Gå til innhold

For oss som er i mellomfasen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tja, det er jo ikke godt å si for meg.

Men hvis du ser en endring i deres interesse etter at de får vite at du har barn så er det nok rimelig sannsynlig at det har noe med det å gjøre, ja.

Vil tro det er best å gjøre det klart ifra starten av at du har barn.

Det var noe av det første jeg sa til ham. Og ettersom han er glad i barn, og har barn selv, var det ikke noe problem for ham. Men noe må det være... Får vel bare skru på sjarmen selv, så klarer han nok ikke å motstå meg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var noe av det første jeg sa til ham. Og ettersom han er glad i barn, og har barn selv, var det ikke noe problem for ham. Men noe må det være... Får vel bare skru på sjarmen selv, så klarer han nok ikke å motstå meg. :fnise:

Og lage litt god mat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og lage litt god mat ;)

Kan kanskje bli en smule verre. Men med litt god fantasi fra hans side kan det nok gå :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat en slik tråd jeg trengte! Jeg har datet en fyr siden begynnelsen av juli og kjenner at jeg blir helt nervevrak av denne mellomfasen. Den ene dagen er alt helt fantastisk, før jeg plutselig blir en skikkelig stereotypisk overanalyser-alt-jente som bare går og tripper etter kontakt. Jeg var den av oss som var mest skeptisk i starten fordi jeg er så redd for å bli såret igjen, men nå som jeg virkelig begynner å bli forelsket blir jeg superstressa over tanken på at han kanskje ikke er like interessert i meg lenger eller ikke er ute etter det samme... Og i tillegg må jeg bare late som ingenting overfor han for å ikke skremme ham vekk!

Nesten godt å høre at jeg ikke er aleine. Men eneste problemet er at jeg bor et stykke unna han da, så er ikke så lett og treffes. Men han skal snart komme på besøk til meg. Han tar kontakt ogsånn hver dag. både ringer og sender mld og chat. Har møttes en gang før, og det gikk veldig bra. Han er heller ikke typen som kun er ute etter en ting :-) Er jeg ganske sikker på, iallefall. Så lurer på hvordan dette blir fremover. Men det er jo uansett litt skummelt da, vet jo ikke hva andre parten tenker liksom. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det som gjør at jeg tenker at vi er ute etter det samme, er at han har sagt at han vil at vi skal bli godt kjent før vi evt blir kjærester fordi han ikke vil gå inn i et forhold før han er sikker på at dette er "the real thing"... Så HVIS vi blir sammen, vet jeg at vi begge tar forholdet seriøst og virkelig vil satse sammen. Vi snakket også om at det er lurt å bruke god tid på å bli kjent med hverandre fordi det ellers er en fare for at man er forelsket i det ønskebildet man har av den andre og ikke hvordan han/hun egentlig er.

Så egentlig har vi vært åpne med hverandre om hvor vi står og hva vi ønsker, men det som gjør meg redd er jo faren for at han i løpet av denne mellomfasen skal finne ut at jeg ikke er den han vil være sammen med og at jeg ender med å bli veldig skuffa... Nå skal jeg jo ikke utelukke at det er jeg som backer ut, men sånn som jeg føler det nå, kan jeg ikke forestille meg at det vil skje. :rodmer:

(Også er det en liten, livredd stemme i hodet mitt som spør meg om jeg er altfor naiv og at han bare henger med meg fordi vi har fantastisk sex og at han derfor vil dra det ut så lenge som mulig... Når vi er sammen, tenker jeg ikke det, men når jeg går og analyserer for meg selv, dukker alle dumme tanker opp. :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er vel i utgangspunktet ute etter en ting? Uansett, morsomt å lese om alle som har "fantastisk sex", men som ikke er kjærester. Enten så er man sammen eller så er man ikke sammen, mener jeg. Det er vel et definisjonsbehov ute og går. Men tenk om vi ikke hadde hatt hverken tale eller tegn? Hvordan hadde vi "visst" det da?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle er vel i utgangspunktet ute etter en ting? Uansett, morsomt å lese om alle som har "fantastisk sex", men som ikke er kjærester. Enten så er man sammen eller så er man ikke sammen, mener jeg. Det er vel et definisjonsbehov ute og går. Men tenk om vi ikke hadde hatt hverken tale eller tegn? Hvordan hadde vi "visst" det da?

