Gå til innhold

Handler feminisme om hat mot deres egne menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror dere at feminisme egentlig handler om hat mot deres egne menn. Se for eksempel her i Norge og Skandinavia, feminismens høyborg. Få deler av verden er jo så mannsfientlig og nekter å ta problemene til menn på alvor. Hvorfor skandinaviske kvinner skulle hate deres egne menn forstår jeg ikke, men det ser jo slik ut. Hva er det med dette fenomenet? Er de bare fryktelige mennesker som prøver å ødelegge deres egne menn og folk?

Hva tenker dere?



Anonymous poster hash: c578f...e65
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du går visst aldri lei du, ts.



Anonymous poster hash: 05925...0a0
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jean Valjean

Personlig synes jeg at man burde finne på et nytt ord i steden for feminisme når man snakker om likestilling.

Slik at man kan få skilt mellom de som faktisk vil ha likestilling og de kvinner som bare vil ha fordeler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feminisme er den moderne formen for slaveri.

085ddc166d67475654372c6a868bac44_650x.jp



Anonymous poster hash: 7c8b1...f89
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det handler enkelt og greit om biologi. Kvinner har ikke et iboende hat for menn, men likegyldighet. Det er så enkelt som at kvinner holder sammen og ekskluderer alle hankjønn som ikke er villige til å passe på å ta vare på dem, der disse hankjønnene heller ikke er interessert i å samarbeide eller dele plass med andre menn som ikke har samme innstilling som dem selv. Oppsummert - kvinner trenger og vil ha beskyttelse fra menn som ikke vil beskytte dem, og menn som vil beskytte dem går gjerne med på at andre menn er dårligere enn dem og fiende av både dem selv og kvinnene deres. Paradoksalt er det egentlig disse sleipe hvite ridderne som faktisk vil ha noe med kvinner å gjøre de potensielt trenger beskyttelse fra, ikke de menn som vil leve livet sitt uavhengig av kvinner.

Som mann er du simpelt enn rivalen og fienden til absolutt alle andre, menn eller kvinner, mens kvinner allierer seg med hverandre og de menn som vil ha innpass blant dem. Derfor vil du alltid se at de fleste nasjoner og stammer er feministiske uavhengig om de er politisk eller ideologisk definert, men i alle samfunn så vil kvinner bli tatt vare på på bekostning av et flertall menn. Menn som ikke gjør noe for andre blir simpelt enn enten uglesett og ekskludert eller pålagt å gi gjennom tvang (skatt som går til eksklusiv kvinnevelferd). Slutt og skyld på feminisme, det er kvinner og menns likegyldighet til menn som er problemet, fortrinnsvis kvinners.

Endret av tinder
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hat, men det handler jo om å karre til seg mest mulig selv.

På hvilken måte?

Anonymous poster hash: 05925...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok dessverre blitt feilinformert du også TS. Det er ikke rart når det kryr så mange slike brukere som f.eks "tinder" her inne som har null peiling på hva feminisme er og kommer med beskyldninger som er helt bak mål og svært lite intelligent.

Feminisme er så mangt. Jeg er selv feminist. Jeg bryr meg selvsagt om menns rettigheter også. Og det er faktisk en selvfølge, men de som hater likestilling prøver å få det til å virke som at alle norske feminister er mannehatere og ikke bryr seg om menns rettigheter. Mest av alt bryr jeg meg om urett i andre deler av verden fordi vi har det faktisk ganske bra her i Norge. Jeg har fått beskjed her inne om at jeg ikke har lov til å bry meg om folk i andre deler av verden av en eller annen grunn da jeg skreiv dette en gang tidligere, men jeg gjør altså fortsatt det.

Janne1 skriver at feminisme handler om å karre til seg mest mulig selv. Jeg for min del vinner ingenting på å støtte leger uten grenser og snakke om hvordan rent drikkevann og så utdanning etter det kan skape en bedre verden. Så jeg vet ikke helt hva hun mener, men det får så være.

Jeg er glad i alle de guttene og mennene som er glad i meg på samme måte som at jeg er glad i alle jentene og kvinnene som er glad i meg. Og så elsker jeg min samboer over alt på jord. Han er absolutt en fantastisk fyr.



