Gå til innhold

Hvorfor spiser politifolk så usunt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Cola, Snickers, red bull og kebab er bare noe av det de trykker i seg i nattpatruljen. Why?? Har sett flere snuse også

Anonymous poster hash: 37429...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cola, Snickers, red bull og kebab er bare noe av det de trykker i seg i nattpatruljen. Why?? Har sett flere snuse også

Anonymous poster hash: 37429...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jobben deres ikke er fysisk lenger men mer eller mindre en kontorsjobb. Politiyrket er stort sett bare byråkrati.



Anonymous poster hash: c0166...1d6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Canario

Hadde jeg jobbet fra 22.00 til 06.00 hadde jeg jaggu meg tatt meg en red Bull eller to jeg også.

Og de har ikke akkurat tid til å sitte å spise matpakke i hytt og gevær, er da lettvint med litt rask energi via en sjokolade eller lignende. Du blir sikkert greit sigen av å sitte i en bil mesteparten av natten.

Veldig mange av Norges befolkning snuser så akkurat det er ikke så merkelig å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snittpolitifolk spiser vel på samme måte som alle vi andre: med munnen. Så det er vel ikke så rart å vite?



Anonymous poster hash: c0166...1d6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut i fra de veldig, veldig få politifolkene som synes på nattpatruljen antar du at ALLE politifolk i hele Norge lever på fastfood? Fryktelig logisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snittpolitifolk spiser vel på samme måte som alle vi andre: med munnen. Så det er vel ikke så rart å vite?

Anonymous poster hash: c0166...1d6

Alt du vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei huffda, bra vi ikke har Dunkin' Donuts på hvert eneste hjørne i Norge da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cola, Snickers, red bull og kebab er bare noe av det de trykker i seg i nattpatruljen. Why?? Har sett flere snuse også

Anonymous poster hash: 37429...c46

Mulig de spiser endel usunt på nattpatruljen, men det er neppe representativt for alle politifolk. De er også langt mer fysisk aktive enn gjennomsnittsnordmannen siden det stilles fysiske krav for å være politi.

Anonymous poster hash: 90074...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spiser politi mat i det hele tatt? trodde ikke politi trengte mat.

Anonymous poster hash: 91216...d49

Anonymous poster hash: 91216...d49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Castielz

Snus har ingen beviste skadevirkninger.
Og er vel ikke så mye annen mat som er tilgjengelig midt på natten/grytidlig på morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Hvorfor spiser politi mat i det hele tatt? trodde ikke politi trengte mat.

Anonymous poster hash: 91216...d49

Anonymous poster hash: 91216...d49

Trodde ikke jeg heller. Trodde de alle var supermann i forkledning.

Men, at noen spiser usunt i et tv program gjør ikke at alle politifolk spiser usunt. Politfolk er vel som alle andre grupper: Noen spiser sunt andre gjør det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerbit

Hadde sikkert drukket redbull jeg også om jeg var politi om natta og veldig trøtt :P De må jo holde seg våkne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg har jobbet på natten i mitt yrkesliv har jeg ikke alltid vært så opptatt av at det skal være sunt. Det er lov å spise noe usunt og unne seg litt ekstra når man først jobber natt.

Spiser man sunt ellers går det fint med litt griseri en gang i blant.

Endret av jabx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kebab og burger er vel omtrent det eneste av mat man får tak i om natten, og matpakke er gørrkjedelig, så jeg skjønner godt at det blir "søppelmat" når Onkel Blå er sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...