Gå til innhold

Tinder: trykker gutter like på alle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er derfor jeg har slutta å bruke tinder. Man får matcher med mange, sender melding, og blir ignorert eller slettet. Selvtilliten min hadde ikke godt av tinder. Kjipt at guttene har klart å ødelegge tinder med å bruke det på den måten :(

Anonymous poster hash: 89e98...a0a

Hvis man skal skylde på noen, var det vel "jentene som begynte!" med å like nesten kun de 5% peneste guttene. De andre 95% må jo rett og slett like nesten alle for å få matcher i det hele tatt. Man vet jo at gutter klarer å bruke slike appen ordentlig. Bare se på Grinder, som Tinder forsøkte å kopiere. Den fungerer jo brillefint, når det bare er menn som brukere. :P
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trykker overhodet ikke like på de 5% kjekkeste... unngår de som er for pene. Velger som sagt de som ser søte og hyggelige ut.

Anonymous poster hash: 61eac...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh... men da forsvinner jo poenget? Syns det blir skummelt å skulle like noen hvis de får se det uansett om de er interessert selv :(Anonymous poster hash: 61eac...d87

Du mener slik gutter må? Ja, huff så skummelt å måtte vise et fnugg av initiativ!

Anonymous poster hash: 303aa...334

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du ikke poenget? Når jenter trykker like så mener de det faktisk... det gjør tydeligvis ikke dere, så daaa.... dere har jo allerede fått en bekreftelse ved å bli matchet.

Anonymous poster hash: 61eac...d87

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du ikke poenget? Når jenter trykker like så mener de det faktisk... det gjør tydeligvis ikke dere, så daaa.... dere har jo allerede fått en bekreftelse ved å bli matchet.

Anonymous poster hash: 61eac...d87

LOL. Av de som trykker like er det kanskje 1 av 10 som svarer når man skriver melding. Ser jo på trådene her inne. Jenter forventer at første melding skal være original, morsom, sjarmerende, søt og tøff på en gang.

Tinder har gjort allerede kresne små prinsesser 100 ganger verre enn hva de var fra før av. Dere jenter har det så enkelt at dere burde skjems.

Anonymous poster hash: 303aa...334

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du ikke poenget? Når jenter trykker like så mener de det faktisk... det gjør tydeligvis ikke dere, så daaa.... dere har jo allerede fått en bekreftelse ved å bli matchet.

Anonymous poster hash: 61eac...d87

Så da er jeg ikke så attraktiv altså som mann.

Anonymous poster hash: 4d32c...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man skal skylde på noen, var det vel "jentene som begynte!" med å like nesten kun de 5% peneste guttene. De andre 95% må jo rett og slett like nesten alle for å få matcher i det hele tatt. Man vet jo at gutter klarer å bruke slike appen ordentlig. Bare se på Grinder, som Tinder forsøkte å kopiere. Den fungerer jo brillefint, når det bare er menn som brukere. :P

Jeg unngår de kjekkeste guttene. Og det er det mange som gjør. Er helt gjennomsnittlig selv, og liker guttene som er det. Men de liker visst ikke meg, for av de 20-30 førstemeldingene jeg har sendt er stort sett alle ignorert eller match er slettet. Svarer de få som sender til meg, de har jeg jo vurdert allerede at jeg liker. Heller 5 match med noen som er intr enn 100 hvor ingen svarer!

Anonymous poster hash: 89e98...a0a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er bare tull og overfladisk

Man kan se bra ut på et bilde men virkeligheten sier noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la inn Tinder for noen dager siden, og jeg sveiper de med vettu bilder og litt tekst om seg selv til høyre, og ja - de må jo se nogenlunde vettu ut... Jeg har reflektert over det mange ganger, at det faktisk er en ren trynefaktor app som man bedømmer folk KUN etter utseende.

Jeg vet ikke hva jeg syntes om Tinder.. eller, jeg er i utgangspunktet ikke særlig begeistret for å bedømme på utseende da, men samtidig så er det jo en fin måte å komme i kontakt med mennesker rundt som du ikke hadde truffet på ellers.

Jeg er vel en gjennomsnittelig pen dame og jeg har ikke supermange match men det holder for meg.. jeg har jo skrevet litt om hva jeg foretrekker også håper jeg på at de som faktisk sveiper meg til høyre HAR sett på det og tenkt over det.

Jeg tror ikke man finner sin livsledsager på Tinder, da tror jeg man skal ha flaks.

Jeg tror heller ikke man skal lese for mye om hva regler og etikketter iforhold til dates og møter er, men heller bare ta ting som det kommer.

