Gå til innhold

Har ikke lyst på noen kjæreste, jeg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke spesielt lyst på kjæreste, jeg. Trives uansett best i mitt eget selskap, jeg. Er ikke så avhengig av bekreftelse, jeg, at jeg må klamre meg fast til andre mennesker hele tiden. Barn? Æsj, har ikke lyst på. Mye bedre å kunne gjøre hva en vil. Mye bedre å kunne sitte i mørket bak lukkede gardiner, og iakta alle de konforme idiotene, uten at noen ber deg om å skjerpe deg, uten at noen på død og liv må komme og slippe sola inn. Har ikke noe spesielt behov for venner heller. Venner er stress. Trives best i mitt eget selvskap, jeg. Har ikke lyst på noen kjæreste, jeg.



Anonymous poster hash: feced...f52
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra for deg!

Anonymous poster hash: 6c95f...3a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke lyst på det, du. Klarer deg fint, du.



Anonymous poster hash: 7b1c7...a28
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke lyst på det, du. Klarer deg fint, du.

Anonymous poster hash: 7b1c7...a28

Helt riktig. Trives best i mitt eget selskap, jeg.

Anonymous poster hash: feced...f52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig. Trives best i mitt eget selskap, jeg.

Anonymous poster hash: feced...f52

Det har vi skjønt, du.

Går så fint med deg, du.

Anonymous poster hash: 7b1c7...a28

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vil fortsatt ikke ha noen kjæreste, jeg. Skulle på deit med noen i går, hun dukket ikke opp. Var uansett ikke interessert i henne, jeg. Gjorde ikke meg noe at hun ikke dukket opp. Var uansett en dyr restaurant. Mye billgere å slenge en frozzenpizza i ovnen, og spise hele alene. Syns uansett ikke det smaker så ille, jeg. Trives best alene, jeg.



Anonymous poster hash: 136dd...917
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Vil fortsatt ikke ha noen kjæreste, jeg. Skulle på deit med noen i går, hun dukket ikke opp. Var uansett ikke interessert i henne, jeg. Gjorde ikke meg noe at hun ikke dukket opp. Var uansett en dyr restaurant. Mye billgere å slenge en frozzenpizza i ovnen, og spise hele alene. Syns uansett ikke det smaker så ille, jeg. Trives best alene, jeg.

Anonymous poster hash: 136dd...917

 

 

Nice try :fnise:

Anonymous poster hash: 11400...7a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å gå ut jeg, mye bedre å sitte inne å surmule enn å gå ut i sola. Har det kjempefint her inne i mørket, jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I går så var jeg på Ikea og så par og kjærester, tenker liksom bare nei. Klarer bare ikke se for meg en kjærste liksom. Jeg har det fint uten jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute på byen igår, hooka-up med en kjekkas, heldigvis gikk han hjem igjen før jeg sto opp. Jeg bare vet at dette er livet liksom, jeg bryr meg ikke hva dere sier. Jeg vil aldri holde meg til 1 mann, jeg. 

 

 



Anonymous poster hash: d860a...20c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...