Gå til innhold

Dere som er mot abort


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er tråden for dere

Putt all dritten deres i denne tråden og så slipper det å gå ut over de som ikke har det så lett som har gått gjennom en vanskelig abort o.l samtidig som dere kan få ut alt dere vil av gørr.

Anonymous poster hash: 26f3d...a6d

Det er ikke særlig konstruktivt å kalle andre meninger enn dine egne for "dritt" og "gørr". Ikke særlig mer respektfullt enn det du beskylder dine meningsmotstandere for.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var til legen i dag og fikk henvisning til gynekologtime.

Fikk med meg henvisningen, og der var det oppført tidligere historikk, og der sto det:

2012 februar: Uønsket svangerskap, medikamert terminert

2012 mai: Uønsket svarerskap, terminert

Altså, to aborter på under et halvt år hadde jeg. Jeg har aldri angret på noen av de, ettersom jeg slet mye med rus og ikke hadde kontroll på kroppen min.

Hva synes dere om meg?

Anonymous poster hash: 0fab1...8c8

Jeg synes du høres uansvarlig ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol nei, sålenge tråden handler om abort eller det er relatert til temaet er det elt greit å skrive våre meninger. Men vi skjønner at aborttilhengerne helst ikke vil ha noen debatt eller måtte forklare hvorfor dere støtter 15.000 drap i året som kunne hindret eldrebølgen og gjort Norge til et rikere og sterkere land, tee-hee :laugh:

Anonymous poster hash: ff843...65a

Kan du definere hva det vil si å føre en avsporing av trådens tema er?

Virker ikke som om du har forstått det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abort er egoistisk, og et drap.

Når noen blir utsatt for overgrep eller annet som er ulovlig, da er abort greit.

Men idioter som ikke kan å holde føttene samlet, og klager over at det ikke passer med barn, de har ikke god nok økonomi, vil fokusere på party livet og være ung og fri etc, de er bare stokk dum!

Har null empati for de, de fortjener å slite etter å ha tatt et liv, de fortjener å sitte hjemme med depresjon og skyldfølelse.

De som tar abort 2+ ganger, de fortjener ikke å gå fri.

Det er ikke snakk om HVA det er på det tidspunktet, men hva det kommer til å bli.

Dersom en person skriver "Jeg er gravid 3+4! Sier du da? "Ro deg ned, det er jo bare en celleklump,så hvem bryr seg. kom tilbake når du har passert uke 25 så skal jeg gratulere deg".

Om man dreper en som er funksjonshemmet, utav sand til å snakke, røre seg etc. Er det greit det da? For den personen er jo ikke et ekte menneske, har ikke et godt liv. Nei! Drap er drap!



Anonymous poster hash: 2b327...213
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abort er egoistisk, og et drap. Når noen blir utsatt for overgrep eller annet som er ulovlig, da er abort greit.Men idioter som ikke kan å holde føttene samlet, og klager over at det ikke passer med barn, de har ikke god nok økonomi, vil fokusere på party livet og være ung og fri etc, de er bare stokk dum! Har null empati for de, de fortjener å slite etter å ha tatt et liv, de fortjener å sitte hjemme med depresjon og skyldfølelse. De som tar abort 2+ ganger, de fortjener ikke å gå fri. Det er ikke snakk om HVA det er på det tidspunktet, men hva det kommer til å bli. Dersom en person skriver "Jeg er gravid 3+4! Sier du da? "Ro deg ned, det er jo bare en celleklump,så hvem bryr seg. kom tilbake når du har passert uke 25 så skal jeg gratulere deg". Om man dreper en som er funksjonshemmet, utav sand til å snakke, røre seg etc. Er det greit det da? For den personen er jo ikke et ekte menneske, har ikke et godt liv. Nei! Drap er drap! Anonymous poster hash: 2b327...213

Fosteret/embryoet er ikke i stand til å kjenne verken fysisk eller psykisk smerte. Synes derfor det er bortkastet tid å bry seg om hvor mange aborter noen tar eller hvorfor de gjør det. Om man skal tenke hva noe KAN bli, så er hver eneste mannlige orgasme og kvinnelig menstruasjon drap. For hver eneste sædcelle og eggcelle som går tapt, forsvinner helt unike potensielle personer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fosteret/embryoet er ikke i stand til å kjenne verken fysisk eller psykisk smerte. Synes derfor det er bortkastet tid å bry seg om hvor mange aborter noen tar eller hvorfor de gjør det. Om man skal tenke hva noe KAN bli, så er hver eneste mannlige orgasme og kvinnelig menstruasjon drap. For hver eneste sædcelle og eggcelle som går tapt, forsvinner helt unike potensielle personer.

Joda, etter 8. uke har de et nerveystem som er istand til å følge smerte. Abort er drap!

Anonymous poster hash: ff843...65a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, etter 8. uke har de et nerveystem som er istand til å følge smerte. Abort er drap! Anonymous poster hash: ff843...65a

Nei.

Nervesystemet er ikke koblet sammen med hjernen før etter 20+ uker. Slutt å spre feilinformasjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Nervesystemet er ikke koblet sammen med hjernen før etter 20+ uker. Slutt å spre feilinformasjon.

Feil, allerede i 8. uke kan de føle smerte selv om nervesystemet ikke er fult utviklet tee-hee. Abort er altså drap!

Anonymous poster hash: ff843...65a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det jeg kommenterte var nettopp en påstand om at det er greit å drepe et ferdig utviklet barn ved ufrivillig graviditet:

Hvis barnet selv er levedyktig blir det en annen sak. Om nervesystemet er utviklet er det også i grenseland for hva som er moralsk rett. Det er det som burde være debatten, men de fleste her mener jo at abort er drap uansett.

Det er derfor jeg stiller spørsmålet i plenum til alle abortmotstanderne: Er en som sier nei til å gi bort nyren sin også en morder?

Anonymous poster hash: 3225f...abf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et spørsmål til dere som er mot abort, fordi jeg oppriktig lurer.

Nå skal jeg begynne på noen medisiner som med stor sannsynlighet vil gi store forsterskader. For å gå på dette må jeg gå på sikker prevensjon, og for meg er det en selvfølge. Skulle jeg allikavel være så uheldig å bli gravid må jeg ta abort. Er dette like feil i deres øyne?

Anonymous poster hash: 710e3...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...