Gå til innhold

Rotet meg bort i en player igjen..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan ikke slette de fra sosiale medier heller- virker så opplagt liksom… er der mye også pga av jobb, må derfor se fjeset hele tiden..

Kanskje jeg skal prøve å få han til å slette meg, de liker ikke drama;)



Anonymous poster hash: f34e9...df8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er ikke synske dsv. de fleste menn lyver for å framstå som om de er så bra, det er vanskelig å gjennomskue faktisk.

Anonymous poster hash: 4d488...f52

Du bør jobbe med "shit testene" dine - den type menn er veldig gode å bestå de testene der.

Noen er nok *for* gode og da er det vansklig ja - MEN du vanner ut langt bedre om du hever nivået på *shit testene* ....

Just my 2 cents

Anonymous poster hash: 51b52...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt greit å gi tilbake med samme mynt, det gjør deg ikke til en dårlig person. Noen trenger å bli jekket ned noen hakk :)

Og jeg tror hun vet veldig godt selv om han spiller et spill så det er unødvendig med disse hobby-psykolog innspillene om at hun mistolker signaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør jobbe med "shit testene" dine - den type menn er veldig gode å bestå de testene der.

Noen er nok *for* gode og da er det vansklig ja - MEN du vanner ut langt bedre om du hever nivået på *shit testene* ....

Just my 2 cents

Anonymous poster hash: 51b52...11c

For (alle?) dere som ikke skjønte . . . . here goes

If a pretty girl says “I bet you say that to all the girls” (a run-of-the-mill standard shit test) and you stand there with your jaw ajar speechless for what to say, you have just failed her shit test. Your silence is not useful because she can see you are not wilfully ignoring her, you’re just stuck for what to say and that is visible. This is a huge social faux pas that communicates stark social incompetency. An example of passing her shit test? The infamous agree and amplify technique. If you were to say “Yeah, but normally I forget their faces” and she follows up with “So what, you’re saying you won’t forget mine?” (another shit test) and you reply with another agree and amplify“Not if you give me a reason not to” in a charismatic tone, then you’ve effectively used game to come out victorious in that round of testing.

Point beeing - playere er gode til å bestå disse testene. Du\dere må ikke standardisere disse for mye, blir som å gi enkle regnestykker til matematikere.

Anonymous poster hash: 51b52...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Examples: Standard Shit Tests Women Use:

“Aww are you upset?!” – Translation: Are you a beta? Ignore it or agree and amplify. “Yeah I’m going to go home and watch Titanic now.”

You’re such a player aren’t you?!” – Translation: Are you alpha?! Ignore it, be mysterious/vague “maybe, come find out” or agree and amplify “you don’t know the half of it.”

“Buy me a drink!!” – Translation: Are you a beta? Compliance test. If you buy her shit you’re a chump. The correct response: “No, you buy me a drink.” You communicate you’re more valuable than she is. Only lower value men buy drinks for random women they don’t know.



Anonymous poster hash: 51b52...11c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det bare blir full ignorering her, hørt det er det som virker best.

Anonymous poster hash: f34e9...df8

Ignorer ham. Maser han sier du at du bare ikke er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Dersom du til stadighet møter på playere, bør du kanskje se litt på egen fremtoning og oppførsel.

Samtidig er det ingen grunn til å dumpe ham gjennom hevnaksjon

Støtter denne...Uansett om en fyr er en player eller ikke, burde det gå an å si ifra i klartekst at dette er jeg ikke interessert i. Finito! Ser det er rene lynsjestemningen her inne blandt damene....popcornet er tatt frem og det ventes spent på resultatet av hvordan denne fyren skal bli kvestet følsesmessig. Vet vi at han virkelig er en player slik TS fremstiller ham? Hun sier hun sliter så mye med playere....kan det være at hun er forutintatt og dømmer han før hun egentlig kjenner hans intensjoner?

Jeg vet ikke....men syntes bare mange virker å overdramatisere det en smule ;)

Begynte straks å tenke på denne jeg, når jeg leste tråden.

https://www.youtube.com/watch?v=e-ORhEE9VVg

Så ts.. Hvordan vil du ta dette videre?

