Gå til innhold

Paibunn


pippip

Anbefalte innlegg

Jeg skal lage glutenfri pai i helgen og tenkte å bruke denne oppskriften på bunnen. Skal ha et annen fyll. Men selv om det står i oppskriften at det er nok til en stor paiform er jeg litt usikker. Det er jo endel mindre mel enn det som brukes i andre oppskrifter. Hva tror dere? Og er det noen som evt har tips til andre gode glutenfrie paibunner?

Jeg har tenkt å lage paien dagen før den skal serveres, og bare la den stå i kjøleskapet over natten, det går vel greit det?

 

Mange spørsmål her, men jeg har ikke laget pai før :P På forhånd takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det holder. :)

Er enig i at det hørtes lite ut, men det er ikke egg i vanlig (ikke glutenfri) paibunn, og egget gir jo en del masse det også. 

Har laget glutenfri paibunn før, husker ikke hvor mye mel jeg brukte, men jeg brukte ikke egg og det ble ikke bra. Har troa på egget. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det holder. :)

Er enig i at det hørtes lite ut, men det er ikke egg i vanlig (ikke glutenfri) paibunn, og egget gir jo en del masse det også. 

Har laget glutenfri paibunn før, husker ikke hvor mye mel jeg brukte, men jeg brukte ikke egg og det ble ikke bra. Har troa på egget. ;)

 

Takk for svar:) Jeg prøver og hvis det viser seg å være for lite så får jeg bare begynne på nytt med doblet oppskrift:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...