Gå til innhold

Be henne ut (tinder match)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, matchet med ei veldig pen jente ifjor og vi har små chattet litt. Ikke så mye, men jeg har lyst til å møte henne. Jeg tenkte bare å få opp kontakten til the next level først. Noen ideer hvordan?

:) - Spør om mer info og jeg svarer, så slipper det å bli en hel A4-side.



Anonymous poster hash: bc170...c0e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-Hei! Det har åpnet en ny bar som skal være veldig bra, lyst til å være med å teste?

-Hei! En kolega av meg spiste verdens beste .......... på ........... Har du prøvd den? Lyst til å være med å spise der hvis ikke?

-Hei! Har du sett den nye filmen med....... ? Jeg tenkte se den på søndag, være med?

-Hei! Noen venner av meg arrangerer....... hvis du ikke har noen planer er det bare å ta med noen venninner å komme. Hadde vært hyggelig å hilst på deg!

-De sier det skal bli fint vær på søndag, så jeg tenkte ta meg en tur på/rundt/opp ............. Hadde det vært hyggelig med selskap :)

-Nyåpning av ............. neste fredag. Jeg tenkte stikke innom, hva med deg? Være med?

osv....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Hei! Det har åpnet en ny bar som skal være veldig bra, lyst til å være med å teste?

-Hei! En kolega av meg spiste verdens beste .......... på ........... Har du prøvd den? Lyst til å være med å spise der hvis ikke?

-Hei! Har du sett den nye filmen med....... ? Jeg tenkte se den på søndag, være med?

-Hei! Noen venner av meg arrangerer....... hvis du ikke har noen planer er det bare å ta med noen venninner å komme. Hadde vært hyggelig å hilst på deg!

-De sier det skal bli fint vær på søndag, så jeg tenkte ta meg en tur på/rundt/opp ............. Hadde det vært hyggelig med selskap :)

-Nyåpning av ............. neste fredag. Jeg tenkte stikke innom, hva med deg? Være med?

osv....

Tusen Takk for dette. Veldig inspirert!

Anonymous poster hash: bc170...c0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Hei! Det har åpnet en ny bar som skal være veldig bra, lyst til å være med å teste?

-Hei! En kolega av meg spiste verdens beste .......... på ........... Har du prøvd den? Lyst til å være med å spise der hvis ikke?

-Hei! Har du sett den nye filmen med....... ? Jeg tenkte se den på søndag, være med?

-Hei! Noen venner av meg arrangerer....... hvis du ikke har noen planer er det bare å ta med noen venninner å komme. Hadde vært hyggelig å hilst på deg!

-De sier det skal bli fint vær på søndag, så jeg tenkte ta meg en tur på/rundt/opp ............. Hadde det vært hyggelig med selskap :)

-Nyåpning av ............. neste fredag. Jeg tenkte stikke innom, hva med deg? Være med?

osv....

Dette må menn bli flinkere til.

Anonymous poster hash: 0c0ed...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må menn bli flinkere til.

Anonymous poster hash: 0c0ed...912

Dette må ALLE bli flinkere til! :)

For de som er ekstra redd for avvisning er det tryggest med ting man allerede har planlagt. Jeg skal...... vil du henge med så er du velkommen.. Det får det hele til å virke casual og om man ikke kan får man ikke dårlig samvittighet for å si nei, og hvis man får nei har man ikke risikert noe.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må ALLE bli flinkere til! :)

For de som er ekstra redd for avvisning er det tryggest med ting man allerede har planlagt. Jeg skal...... vil du henge med så er du velkommen.. Det får det hele til å virke casual og om man ikke kan får man ikke dårlig samvittighet for å si nei, og hvis man får nei har man ikke risikert noe.

Menn? hva med de litt yngre da? 17-19 åra?

Anonymous poster hash: bc170...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn? hva med de litt yngre da? 17-19 åra?

Anonymous poster hash: bc170...c0e

Dette gjelder alle aldre, når man vil bli bedre kjent med et menneske uansett om det er for dating eller vennskap. Dette er en fin måte å invitere dem til å bli med å noe, uten å vise hvor godt man eventuelt liker dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...