Gå til innhold

rike menn velger rike kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke jeg, men virker litt som at man som regel celfer partnere som er like rike?

Anonymous poster hash: ec34c...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste menn bryr seg ikke om kvinner sine penger. Er vel mer noen fattige menn som går etter rike kvinner for pengene sin del, men sjelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer ikke her i hvertfall :ler:.

Jeg har myyyye studielån og eier ingenting og mannen min kommer fra en av de rikeste familene her i landet.

Uten at dette påvirker samlivet vår i særlig grad.

Jeg og min familie er nok litt "friere" og mer impulsive enn mannens familie. Der er alt veldig formelt og stivt.

Anonymous poster hash: 8bcc4...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De burde, men noen tar en John Are Riise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntrykk av at menn heller prioriterer de som er søte/vakre, virker omsorgsfulle og er snille.

Men er en selv opptatt av ting som koster penger (som mye reising), kan jeg godt skjønne at en ønsker en partner som har råd til å være med på reiser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mitt intrykk også. Rike menn fra en god familie med god utdannelse, velger damer som er lik seg selv.

Anonymous poster hash: 7480d...40d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mitt intrykk også. Rike menn fra en god familie med god utdannelse, velger damer som er lik seg selv.

Anonymous poster hash: 7480d...40d

Ja, men det er vel fordi mange treffer kjæresten gjennom jobb, studier, osv? Vet ikke om man ser noen sammenheng når de har truffet hverandre gjennom nettdating eller nattklubber.

Anonymous poster hash: b2385...3b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste blir jo sammen noen i omgangskretsen. Og da er man ofte i samme "klasse"



Anonymous poster hash: fe887...eb3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...