme med dem som skriver at de kan sende bilde til meg i melding.For meg er det et stort rødt flagg når en mann ikke har profilbildet sitt synlig,og det er som regel en grunn til at de ikke vil det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må da ikke være så frustrert. Se det fra disse stakkars mennene sin side. De er mest sannsynligvis fanget i et forhold med masse forpliktelser eller gift, det er dødt på soverommet og kona/samboeren føler forakt for disse mennene. Selvfølgelig vil de prøve å møte noen som gir dem gode følelser.

Think about the children... i mean men!

Er de fanget får de skille seg. Det er fullstendig lovlig.

Anonymous poster hash: dac9f...e2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...