Litt ironisk at du linket til sang av Taylor Swift. Hun er faktisk alle kvinners dronning av playere :fnise:

...meeeen så henger hun ut typene sine i sangene også da, så sånn sett passer den veldig godt i denne tråden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal visse menn lære seg å ikke skylde på jenter fordi gutta oppfører seg som rasshøl. Hvordan skal vi kunne vite sånne ting?

Anonymous poster hash: ac790...a73

Når kvinnene vokser opp, tar ansvar for eget liv og slutter å velge rasshølene. Enkelt og greit.

Anonymous poster hash: 16dcb...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og han tror han "har meg"..fyren har helt tydelig brukt lang tid og manipulasjon: les: "å neida, her er det ingen baktanker med noe"

vel merker det, nå er det visst om å gjøre å få av meg klærene fortest mulig..

jeg er ikke betatt lenger, bare irritert-og han tror vi skal på date fredag..

Hvordan er det best å løse dette?

ignorering?

Anonymous poster hash: f34e9...df8

Avlys daten.

Forestill deg at han er den greieste og snilleste gutten i klassen, han du vennesoner:

"Du er en flott fyr med masse fine kvaliteter. Takk for at du har vært så åpen, inkluderende og grei mot meg. Du blir nok en rettelig god kjæreste for rette dama.

Jeg føler at du er for bra til å leke med, og jeg kjenner at jeg ikke utvikler de rette følelsene for deg. Så derfor sier jeg stopp nå mens vi fremdeles har bare gode minner. Men vi kan fremdeles være venner."

Osv. Det kommer til å bli interessant hvordan han reagerer.

Fantastisk at en grei fyr kan sies opp på en måte der det står mellom linjene "så snill en kjernekar du enn er, så er du ikke til å bli glad i," mens en player du kan kalle en overfladisk jævel og be ryke og reise, han klarer du ikke å kvitte deg med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorti skal dere jenter lære dere at det er haugevis med bra menn med ofte velger dere idiotene og de som kun vil ned i buksene deres?

Anonymous poster hash: 21466...fba

og hvordan i helvete skal vi vite hvem vi holder oss unna og ikke? jeg har hatt et vennskapsforhold til en i 5 år snart, men har ganske nylig fått følelser for ham. Betyr dette da at han er en av idiotene? Uansett, kan vel egentlig like gjerne bli sammen med han kjedlige kompisen min..for det er jo alltid sånn.. at den mest kjedelige og mindre attraktive er den som virkelig bryr seg. kjedlige fasitsvar hele tiden. savner litt spenning..

Anonymous poster hash: 9be7d...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorti skal dere jenter lære dere at det er haugevis med bra menn med ofte velger dere idiotene og de som kun vil ned i buksene deres?

Anonymous poster hash: 21466...fba

Det virker jo ikke som om hun har valgt ham, heller tvert i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker jo ikke som om hun har valgt ham, heller tvert i mot.

Nei, han valgte meg- stalket meg en god stund FØR han lå inn "støtet".

Han kontaktet meg i går med en smiley som geipet, så eg spurte frekt tilbake hvorfor han geipet til meg, han bare : du assa…. tøysejenten….. ( jeg svarte ikke )

så gikk det 10 minutter til - Er du sur?

Etter det har han vært mer tilbaketrukket, har nok skjønt at jeg tenker mitt ;)

Blir spennende å se om han gir en lyd i løpet av morgendagen;)

( mistolker ikke signaler, i starten så var han ferdig med "livet på byen" if you know what i mean ) vi var faktisk venner-FØR han startet med å ville se bilder av kroppen min;)

Anonymous poster hash: f34e9...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn:

to be continued….

Hør på denne rare samtalen:

jeg vil se bilde av navlen din- jeg bare hæ?

min navle har vært sprengt i det siste...

hva? vil du se ett bilde av navlen min? han bare: å, du skulle bare visst……. koman, show me…..

( ville eg skulle sende bilde )

OSV………….ka F er det de tror de er for noe :hoho::hoho::hoho::hoho::popcorn::popcorn:



Anonymous poster hash: f34e9...df8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn:

to be continued….

