Gå til innhold

Produkter du savner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

bisc&

 

disse

Åhh! Takk for at du minte jeg på disse. Dette hadde jeg jo helt glemt av. Spiste disse hele tiden i sommerferien da jeg var litt yngre. Går det ikke an å få tak i disse lenger? 

Anonymous poster hash: 3d7d2...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh takk! Nå reddet du helgen min :)

Anonymous poster hash: ba519...569

Så bra :)

Anonymous poster hash: 7f59b...3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Raider

Anonymous poster hash: ba519...569

Den finnes jo, det er Twix. Den bytta bare navn

Anonymous poster hash: 7f59b...3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den finnes jo, det er Twix. Den bytta bare navn

Anonymous poster hash: 7f59b...3e0

Smaker ikke helt det samme

Anonymous poster hash: ba519...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg savner masse! Kims OL-ringer, corny, riegel, hasla, tv-godt, peppermyntedrops fra brynild, salte, sure og pepper-UFO, tyrkisk peber hot'n chili, topprisplate, jumbomais og garantert mye mer som jeg har glemt. Bare godis jo, hehe, typisk. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg savner masse! Kims OL-ringer, corny, riegel, hasla, tv-godt, peppermyntedrops fra brynild, salte, sure og pepper-UFO, tyrkisk peber hot'n chili, topprisplate, jumbomais og garantert mye mer som jeg har glemt. Bare godis jo, hehe, typisk. :P

Omg, ja, jumbomais var så utrolig god!

 

Og så savner jeg Snjo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte Laban seigmenn, altså de gamle saltlakrissmak.

 

Polly (tror jeg) potetgull med 30% (tror jeg også) mindre fett, salt-og-peppersmak.

 

Tanntrådholder, sånne som er formet som en ønskekvist med en knapp på ryggen til å feste tanntråden rundt. Jeg greier ikke å bli venn med de som selges i dag, der man bytter ut hele "tanntrådhodet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte Laban seigmenn, altså de gamle saltlakrissmak.

 

Polly (tror jeg) potetgull med 30% (tror jeg også) mindre fett, salt-og-peppersmak.

 

Tanntrådholder, sånne som er formet som en ønskekvist med en knapp på ryggen til å feste tanntråden rundt. Jeg greier ikke å bli venn med de som selges i dag, der man bytter ut hele "tanntrådhodet".

 

Disse får du kjøpt på apotek :)  https://www.apotek1.no/produkter/ekulf-flosser-tanntraadholder-1stk-807933p

Anonymous poster hash: 9b2f2...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Disse får du kjøpt på apotek :)  https://www.apotek1.no/produkter/ekulf-flosser-tanntraadholder-1stk-807933p

Anonymous poster hash: 9b2f2...563

 

 

Åååhh, virkelig? Takk for tipset. Jeg har lett og lett på de apotekene jeg har vært innom, men ingen har hatt disse. Håper de finnes i "voksenstørrelse" også. :)

 

Tenk å bli så glad for tannhygiene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...