Anonymous poster hash: a4de3...365
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,du mener menns interesser blir så ekstremt godt tatt vare på i alle andre land enn "feministland"? Hvilke land da mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,du mener menns interesser blir så ekstremt godt tatt vare på i alle andre land enn "feministland"? Hvilke land da mener du?

Se på feminist skolen, se på hvordan gutter blir oppdratt, se på hvordan de faller fra uten at noen tar til orde for å udnersøke saken? Disse kulturforandringene de senere årene har ikke vert naturlig, da er det også en oppgave for alle å gjøre noe med saken.

Anonymous poster hash: c578f...e65

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler enkelt og greit om biologi. Kvinner har ikke et iboende hat for menn, men likegyldighet. Det er så enkelt som at kvinner holder sammen og ekskluderer alle hankjønn som ikke er villige til å passe på å ta vare på dem, der disse hankjønnene heller ikke er interessert i å samarbeide eller dele plass med andre menn som ikke har samme innstilling som dem selv. Oppsummert - kvinner trenger og vil ha beskyttelse fra menn som ikke vil beskytte dem, og menn som vil beskytte dem går gjerne med på at andre menn er dårligere enn dem og fiende av både dem selv og kvinnene deres. Paradoksalt er det egentlig disse sleipe hvite ridderne som faktisk vil ha noe med kvinner å gjøre de potensielt trenger beskyttelse fra, ikke de menn som vil leve livet sitt uavhengig av kvinner.

Som mann er du simpelt enn rivalen og fienden til absolutt alle andre, menn eller kvinner, mens kvinner allierer seg med hverandre og de menn som vil ha innpass blant dem. Derfor vil du alltid se at de fleste nasjoner og stammer er feministiske uavhengig om de er politisk eller ideologisk definert, men i alle samfunn så vil kvinner bli tatt vare på på bekostning av et flertall menn. Menn som ikke gjør noe for andre blir simpelt enn enten uglesett og ekskludert eller pålagt å gi gjennom tvang (skatt som går til eksklusiv kvinnevelferd). Slutt og skyld på feminisme, det er kvinner og menns likegyldighet til menn som er problemet, fortrinnsvis kvinners.

Der har du faktisk sannheten her i verden. Hvorfor dårligere stilte menn ikke har et brorskap enda er utenfor min fatteevne.

Anonymous poster hash: c578f...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feminisme er den moderne formen for slaveri.

085ddc166d67475654372c6a868bac44_650x.jp

Anonymous poster hash: 7c8b1...f89

Er ikke enig med det der. De er ikke akkurat rasistiske, men de hater menn av deres egen nasjon.

Anonymous poster hash: c578f...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror dere at feminisme egentlig handler om hat mot deres egne menn. Se for eksempel her i Norge og Skandinavia, feminismens høyborg. Få deler av verden er jo så mannsfientlig og nekter å ta problemene til menn på alvor. Hvorfor skandinaviske kvinner skulle hate deres egne menn forstår jeg ikke, men det ser jo slik ut. Hva er det med dette fenomenet? Er de bare fryktelige mennesker som prøver å ødelegge deres egne menn og folk?

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: c578f...e65

Feminisme eksisterer så lenge det finnes idioti som dette.

Anonymous poster hash: 614df...9f2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte et program på radioen om en som hadde skiftet kjønn fra mann til kvinne- det første han bemerket som kvinne var måten hun ble snakket til på. Folk, både kvinner og menn snakket mer nedlatende til henne som kvinne enn som mann!

Vi har en laaaang vei å gå for likestillingen, i Sverige er tørr menn å kalle seg feminister.

Selv er jeg gift med en feminist, en norsk mann.



Anonymous poster hash: c22b8...ed3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feminisme eksisterer så lenge det finnes idioti som dette.

