Gå til innhold

Ikke det spor rart at dere er "ufrivillig" single!


Zienna

Anbefalte innlegg

Siviløkonom må han gjerne være, for han har ambisjoner. Men ikke sosionom, for han tjener for dårlig. Skostørrelse og høyde er jo også veldig viktig, forstår jeg! Og gjerne passelig solbrun..

Og enda undres dere på hvorfor dere ikke finner "drømmepartneren"? Ler meg skakk!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siviløkonom må han gjerne være, for han har ambisjoner. Men ikke sosionom, for han tjener for dårlig. Skostørrelse og høyde er jo også veldig viktig, forstår jeg! Og gjerne passelig solbrun..

Og enda undres dere på hvorfor dere ikke finner "drømmepartneren"? Ler meg skakk!

Er nok bare trolling.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok bare trolling.

Tror du? Les litt ned over siden her... Èn mente til og med at hun kunne få bedre drag på mannfolk om hun fremsto som en "mørk" person..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå mener jo virkelig ikke flertallet her inne det da.

Jeg er selv kvinne, og driter i hva slags jobb mannen har, om han er brun, veltrent, høy, lav, mørk, lys, skostørrelse. Kunne virkelig ikke brydd meg mindre. Er personligheten hans som er viktig.



Anonymous poster hash: d06f4...98b
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siviløkonom må han gjerne være, for han har ambisjoner. Men ikke sosionom, for han tjener for dårlig. Skostørrelse og høyde er jo også veldig viktig, forstår jeg! Og gjerne passelig solbrun..

Og enda undres dere på hvorfor dere ikke finner "drømmepartneren"? Ler meg skakk!

Evner du å lese gjennom trådene du refererer til, eller leser du kun overskriftene på ulike tråder og fantaserer deg frem til nevnte "fakta" som oppsummeres i HI? :forvirra:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mainbitch

Det er jo viktig å huske at ja selv om man kanskje foretrekker solbrune, slanke, høye menn eller damer så er det i bunn og grunn personligheten som teller.

Selv om jg f.eks. foretrekker høye menn men det betyr ikke at en fyr under 180 er helt uaktuelt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og menn som vil ha langt yngre kvinner og forblir single er ikke urealistisk?

Antar at du er ganske ung selv og ettersom mulighetene på markedet er dårlige innbiller du deg selv at det er du som er "tolerant".



Anonymous poster hash: 90db9...f59
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og menn som vil ha langt yngre kvinner og forblir single er ikke urealistisk?

Anonymous poster hash: 90db9...f59

De kan jo bare finne seg en i sør-Asia.

Anonymous poster hash: c46b0...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siviløkonom må han gjerne være, for han har ambisjoner. Men ikke sosionom, for han tjener for dårlig. Skostørrelse og høyde er jo også veldig viktig, forstår jeg! Og gjerne passelig solbrun..

Og enda undres dere på hvorfor dere ikke finner "drømmepartneren"? Ler meg skakk!

Jeg vil gjerne ha en sosionom! :)

Anonymous poster hash: 6ed30...edc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siviløkonom må han gjerne være, for han har ambisjoner. Men ikke sosionom, for han tjener for dårlig. Skostørrelse og høyde er jo også veldig viktig, forstår jeg! Og gjerne passelig solbrun..

Og enda undres dere på hvorfor dere ikke finner "drømmepartneren"? Ler meg skakk!

Jeg vil ikke ha en siviløkonom (T Ø R T) , men tar lett en sosionom haha..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Jeg er også ufrivillig singel men kjenner meg overhodet ikke igjen i de høye kravene folk har. Jeg driter i jobben og utdannelsen, så lenge han er en person jeg kan elske, som PERSON altså...
Jeg er dessuten svak for lave søte menn, og hudfargen driter jeg i.



Anonymous poster hash: 6deae...0a2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke si jeg kjenner meg igjen her. Materielle goder, utdannelse og inntekt har ingenting å si for mitt vedkommende så lenge han får meg til å smile.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden alle mennesker ikke er på KG, kan jeg ikke akkurat si jeg synes at det er representativt for verden offline.

Men det er klart at noen har noen krav som er til tider fullstendig idiotiske. Personlighet betyr det meste i det lange løp, og det høres dust ut at man skal hive vekk en potensiell god partner bare fordi vedkommende ikke er høy nok. Jeg ville vurdert intelligensen til ikke å være særlig høy da gitt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er klart at noen har noen krav som er til tider fullstendig idiotiske. Personlighet betyr det meste i det lange løp, og det høres dust ut at man skal hive vekk en potensiell god partner bare fordi vedkommende ikke er høy nok. Jeg ville vurdert intelligensen til ikke å være særlig høy da gitt.

Spesielt patetisk blir det f.eks. når en dame på 1.60 synes 1.80 er for lavt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spesielt patetisk blir det f.eks. når en dame på 1.60 synes 1.80 er for lavt...

180 er da ikke noe lavt. :blink: Det er jo høyt. Jeg er rett under 170. Alt over er helt legitimt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

180 er da ikke noe lavt. :blink: Det er jo høyt. Jeg er rett under 170. Alt over er helt legitimt for meg.

Jeg har sett noen uttalelser fra jenter rundt 160 som mener det, ja. Mener også å ha sett profiler som indikerer det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du innser at det ikke nødvendigvis er de samme som svarer i alle disse trådene?



Anonymous poster hash: 04431...2af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse jentene kommer til å leve en mislykket tilværelse, men det har de bare godt av. Hvem vil ha sånn rask uansett.



Anonymous poster hash: 58c9a...bfc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...