Gå til innhold

Litt kjedelig å være singel....


Lillie

Anbefalte innlegg

Ditto :plystre:

Det er skikkelig kjipt - for jeg har faktisk veldig lyst til å gå på date. Virker som en fin måte å finne ut om man passer sammen eller ikke. Hmpf :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er skikkelig kjipt - for jeg har faktisk veldig lyst til å gå på date. Virker som en fin måte å finne ut om man passer sammen eller ikke. Hmpf :fnise:

Jepp, men det ER virkelig en terskel å komme over etter lang tid i forhold, og uten egentlig noen gang å ha tilegnet meg særlig date-kompetanse også før den tid.

Hadde garantert driti meg loddrett ut på en date :flau:

Tør ikke tenke på alle trådene som kunne blitt opprettet her inne på KG med meg som kasus.

Herre min hatt - stakkars mannfolk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men det ER virkelig en terskel å komme over etter lang tid i forhold, og uten egentlig noen gang å ha tilegnet meg særlig date-kompetanse også før den tid.

Hadde garantert driti meg loddrett ut på en date :flau:

Tør ikke tenke på alle trådene som kunne blitt opprettet her inne på KG med meg som kasus.

Herre min hatt - stakkars mannfolk :fnise:

Hahahaha - jeg tenker nokså likt som det når det gjelder det der!

Skulle ha eksistert en slik "Hvordan du dater" bok.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha - jeg tenker nokså likt som det når det gjelder det der!

Skulle ha eksistert en slik "Hvordan du dater" bok.... :fnise:

La oss forfatte en "Hvordan du IKKE dater"-bok!

Den kunne sikkert vært vel så lærerik og interessant - vi kunne blitt steinrike :grinele:

Er du med TS - og/eller andre? :lur:

Endret av Nemigirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss forfatte en "Hvordan du IKKE dater"-bok!

Den kunne sikkert vært vel så lærerik og interessant - vi kunne blitt steinrike :grinele:

Er du med TS - og/eller andre? :lur:

Jeg er i alle fall med! :5:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå kjenner jeg veldig behov for å bli bedre kjent med en kjekkas med en noget særegen måke-fetisj :sno::idesmil:

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss forfatte en "Hvordan du IKKE dater"-bok!

Den kunne sikkert vært vel så lærerik og interessant - vi kunne blitt steinrike :grinele:

Er du med TS - og/eller andre? :lur:

He he, det passer meg perfekt nå for tida ja :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ikke alene ts. Føler meg til tider ensom og kunne ønske jeg hadde en armkrok jeg kan lene meg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som har problemer med ordet "date"? Blir for amerikansk eller noe. Nå har jeg nå aldri vært på "date", men om jeg skulle invitert noen med på et eller annet for å bli bedre kjent, så vil jeg mye heller valgt en eller annen aktivitet (eller foretrukket å bli invitert med på en aktivitet) foran restaurantbesøk (som er det jeg ser for meg, når folk bruker ordet "date"..). Kan fort bli rar stemning hvis man bare skal sitte å spise sammen på en restaurant med en person man ikke kjenner så godt... den slags vil jeg helst gjøre med gode venner, eller i litt større grupper om ikke annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg igjen...og jeg har ingen planer for helga (noe som egentlig er litt godt). Blir mest alene og er glad for at jeg trives i eget selskap (ellers hadde jeg vel tippa over tenker jeg). :fnise: Skulle hatt en venninne på besøk, men uforutsette ting kom i veien, så da blir det sånn det blir. Akkurat nå kjenner jeg litt på det å være singel og ikke ha en armkrok å krype inn i. Samtidig vet jeg at jeg kunne tatt en telefon til en jeg kjenner og han hadde vært her hos meg på 1-2-3 :laugh: Men det orker jeg ikke, da blir jeg involvert i noe jeg ikke vil. Litt kjedelig å være singel akkurat nå...men men, håper det dukker opp en kjekking etter hvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...