Har vært på en tinder-date i mitt liv og det var ikke gøy..

Skal vel muligens på en neste helg, og er av natur skeptisk - men hei, jeg lever bare en gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sådetså

Er mann og går strategisk til verks på tinder.

Dem jeg ikke finner attraktive eller way out of my league. Samt kvinner som innehar interesser/verdier jeg ikke synes er noe særlig "liker" jeg ikke.

(Mye festbilder og lignende er nei,nei for min del iallefall.)

Har funket ganske bra til nå iallefall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må legge til at jeg har søkepreferanse 36-47 år og, tror kanskje det har litt å si..
Tror ikke man kan sammenligne bruk av disse hjelpemidlene på aldersgruppe 18+ og 30+, kanskje 40+..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mann og går strategisk til verks på tinder.

Dem jeg ikke finner attraktive eller way out of my league. Samt kvinner som innehar interesser/verdier jeg ikke synes er noe særlig "liker" jeg ikke.

(Mye festbilder og lignende er nei,nei for min del iallefall.)

Har funket ganske bra til nå iallefall.

Det er sånn jeg håper gutter tenker :) For det gjør jeg og. Så får satse på at en del er sånn, og så får jeg vel heller bare tåle de som holder på på dum måte...

Anonymous poster hash: 61eac...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjangsen er stor for at jeg sveiper til venstre hvis profilen ikke inneholder mer enn en bråte med diverse smileys, duckface og andre teite poseringer.

Blir også positivt overrasket når jeg ikke ser "se jeg er på fjellet" eller "jeg går på treningsstudio".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjangsen er stor for at jeg sveiper til venstre hvis profilen ikke inneholder mer enn en bråte med diverse smileys, duckface og andre teite poseringer.

Blir også positivt overrasket når jeg ikke ser "se jeg er på fjellet" eller "jeg går på treningsstudio".

Haha :) Jeg og... alle skal jo absolutt være sånn x)

Anonymous poster hash: 61eac...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er jo laget for å dømme folk på utseende og alder. Det er tusenvis av "matcher" å bla seg igjennom, så jeg skal være ærlig og si at utseende har en del å si. "Småfeil" som sjeling, fregner og hårfarge har ikke noe å si for min del, men de med fremprovoserende piercinger og overvekt sveipes til venstre for min del...dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror ikke man finner sin livsledsager på Tinder, da tror jeg man skal ha flaks.

Jeg tror heller ikke man skal lese for mye om hva regler og etikketter iforhold til dates og møter er, men heller bare ta ting som det kommer.

Enig, men har opplevd den flaksen hos en kunde. Den første hun klikket ja på, klikket ja på henne. Han var på ferie og det ble en haug med meldinger mens han var der, han dro rett til henne fra flyplassen og det tok ikke lang tid før han flyttet inn. 6 måneder senere fridde han og til sommeren gifter de seg. Men de er over 40 så det kan jo hende det spiller en rolle..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er derfor jeg har slutta å bruke tinder. Man får matcher med mange, sender melding, og blir ignorert eller slettet. Selvtilliten min hadde ikke godt av tinder. Kjipt at guttene har klart å ødelegge tinder med å bruke det på den måten :(

Anonymous poster hash: 89e98...a0a

Sånn blir det når jenter liker kansje 1 av 100, så dersom man som gutt selv er kresen og nøye på det får man kansje et par matcher etter å ha sett på alle i hele området. Nøyaktig sånn jeg hadde det i begynnelsen..

Anonymous poster hash: 31bc9...bde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men forresten, et spørsmål til :P trykker dere like på jenter dere ikke synes er fine engang?

Anonymous poster hash: 61eac...d87

Nei. Jeg liker bare alle jenter som ser middels og oppover ut.

Anonymous poster hash: 31bc9...bde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, men har opplevd den flaksen hos en kunde. Den første hun klikket ja på, klikket ja på henne. Han var på ferie og det ble en haug med meldinger mens han var der, han dro rett til henne fra flyplassen og det tok ikke lang tid før han flyttet inn. 6 måneder senere fridde han og til sommeren gifter de seg. Men de er over 40 så det kan jo hende det spiller en rolle..

personlig begynte jeg faktisk skrive med en av de første jeg sveipet til høyre, og vi snakkes daglig.. snakker om å møtes, og han fremstår jo svært hyggelig.

Morsomt å se da.. tilfeldighetene rår!

Og jeg tror jo skjebnen KAN inntre

Endret av pompdelux
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...