Gå til innhold

Produkter du savner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den savner jeg også!

Hadde lyst på den senest i går.

Haha, gøy ar det er flere som likte den! Føler ikke at den var noen storfavoritt, akkurat. :ler:

Hadde sååå lyst på det i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeksen Toffipops. Har det ikke bekreftet at den er gått ut, men den er ikke lenger i butikkhyllene - og jeg har sett i mange butikker etter den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeksen Toffipops. Har det ikke bekreftet at den er gått ut, men den er ikke lenger i butikkhyllene - og jeg har sett i mange butikker etter den.

Tror jeg har sett den på Europris!
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har sett den på Europris!

Takk for tips, men de er ikke helt like! Eller tror hvert fall ikke det. Toffipops er i lilla pakning, den på europris er blå og gul (hvis jeg husker riktig). Kjøpte den på europris for noen uker siden og jeg syns den var litt tammere, mener liksom å huske at den andre var saftigere. Men mulig jeg tar feil altså, og uansett mye bedre enn ingenting :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yade sjokoladen, relax, dinosaurus kjeksen, kjeft(leskedrikk) salte ufo,ego lakrits sjokolade, +masse mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, gøy ar det er flere som likte den! Føler ikke at den var noen storfavoritt, akkurat. :ler:

Hadde sååå lyst på det i dag!

Både jeg og min søster elsket den :laugh:  Spiste vel retten 2-4 ganger i måneden når den var på markede :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner de hjemmelagede salatene de laget i ferskvaredisken i Spar-butikken hjemme, som ble lagt ned for tyve år siden... De hadde så utrolig god rekesalat, og eggesalaten var nærmest garantert å gi foodgasm. 



Anonymous poster hash: 900ad...503
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, men de er ikke helt like! Eller tror hvert fall ikke det. Toffipops er i lilla pakning, den på europris er blå og gul (hvis jeg husker riktig). Kjøpte den på europris for noen uker siden og jeg syns den var litt tammere, mener liksom å huske at den andre var saftigere. Men mulig jeg tar feil altså, og uansett mye bedre enn ingenting :-)

Og den på europris heter Toffeecups :jepp: Jeg har aldri sett den du snakker om, var den i salg i de fleste dagligvarebutikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og den på europris heter Toffeecups  :jepp: Jeg har aldri sett den du snakker om, var den i salg i de fleste dagligvarebutikker?

 

 

 

Dette er den de hadde i salg i vanlige dagligvarebutikker, inntil ca rett før sommeren i år.

 

http://www.klikk.no/incoming/img-1176038/alternates/LANDSCAPE_2_1_960/Bisca%20Toffypops%20BIKs2011042717544_847.jpg

 

Jeg mener å huske at den var litt saftigere enn den på europris, men mulig det bare er i hodet mitt :P. Tror nok uansett at jeg må ut på europris i dag  :sikle:

 

edit: la til sitat

Endret av Fionnuala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg savner noe som vi pleide å kalle "Tante Theas". Jeg mener det var panert svinekjøttfarse fylt med ostesaus. Det er veldig lenge siden jeg har smakt dette, men husker at vi spiste det ofte da jeg var liten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bon bon salte bjørne. Cloetta sine er mer tamme. Tusenfryd pastiller som blir nevnt her. Grus tyggis, 5 minutt sjokoladen, toffe crisp, dandy chewing gum, brumle bamse kjeks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Date deodorant (fra 80-tallet) på sprayflaske

 


 



Anonymous poster hash: 85b1b...9b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...