Hva mener du at alle er ute etter? Mennesker er forskjellige, så om alle er ute etter det samme til enhver tid, er jeg veldig nysgjerrig på hva det er. :jepp:

Det er jo klart at man enten er kjærester eller ikke kjærester. Det er ikke det dette handler om. Saken er jo at man ikke går fra å være fremmede den ene dagen til kjærester den andre. Det tar faktisk tid å bli godt nok kjent til å ta beslutningen om at man vil være kjærester. For min del er sexen en del av bli-kjent-fasen og ikke noe jeg venter med til vi har definert oss som kjærester. (uten at det dermed er sagt at jeg har sex på verken første eller andre date eller med hvem som helst som kanskje er aktuelle som kjærester).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan kanskje bli en smule verre. Men med litt god fantasi fra hans side kan det nok gå :gjeiper:

Øvelse gjør mester ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering fra meg.

Føler fortsatt at han er mindre interessert nå enn han var i starten, siden han sender færre mld og innholdet er mer vennskapelig. Dette kan jo være en naturlig utvikling selvfølgelig, men jeg synes i såfall at den utviklingen har gått veldig fort. Men når jeg skriver "savner deg", "skulle ønske jeg var hos deg" og slike ting så svarer han tilbake med samme mynt. Det er bare stort sett jeg som tar initiativet til slike meldinger for tiden. Skjønner ikke helt hva som skjer jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter her selv opp i en rosa sky, opp og ned i perioder,(over) analyserer, drømmer meg bort,venter på meldinger. Deilig å tenke på noen andre igjen. Føler det er noe som holder meg tilbake, tror det kan være ytre faktorer..og på en måte ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Har en liten down periode jeg også! Eller... det er slik at noen dager er han virkelig giret og sender masse hjerter og viser at han liker meg såå godt, den neste dagen hører jeg lite. Og f.eks i dag så ville jeg være med han fordi vi får ikke sett hverandre på noen dager, men han kunne ikke pga jobb idag. Da jeg sa jeg tenkte meg ut på byen i kveld, så var det liksom som han ikke kunne bry seg en gang.... Hadde håpet han skulle blitt litt sjalu jeg :sjenert:

Og noen dager sier han at jeg er drømmedamen, mens andre ganger presenterer han med å si at han leter etter drømmedama. Og når jeg spør om det er meg så sier han ja. Men hvorfor sier han at han fortsatt "leter" da? :kjefte: Han virker så usikker på meg i blandt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en glad nyhet! Jeg fikk en blomst på jobben av han jeg holder på med!!! :rodmer::sjenert:

Men selvfølgelig tenker jeg inni mellom dumme tanker som i at han kan være skikkelig god til å spille for å få seg noe!

Nei huff.. nå må jeg slutte med disse destruksive tankene! :fnise: :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig en glad nyhet! Jeg fikk en blomst på jobben av han jeg holder på med!!! :rodmer::sjenert:

Men selvfølgelig tenker jeg inni mellom dumme tanker som i at han kan være skikkelig god til å spille for å få seg noe!

Nei huff.. nå må jeg slutte med disse destruksive tankene! :fnise: :gjeiper:

Det skader ikke å bruke litt sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så var det over for min del denne gang. :tristbla:

Kjipt!

Men det er mange frosker og få prinser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ånei! Hva skjedde? :klemmer:

:klemmer:

Han fikk vel kalde føtter. Selv om han forgudet barn når jeg traff ham, så forgudet han hvertfall ikke mine. :sjenert: Det positive er at jeg ikke hadde kjent ham så veldig lenge før han fikk denne åpenbaringen.

Men jeg har det relativt bra. Lurer bare på når det skal bli min tur til å treffe den store kjærligheten. :lete:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Han fikk vel kalde føtter. Selv om han forgudet barn når jeg traff ham, så forgudet han hvertfall ikke mine. :sjenert: Det positive er at jeg ikke hadde kjent ham så veldig lenge før han fikk denne åpenbaringen.

Men jeg har det relativt bra. Lurer bare på når det skal bli min tur til å treffe den store kjærligheten. :lete:

Så trist! Selv om han forguder barn, kan det hende at han ble skremt av tanken på å plutselig bli "stepappa", uten at det vil si at det er akkurat dine barn han ikke liker. Jeg kan vel ikke bidra med så mye annet enn en god, virtuell :klemmer: og alle gode ønsker om at du neste gang får oppleve gjensidig kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har holdt på med en gutt i 2 måneder nå. Har gått mye opp og ned, men han har sagt at han liker meg og vil bli sammen.. Problemet er bare at jeg flytter til en folkehøgskole i bergen på onsdag (bor i oslo nå). Liker han veldig godt, men har egentlig ikke så stor tro på at dette kommer til å funke siden jeg flytter så langt. Har hatt et avstandsforhold før som gikk veldig dårlig. Er så glad i han, vet ikke hva jeg skal gjøre lenger :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...