Anonymous poster hash: 614df...9f2

Denne ville jeg trykke på den grønne knappen, men det var visst brukt opp :)

Anonymous poster hash: c22b8...ed3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Se på feminist skolen, se på hvordan gutter blir oppdratt, se på hvordan de faller fra uten at noen tar til orde for å udnersøke saken? Disse kulturforandringene de senere årene har ikke vert naturlig, da er det også en oppgave for alle å gjøre noe med saken. Anonymous poster hash: c578f...e65

Det du ikke forstår er at alle disse issuene er skapt av noe større en feminismen. Ja,feminismen er en liten del av det, men kapitalismen er hovedsynderen. Hvem tror du tjener på kvinner i arbeid fremfor kvinner hjemme?..det er staten Norge det. Idag må man være rik om man skal kunne leve av en inntekt i en familie. Eller snu på hver eneste krone og glemme tanker om ferie og moro på fritiden. Det er så enkelt å skylde på en ting istedenfor å se det store bildet. Det er ikke feminismen som har gjort inntog av PC,tv og sosiale medier som ungene sitter foran timer etter timer og blir så sosialt klønete at de utvikler "sosial"angst som igjen fører til konsentrasjonsvansker på skolen,spesielt for gutter.

Gutter har en større trang til å rase fra seg,på fritiden. Før i tiden var det ekstrem displin i skolen,men det er blitt myket opp veldig mye(altfor mye). Men at de blir plassert foran TV,foreldrene ikke har tid til lenge pga begge jobber og kommer hjem sent pluss mye mer er pga staten,inntok av elektroniske produkter osv, ikke feminismen.

Hvilken løsning skal vi ha da? Sutre og klage fordi vi ikke lever på 1950-tallet? Innse at det er mange krefter som ødelegger samfunnet? Eller sitte i en naiv tro å mene at det kun er en ting som har ødelagt samfunnet og drive felttog mot det?

Vi finner ting vi liker å mislike. Skal i leke KKK så kan vi si svarte har all skyld, eller kanskje vi skal være afrikanere og mene hvite er djevelen? Eller nei, vi er norske menn som mener norske kvinner er rotet til all ondt, eller skal vi være norske kvinner som mener norske menn har ødelagt alt? Finn deg gjerne en nisje enten det er feminismen eller noe annet som du kan legge 100% av skylda på, men det forandrer ingenting.

Hvis du klarer å se det store bildet istedenfor å fokusere på en personlig nisje og agenda så kanskje du forstår litt mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feminisme er den moderne formen for slaveri.

085ddc166d67475654372c6a868bac44_650x.jp

Slaveri? Jeg vil tippe mannen får betalt for jobben han gjør.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere at feminisme egentlig handler om hat mot deres egne menn. Se for eksempel her i Norge og Skandinavia, feminismens høyborg. Få deler av verden er jo så mannsfientlig og nekter å ta problemene til menn på alvor. Hvorfor skandinaviske kvinner skulle hate deres egne menn forstår jeg ikke, men det ser jo slik ut. Hva er det med dette fenomenet? Er de bare fryktelige mennesker som prøver å ødelegge deres egne menn og folk?

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: c578f...e65

Deres egne menn?

Er du blant mine egne menn? Jeg føler ikke noen spesiell tilknytning til deg.

Anonymous poster hash: 614df...9f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har du faktisk sannheten her i verden. Hvorfor dårligere stilte menn ikke har et brorskap enda er utenfor min fatteevne.

Anonymous poster hash: c578f...e65

Fordi for en mann er en annen mann bare en rival. Menn flest er ute etter sex og kvinner, noe de skjeldent får fordi kvinner skjeldent bare vil ha sex. De må da jobbe hardt for å få dette. Andre menn vil bare være enda flere hindringer, for da må du få damen(e) til å ikke bare like deg, men like deg bedre enn han eller de andre mennene.

Kvinner rotter seg sammen og menn vil helst ikke holde for tett sammen, dette har ført til at feministene i "likestillingens" navn har karret til seg mange rettigheter på bekostning av menn, noe de fortsetter å gjøre da menn dessverre ikke samler seg mot dette.

Det er alltid noen "white knights" som tror de får seg damer lettere dersom de oppfører seg som en feminist, henger med damene, mener det samme som damene og diskriminerer og fjerner rettigheter fra andre menn. En mann som kaller seg for feminist gjør egentlig et svik mot alle andre menn (og faktisk også seg selv)

Anonymous poster hash: e2745...8ee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...