Hør på denne rare samtalen:

jeg vil se bilde av navlen din- jeg bare hæ?

min navle har vært sprengt i det siste...

hva? vil du se ett bilde av navlen min? han bare: å, du skulle bare visst……. koman, show me…..

( ville eg skulle sende bilde )

OSV………….ka F er det de tror de er for noe :hoho::hoho::hoho::hoho::popcorn::popcorn:

Anonymous poster hash: f34e9...df8

Hvor er shit testen her liksom ?

Anonymous poster hash: 51b52...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er shit testen her liksom ?

Anonymous poster hash: 51b52...11c

Eksempel takk...

Seriøst, denne fyren eier ikke RESPEKT for damer, skal ta han… irriterer meg greneløst :sinnatagg:

Anonymous poster hash: f34e9...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn:

to be continued.

Hør på denne rare samtalen:

jeg vil se bilde av navlen din- jeg bare hæ?

min navle har vært sprengt i det siste...

hva? vil du se ett bilde av navlen min? han bare: å, du skulle bare visst. koman, show me..

( ville eg skulle sende bilde )

OSV.ka F er det de tror de er for noe :hoho::hoho::hoho::hoho::popcorn::popcorn:

Anonymous poster hash: f34e9...df8

Hvorfor gidder du kaste vekk tiden din på en slik fyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor gidder du kaste vekk tiden din på en slik fyr?

Jeg har sett noe av verdi, små glimt her og der ( prat med alkohold innabords ) det er borte nå.

Ønsker å finne ut mer om slike mennesker og hva som driver dem, jeg vil si dette ikke er normalt.

Spurt om date i månedsvis, brukt alle utspekulerte metoder ( manipulering også- gikk nesten på den fordi jeg ikke visste så mye på det tidspunktet )….

Det er over snart da, gir det bare ut morgendagen ( venter SPENT på om han tar kontakt for date fredagen;)

Anonymous poster hash: f34e9...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, min eks kunne skrive sånt: tøysejenten. Er det et uttrykk menn som er fra en viss by, bruker? Eller bruker mange det uttrykket? Han er den eneste jeg har hørt det av. Hva slags mann kaller en kvinne for tøysejenten, liksom. Er jo han som er en tøysegutt. Begynner navnet hans på a?

Det du gjør: avtal en date. Være veldig av og på. Masse kontakt ene dagen, ingen den neste. Ignorer når han ringer. For så å ringe masse på ugunstige tidspunkt den neste dagen. Samme dag som daten skal være, melder du avbud Pga dårlig form. Gi han håp, knus de, gi han håp igjen, få han til å føle seg som en mann, før du knuser det igjen. Til slutt, total ignorering. Eller si at han er ikke mann nok for deg. Det er sånn man håndterer playere.

Anonymous poster hash: 1ca54...f09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, min eks kunne skrive sånt: tøysejenten. Er det et uttrykk menn som er fra en viss by, bruker? Eller bruker mange det uttrykket? Han er den eneste jeg har hørt det av. Hva slags mann kaller en kvinne for tøysejenten, liksom. Er jo han som er en tøysegutt. Begynner navnet hans på a?

Det du gjør: avtal en date. Være veldig av og på. Masse kontakt ene dagen, ingen den neste. Ignorer når han ringer. For så å ringe masse på ugunstige tidspunkt den neste dagen. Samme dag som daten skal være, melder du avbud Pga dårlig form. Gi han håp, knus de, gi han håp igjen, få han til å føle seg som en mann, før du knuser det igjen. Til slutt, total ignorering. Eller si at han er ikke mann nok for deg. Det er sånn man håndterer playere.

Anonymous poster hash: 1ca54...f09

Nei, begynner ikke på A.

Bare å kalle meg en tøysejente sier jo mye, han ringer ikke men sender meg meldinger på telefon;)

Ikke tatt kontakt i dag, kunne godt sendt han en ;) meeeen, tror nok jeg fikk knust han litt i går.

Skjønner ikke helt vitsen med å holde på slik som dette, bør holde meg for god til slikt.

Anonymous poster hash: f34e9...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er han PÅ igjen, hjelp meg folkens-nå det gjelder, kan fint "falle for utseendet/sjarm"-svak..



Anonymous poster hash: f34e9...df8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...