Gå til innhold

Tinder: trykker gutter like på alle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nettopp fått meg tinder og lurer på dette... syns det virker sånn?

Anonymous poster hash: 61eac...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Les denne:

Jeg gjorde en test på tinder før jul. Hadde et normalt bilde av meg selv, (jeg er en helt OK attraktiv kvinne)og klikket ja på absolutt ALLE menn som dukket opp. Fikk nesten ingen matcher..

Til og med menn som jeg ser på som uattraktive og mindre pene klikket ikke ja.

Noen mente det er fordi de ikke tror de kan ha sjans på meg, og ikke tør se at de får nei...

Vel.... jeg slettet appen og lastet den inn igjen med et bilde hvor jeg ser smashing ut. Klikket ja på alle..

Hva skjedde?? Jo disse "stygge" mennene som noen mente ikke turte klikke Ja, de klikka JA!

Altså.. de har SKY høye krav selv om de ikke ser ut i måneskinn selv!


http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=906619#entry15803508



Anonymous poster hash: ccc27...b15
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... så moralen er at de ikke gjør det? Jeg har bare valgt ut noen få så langt, som ser søte og hyggelige ut og som jeg kanskje kunne hatt noe til felles med... og matchet med alle? Bare syns det er litt rart, for får ikke så mye oppmerksomhet i hverdagen. Er en vanlig søt jente, ikke superpen.

Anonymous poster hash: 61eac...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... så moralen er at de ikke gjør det? Jeg har bare valgt ut noen få så langt, som ser søte og hyggelige ut og som jeg kanskje kunne hatt noe til felles med... og matchet med alle? Bare syns det er litt rart, for får ikke så mye oppmerksomhet i hverdagen. Er en vanlig søt jente, ikke superpen.

Anonymous poster hash: 61eac...d87

Kanskje du er penere enn du tror.

Anonymous poster hash: a16d2...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trykket liker på de jeg syntes så pene og hyggelige ut, og hadde bilder som viste at de likte å gjøre noe annet enn fest, fyll og å sitte i sofaen. Og som gjerne hadde en tekst som forklarte hva de jobbet med/studerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, får håpe alle er sånn da :) men hva skal til for at dere skriver til noen da?

Anonymous poster hash: 61eac...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De aller fleste menn jeg kjenner som bruker Tinder trykker liker på nesten absolutt alle. Grunnen er at kvinner er sykt kresne på Tinder, og det er lite effektivt å kaste bort tid på å vurdere om du skal like noen eller ikke, når det er 98% sjanse for at hun ikke liker deg tilbake uansett. Da er det bedre å sortere den langt mindre listen over matcher. Det er også noen som bare vil se hvor mange matcher de kan få, og sa lønner det seg jo også å like flest mulig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh... men da forsvinner jo poenget? Syns det blir skummelt å skulle like noen hvis de får se det uansett om de er interessert selv :(

Anonymous poster hash: 61eac...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er derfor jeg har slutta å bruke tinder. Man får matcher med mange, sender melding, og blir ignorert eller slettet. Selvtilliten min hadde ikke godt av tinder. Kjipt at guttene har klart å ødelegge tinder med å bruke det på den måten :(

Anonymous poster hash: 89e98...a0a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt Tinder i fire dager, og konkluderer med at ja, det gjør de. Jeg sveipet til høyre ganske ukritisk i starten, for tenkte at det skulle mye til at alle jeg sveipet til høyre på sveipet til høyre på meg, og jeg har endt opp med massivt antall matcher. Det er nesten sykt. Føler meg nedrent, dum, og i på tirsdag glemte jeg å lage middag, fordi jeg skulle unngå å være drittkjerringa som ikke svarer på Tindermeldinger.



Anonymous poster hash: e90b4...6aa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært umulig for gutter og forsåvidt dere jenter også om gutta skulle være like selektive som det dere er. smmenlign det med jenter som søker jentesex. de får aldri respons fordi jenter er kresne.



Anonymous poster hash: b5fc2...191
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært umulig for gutter og forsåvidt dere jenter også om gutta skulle være like selektive som det dere er. smmenlign det med jenter som søker jentesex. de får aldri respons fordi jenter er kresne.

Anonymous poster hash: b5fc2...191

Er forskjell på kresenhet og handlingslammelse pga for mange henvendelser. Greit at det er kvinnens marked, men kjenner meg ikke igjen i det med kresenhet. Faktisk.

Anonymous poster hash: e90b4...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja :/ hvis dere gutter holder på sånn kan dere ikke akkurat forvente at vi sender melding først hvertfall... De må nesten vise ekstra interesse for at jeg ikke skal føle meg dum :(

Anonymous poster hash: 61eac...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men forresten, et spørsmål til :P trykker dere like på jenter dere ikke synes er fine engang?

Anonymous poster hash: 61eac...d87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle guttene jeg kjenner som bruker tinder trykker like på alle jentene og når de får match kan de da "velge og vrake". Helt latterlig å se hvordan de sitter og trykker konstant på mobilen når de er på tinder.



Anonymous poster hash: 0d188...60c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Jeg "liket" alle den perioden jeg brukte tinder.

Fikk fremdeles veldig få matches, og de få jeg fikk var ikke min type.

Brukbar app for de pene men litt.. Hei.. Enklere til sinns av oss vil jeg si ;-)

Ungdommen koser seg nok da! :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker ganske mange på Tinder, det er et numbers game.

Har du bra kropp og et bra ansikt så kan du være en gud på Tinder. Jeg har 2 jenter som jeg skal treffe i helgen. Først ei på byen imorgen kveld, hun tar jeg nok med hjem og tømmer meg, så har jeg en hjemme date på lørdagskveld. Håper jeg får henne ut før tolv, så jeg kan stikke på byen og jakte med noe kompsier.



Anonymous poster hash: 4d32c...a70
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jentene hadde lest bio'n så kunne de fint silt ut de som spammer "Like".

Hadde guttene gitt beng i å like alt, så hadde også det hjulpet.

Jeg har hatt litt suksess der, men rimelig sikker på at det kunne vært bedre om det hadde vært en limit på likes, og litt mindre bots.

Som gutt så har bildene helt vilt mye å si. Det beste er bare å ta den beste selfien som overhodet mulig, da får du matches.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tragiske er jo at det finnes så mange kvinner som tror at de finner ekte kjærlighet gjennom Tinder /Facepalm



Anonymous poster hash: b0cb0...063
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykker liker på omtrent alle, nå bruker jeg det ikke så ofte og heller ikke seriøst da og har aldri truffet noen derfra.



Anonymous poster hash: a0a74...b41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...